Praatgroep - Carnavalskoningin-event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -elvira101-

    -elvira101- Forum-expert

    wat is dat vangen toch leuk, en wat krijgen we toch een leuke prijzen:inlove:
    echt een super event vind ik dit
     
    bepsels, pipelepo, Jorieke123 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Moet nog echt aan het vangen, maar wel al even een paar keer geprobeerd. Kreeg een krokodillenstal uit een stallenkistje:). Nu hopen dat ik daar wat meer van vang en net als mikkie ook een nieuwe boom of stal scoor:p
     
    Jorieke123 en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur

    ja, die kistjes zijn erg leuk : ik kreeg zomaar een Medusa wilg :D
     
    farmermikkie, Borkie en Jorieke123 vinden dit leuk.
  4. Jorieke123

    Jorieke123 Junior expert

    Hier nog eventjes 72 lijmpistolen vangen en dan ook lekker prijzen die van de wagen vallen vangen. Nu al zin in!
     
    farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  5. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    met de oogst van 14.05 uur kwamen er geen dropitems meer naar boven ....hebben hier meerdere last van ???
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Waarschijnlijk staan je instellingen anders waardoor het niet meer zichtbaar is.. Bij mij stond ook alles uit.
     
  7. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Weet iemand of het nieuwe te koop zijnde jackpakket ook op de event gewassen werkt met +2?
     
  8. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    Thnx Enk...alles stond inderdaad uit .....
     
  9. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die werkt ook op eventgewas:)
     
    pipelepo en farmermikkie vinden dit leuk.
  10. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Word het item automatisch geoogst door de normale maaidorser (dus niet het knopje waar je de items mee doet op het huisdierenveld)? Want doet hij dat niet dan is het item wel leuk voor bij de start van een event om snel je gewas te vermeerderen.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  11. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Daar zat ik over na te denken , als je hem zelf kunt oogsten dan heb je het zelf in de hand
     
  12. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    had 7 netjes gemaakt en gevangen, valt tegen wat er van de praalwagen komt. niet wat we gewent zijn.
    Heb nog maar 3 kistjes en een paar supervoer. en idd veel snoep.
     
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik moet de laatste fase van de praalwagen nog, maar ik kreeg 10 miljoen BD uit een kistje dus mijn event is nu al geslaagd xD
     
  14. FarmerJuline

    FarmerJuline Regelmatige auteur

    en weer een medusa wilg uit de kistjes en een Jackfruit-boom!
    Dus er wordt inderdaad veel minder SV en SM en bananen gegooid maar de kistjes maken veel goed
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  15. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik vindt het maar een duur sier-item (al koop ik nooit wat voor euro's :p ), wat ook maar 20 ladingen heeft en daarna alleen maar 2000 ep / tep geeft en je mag als je knechten hebt alle sier-items eromheen met de hand oogsten als je de lading een keer niet wilt gebruiken -.-
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  16. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Of je zet hem ergens op een akker (zo een item zet ik altijd op de hoofdakker)
     
  17. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Dan zou je dus wel een risico lopen om per ongeluk hem te verwijderen als je het veld gaat veranderen voor een event. Of hem toch mee oogst als je het veld oogst. Dus zet ik hem liever neer op een veld voor sieritems, die pas je minder snel aan.
     
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  18. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Als je hem weg haalt dan verlies je de ladingen en als je bijv. knechten hebt zou je je hoofdakker met de hand moeten oogsten als je de oogstbonus niet wilt gebruiken
     
    Laatste bewerkt: 30 Oktober 2018
  19. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Ik verander dus nooit mijn hoofdakker
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Hij heeft maar een beperkt aantal ladingen. Die items hebben geen huisdierenstatus
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.