Praatgroep Carnavalskoningin maart 2019

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 28 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

Lieve Halfgod

Dit vind ik een zalig event, gewoonsimpel, je inzet word beloond en je kan veel puntjes vangen, wat meer super mest en minder snoep zou nog leuker zijn, maar ga zeker niet klagen

rikmark vindt dit leuk.
  2. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ik ben gestopt met het carnavalsevent. Niet omdat ik het geen leuk event vind xD , maar ik kom nog een zooitje drops tekort voor de stalverhalen dus ik heb Baha nu vol gezet met lablab en tikimasker. En eigenlijk heb ik ook alles wel wat mijn hartje begeerde, dus ik vond het mooi geweest. Morgen mijn 5 zeepony(?)stallen maar eens neerzetten, ben benieuwd of ie er eindelijk een keer uit komt.

-freedom5555-, boermars en Margreeth vinden dit leuk.
  3. Lieve

Lieve Halfgod

Ik heb van de stekjes eindelijk een woestijnroos Eindelijk

rikmark en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Super mooi event is dit die zeker moet blijven. En netzo als HofvanDromen heeft het mij meer suzi en SM gekost dan ik terug krijg, maar dat vind ik totaal niet erg. Hier noem ik dat investeren. Heb het er dubbel en dwars voor over. Ben ook erg blij dat we dit jaar sterren kunnen vangen. Wat ik jammer is vind dat elk mandje zo duur is en dat er geen mandjes meer gestrooid worden, dat was vorige jaar volgens mij wel het geval.
    Doordat de mandjes zo duur zijn geworden in verhouding met het de 1ste 2 jaren volgens mij is de mini-game nu te spelen. Toen zat je deze dagen dag en nacht achter de pc omdat je de mandjes niet weggespeeld kreeg. Dankzij dat jaar heb ik mega voorraden opgebouwd en elk jaar word het ietsje meer hier. Natuurlijk komt het ook omdat ik verder in het spel zit, van alles meer heb en soms minder gebruik.

Voor nu kan ik nog 5 mandjes draaien en wegspelen, dan heb ik totaal (dus met hulp van witte onschuld, stol, sm en suzi) 83 mandjes weg gespeeld! SUPER! Ik hou van dit event en hier mogen er van mij meer van komen :inlove:

HofvanDromen vindt dit leuk.
  5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Voor mij is het over. Het was een super tof event met mooie prijzen voor iedereen. Wat ik zo mooi vind aan dit event is dat je zelf kan kiezen wat je wil nemen van de muntjes. o_Ok nog 2 wolken kan nemen/winnen als je dit wil. Daarnaast mandjes vullen met mooie prijsjes. Bij het laatste mandje nog een level up op Baha. Ik was later begonnen aan dit event en heb best wel op de minuut geoogst om zo ver mogelijk te komen.

Top event en mag zeker terugkomen. :inlove:

Margreeth, pino460, rikmark en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  6. boermars

boermars Forum-hertog

Die zeepony waar kan die uitkomen?
    En je weet nogal veel;) is deze bij het komende ruilevent cadeau te geven?
    Dat is geloof ik van het weekend al!
    dank alvast,
    ik had 73 mandjes en veel leuke prijzen uit de winkel gekocht.
    op naar het dartevent!

7. Paulien64

Paulien64 Regelmatige auteur

Ik heb even een vraagje: Ik denk dat ik net de 40 spelletjes van het carnaval niet haal, maar ik heb wel de 3 items gehaald. Dat zijn dezelfde items als die je kan kopen met munten. Kan ik daar dan ook alleen de wolkenrij voor 400 munten kopen en daar de items inzetten van de gehaalde items bij de rij links op het speelveld? Of heb ik dan niets aan die wolkenrij? Ik hoor het graag! Paulien64.

8. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

pino460, boermars en kakelot69 vinden dit leuk.
  9. kakelot69

Nieuwere stallen en stekjes zijn altijd wel te ruil/te geef, is mijn ervaring. Maar zeker weten doen we het pas als de OA van het event er is, want dan worden ook de lijsten gepubliceerd.

Ik had trouwens ook 73 mandjes xD

-freedom5555-, pino460 en boermars vinden dit leuk.
  10. theav71

theav71 Levende forumlegende

Normaal gesproken zijn stallen/bomen pas na 3 a 4 maanden nadat ze in het spel zijn gekomen te ruil. Alleen komt het wel voor dat sommige speciale stallen die gewonnen zijn bij events niet te ruil komen of pas veel later.

Hier geen zeepony uit de 5 stallen, wel een roze panda en daar ben ik ook altijd blij mee. Hoop dat jij meer geluk hebt.

11. kakelot69

Je hebt gelijk hoor, maar die zeepony is nou ook weer niet zó nieuw dus ik hou hoop.

pino460 en boermars vinden dit leuk.
  12. rikmark

rikmark Forum freak

Tweede wolkenrij ook nog binnen:inlove: Ik vind dit een heel leuk event. Wat hofje al zei je hoeft hier geen hogere wiskunde voor te hebben gestudeerd en er zit voor iedereen wat leuks bij ook als je nog maar net speelt.

Dubbelposten is niet toe gestaan, je had al gereageerd.

Wij spelen al vanaf het begin en voor sommige van ons is het een enorme afleiding in verband met ziektes of ander lichamelijke klachten/aandoeningen. Als je een reactie plaatst laten we het dan leuk houden en brand iemand niet af.

Laatste bewerkt: 5 Maart 2019
    -freedom5555-, pino460 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  13. Rnsgbrs

Rnsgbrs Actieve auteur

beide wolkenrijen binnen en in totaal 2 levels omhoog! SUPER LEUK EVENT!

pino460, farmermikkie en boermars vinden dit leuk.
  14. boermars

boermars Forum-hertog

thanks boes,
    ik vind je handtekening leuk trouwens!

pino460 vindt dit leuk.
  15. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Wat leuk dat het nog gelukt is. Gefeliciteerd!

Ik vond het ook weer een heel leuk event. Het blijft mijn favoriete event.
    Voor ieder wat wils, lekker prijzen kiezen in de winkel.
    Het mandje schuiven vind ik 1 van de leukste minigames, of misschien wel de allerleukste.

0ok fijn dat drops voor beide events van bijna alle akkers kwamen. Daardoor konden we lekker aan beide events meedoen, zonder dat het een negatieve invloed op elkaar had.

Net de laatste mandjes weggespeeld, uiteindelijk 106 keer kunnen spelen, zonder oogstbonussen of overmatig gebruik van supermest of susi's supermest.

Laatste bewerkt: 5 Maart 2019
  16. winny1988

winny1988 Gelegenheidsauteur

Oeps sorry dat wist ik niet, ik zal het niet meer doen hoor . :) :) .

17. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Het zijn dezelfde items, dus ja, dat kan.

18. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Yes...beide wolkenrijen binnen.....:inlove:

19. magiceef

magiceef Forumleerling

iemand nog meer problemen met het inwisselen van de munten in de shop? kan aanklikken wat ik wil, ook het item bevestigen maar vervolgens worden er geen munten afgeschreven en wordt het item niet in de inventaris gezet

20. thuva1

thuva1 Commandant van het forum

Op het nippertje allebei de wolkenrijen binnen
    Weer een leuk event

Margreeth vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.