Praatgroep Carnavalskoningin maart 2019

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 28 Februari 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boermars

boermars Forum-hertog

Hoi Marliza
    ik las t ook net pas, had t kunnen weten natuurlijk.
    o_Ok de nieuwste gewassen erop gezet dus start ook morgen pas en moet nog werken ook in weekend.
    De lol is er bij mij ook eerlijk gezegd al tijdje af, maar heb mijzelf er toch overheen gezet, door wat tips en speelwijzen te lezen van anderen.
    Ik ga minder spelen voor de wolkenrijen en pak alleen maar kleine cadeau's mee. endan meedoen om het event.
    Maar sommige events moet je echt niet overslaan en dat is carnaval er ook eentje van!
    Dus kop op en er voor gaan hoor, deze wil je niet missen.
    succes

jolanda13, rikmark, schaapje52 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

130 mandjes van twee velden kwartjes suguaro. Net gezaaid, vergeet ik de stol en witte onschuld:mad:

jolanda13, rikmark en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier ook maar 132 di's van me 2 velden kwarkakkers saguaro -.-

(had het al verwacht natuurlijk maar tis weer een trieste bedoeling bij BP qua droprate en ga echt niet met SM strooien omdat BP vindt dat ze nog meer geld moeten verdienen, dan maar geen wolkenrijen :wuerg: )

jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  4. -doppie-

-doppie- Levende forumlegende

ik heb al 124 mandjes zonder mijn velden van bahamarama te oogsten zijn nog niet klaar.(daar staat saguaro)
    mijn drop items komen van de gewone farm want die geven ook mandjes dus even afwachten

jolanda13 en RoelofAnton vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

51 mandjes binnen gehaald. Kan vanavond mijn XXL bomen oogsten en gedurende de dag vast hier en daar nog een stal. We gaan het zien.

jolanda13 vindt dit leuk.
  6. -doppie-

heb inmiddels ook bahamarama geoogst heb nu 237 mandjes

7. HofvanDromen

HofvanDromen Levende forumlegende

Heb ter 300 xDxD

8. thea1963

thea1963 Forum freak

Dit event duurt maar 4 dagen, vanavond maar anjers en lablab purpureus erop met een tiki masker en misschien maar met het andere event stoppen omdat BP er een zooitje van maakt :(>:(

Sintra98, jolanda13 en harm-jan70 vinden dit leuk.
  9. -doppie-

dat zijn keuzes, in mijn ogen is het geen zooitje maar na start van 1:30 uur al een zooitje in jou ogen.

10. thea1963

thea1963 Forum freak

tja om minimaal 990 di's in 4 dagen te halen mag je wel verwachten dat je van een veld kwartakkers 24 uurs gewas veel meer di's krijgt dan de 68 die ik nu heb gekregen en bij het andere event heb je bijna 2.800 speelgoedballen nodig om het helemaal te halen, alle 2 de events helemaal halen op een normale manier lijkt op dit moment al niet te doen

11. -doppie-

990 di ow geen probleem volgens mij zit al over een kwart. en dat na iets minder dan 2 uur
    2800 speelballen ook geen probleem zit al op 1394. en dat na iets meer dan 24 uur
    en nee ik gebruik geen sm alleen water en mest

jolanda13, schaapje52 en gelderblom vinden dit leuk.
  12. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Gelukkig kan ik zoek raken. xD

Ik had 195 snoepmandjes. :music: Ik vind het niet slecht.

jolanda13, -doppie- en janniekwak vinden dit leuk.
  13. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Jeetje wat gaat het hard met de ep's vangen. Ben alweer geleveld naar 197. En wolkenrij 2 is al binnen. De stermunten gaat ook meer dan prima. Heb vanmiddag een oogstbonus van 100% gedraaid dus ben al bij 3/4 zilver, nu 20 keer gespeeld

14. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Met het mandje wat wij kregen, 30 muntjes gevangen voor de carnavalsdanser. :D Nog 120 te gaan. xD

jolanda13, Katinka1700 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  15. kakelot69

kakelot69 Levende forumlegende

Ach, dat wordt hier iedere keer weer geroepen en iedere keer weer hebben de grootste roepers het event als eerste af en haalt het grootste deel van de rest het ook gewoon. Het zal mijn tijd wel duren hoor.

jolanda13, LucieSchreurs en -doppie- vinden dit leuk.
  16. rikmark

rikmark Forum freak

Ahhh..lees nu pas dat we mandjes kunnen vangen:wuerg: dat wordt morgenochtend hopelijk een eventbooster draaien, even flink met sm strooien, een paar keer oogsten en dan gaan we gezellig hossen :music: tegen de tijd dat we moeten melken en voeren ga ik weer even oogsten. Ik zie wel hoever ik kom .....carnaval gaat toch echt voor de farm :p

boermars, jolanda13, Reggaefeeks en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

hoi rikmak er is ook een queest krijg je ook mandjes even kijken

18. rikmark

rikmark Forum freak

Dank je, ik heb het gelezen, moet eerst die doen en dan gaan vangen.

19. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

is het verstandig om de quest te doen .....ja of nee....

20. -doppie-

Ik zou de quest als eerste doen daar haal je veel mandjes vandaan wat goedkoper is dan de mandjes in de molen te maken

jolanda13, rikmark en meggy1960 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.