Praatgroep Carnavalskoningin maart 2019

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 28 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Wat niet te doen,
    Wel wat haast gemaakt en voor het eerst een paar boosters ingezet zodat nu beide te behalen wolken/rijen binnen zijn,
    Kunnen we nu zelf aan de carnaval op de boeren klompen
     
  2. rikmark

    rikmark Forum freak

    Dank je voor de tip.
    Ik heb ook een paar boosters ingezet, draaide ook een +1 oogst bonus :inlove: ook nog even flink met sm en suzi mest strooien dan komen we vanmorgen een heel eind.
    Kunnen we vanmiddag carnavalspak aan en hossen;)
     
    BoerAnnelies, schaapje52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. john-j

    john-j Forum-hertog

    hallo

    betekent bovenstaande dat we 39000 event gewassen nodig zijn en bijna 2000 di?
    mvg john-j
     
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Nee aan de 13.000 eventgewas en 990 di heb je genoeg om de quest te doen en genoeg mandjes binnen te halen om beide wolkenrijen te halen.
     
    BoerAnnelies en rikmark vinden dit leuk.
  5. john-j

    john-j Forum-hertog

    bedankt voor je snelle antwoord
    mvg john-j
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb ook even zitten rekenen voor de quest wat er nodig is.

    Als je alleen van 1 t/m 4 zilver doet dan heb je 10.000 gewas nodig en 750 di, je krijgt dan precies 50 mandjes. :music:
    Maar dat wisten jullie vast al wel. :music:
     
    janniekwak en -RozeMarijntje- vinden dit leuk.
  7. -RozeMarijntje-

    -RozeMarijntje- Halfgod

    Nee dat wist ik niet ...Dank je schaapje xD… Was wel zo slim geweest alleen eerst zilver in te leveren:music:
    Heb al ruim 500 DI dus das al lekker nu nog die gewas ..mompeldemompel :oops:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  8. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    weet iemand of een paradijsslinger inzetten ook geldt voor event bloemgewassen? tot nu toe gebruik ik altijd wac bang dat als de paradijsslinger niet werkt ik geen wac in kan zetten omdat beiden diamant zijn.
     
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nee, de paradijsslinger werkt alleen op bloemen, en niet op eventgewas (ook al is dit evengewas een bloemetje).
     
  10. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester

    Mooi gezien schaapjes precies genoeg mandjes voor de 1e wolkenrij,
    en ik had al met 48 mandjes cadeautjes vangen genoeg muntjes voor de 2e wolkenrij,
     
    farmermikkie, schaapje52 en pipelepo vinden dit leuk.
  11. thea1963

    thea1963 Forum freak

    tja dat is dus niet op de ''normale" manier :oops:xD

    spelers die niet het ''geluk'' aan het rad en geen boosters hebben die gaan het dus niet makkelijk op een ''normale'' manier halen, beide events worden met gemiddeld als moeilijkheidsgraad aangegeven dan zou je verwachten dat de droprate wel wat ruimer zou moeten staan.

    En dan is ook al de mest op de markt uitverkocht :cry:xD
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Het carnavals event is gisteren begonnen. Ik ben pas gisteravond rond 18 uur gestart en heb nu al 416 di. Vind ik niet slecht hoor. Ik heb geen boosters, geen +1 of iets anders. Speel met WAC en 2,5 veld op kleine akkers.
     
    rikmark, -matthias1952-, -doppie- en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier net zo. Gisteren om 18.00 begonnen en ik hoef nu nog maar drie keer te oogsten om genoeg gewas te hebben voor de eerste rij, wel met een paar +1 bonussen maar dat scheelde uiteindelijk precies één oogst. Ik ga wel wat drops tekort komen maar daarvoor kan ik vannacht de lablab in de strijd werpen, met tikimasker. Ik zie dus geen enkele reden tot wanhoop, paniek of gesmijt met SM.
     
    rikmark vindt dit leuk.
  14. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik ben na half 8 gisteravond begonnen en heb nu na mijn 1e oogst van vandaag 336 DI's. Ik gebruik alleen wac en heb dit keer met de start alleen de 1e ronde susi's sm gebruikt.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik heb allebei de wolkenrijen al binnen. Het valt dus best mee. Nu ben ik niet met het andere event begonnen dus ik had iets meer drops dan mensen die daar wel mee zijn begonnen.
     
    boermars en kakelot69 vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het valt me op dat je echt heel veel EP kunt vangen dit keer. Dat vind ik wel fijn, want ik zit in level 99 en daar ga ik nu aanmerkelijk minder lang over doen dan verwacht :D
     
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier probeer ik alle 2 de events te halen, heb nu bij de quest opdracht 1 zilver gedaan en ben nu bij opdracht 2 zilver, daar heb ik nog 150 eventgewas voor nodig, gaat hier niet zo snel :oops:xD

    edit:

    Hier nu 6 keer gespeeld en 75 stermunten
     
    Laatste bewerkt: 2 Maart 2019
    schaapje52 en pipelepo vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier opdracht 1 zilver net ingeleverd. xD Nu naar opdracht 2 zilver.

    Ik zit nu op 100 muntjes. :music:
     
    pipelepo vindt dit leuk.
  19. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik begrijp dat als je beide wil halen, het lastiger is om de drops binnen te krijgen. Maar dat gaat je ook wel lukken. xDIk had deze keer helemaal geen zin in een event maar ja kon het carnavallen niet overslaan. Dat vind ik wel erg leuk. :) Ik moet wel telkens aan het muziekje van de efteling denken als ik aan het vangen ben, in gedachten hoor ik hem, tadada tada....
     
    BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Valt best mee. De DI voor de stalverhalen komen van alle velden, en de mandjes komen van alle velden behalve de watervallen dus het tikt nog best lekker aan. Vannacht zet ik op Baha lablab neer met tikimasker, en op de farm mijn geliefde veredelde anjers. Dan moet ik morgenochtend toch een heel eind zijn qua drops voor beide events, want ik zit bij zowel het carnaval als bij de stalverhalen nu zo'n beetje op de helft.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.