Praatgroep - Carnavalskoningin-event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missy-m85

    missy-m85 Forum-ambassadeur

    Dit is echt balen... :( , had zo'n zin in het event, maarja. We kunnen wel gaan ruilen 8):inlove:.. love it.
     
  2. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Er komt een compensatie staat er en meestal is die niet verkeerd :) .
     
    LucieSchreurs en doberick01 vinden dit leuk.
  3. Frodootje3

    Frodootje3 Forumleerling

    Toch een aantal keren gehad dat de start wat vertraagde of het event er even uitgehaald werd. Meestal was het redelijk snel opgelost maar deze keer niet.
     
  4. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Kan men mij nu even uitleggen , waar en hoe men dit nu gaat doen met men aankoop van een mandje van 4,99

    Zou hier toch graag wat info over zien
     
  5. HendrikHaverkamp

    HendrikHaverkamp Forumleerling

    Carnaval moet gewoon een dag later beginnen. Iedereen is alles kwijt, en dat moet teruggezet worden, denk ik. Ik zelf was te laat voor 16.00 uur, maar heb geen lange gewassen meer staan. Tja, blijft carnaval natuurlijk. Dan raak je wel vaker iets kwijt.... de kluts...
     
    doberick01 vindt dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Ja zeg ...ruilen heel leuk natuurlijk maar totaal niet voorbereid ..en me spullen dan ..Hallo mensjes in daar in Hamburg - City

    Ik wil dan wel me sm en susie en wacjes en de hele zooi terug ...tis nog wel me farm trouwdag :wuerg::cry:
     
    _Jeanie_, stien56, harm-jan70 en 5 anderen vinden dit leuk.
  7. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    chips, alles naar de vaantjes. had me zo goed voorbereid, alles foetjie. paar uur gewacht om te oogsten, dus veeeeeeel kwijt.
    zal maar eens diep zuchten en m'n farm weer opnieuw opbouwen. verschrikkelijk vind ik dit.
     
  8. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Helaas kunnen wij daar nu nog geen informatie over geven, uiteraard waren deze problemen niet te voorzien. En duiken ze er deze dagen in om te zien hoe alles ziet en op welke manier er compensatie zal zijn. Er werd ook extra benoemd dat ze bewust zijn van mensen die dit soort aankopen hebben gedaan dus zal zeker rekening mee worden gehouden.

    Ze gaan er vanuit dat ze ons donderdag meer informatie kunnen geven die wij met jullie mogen delen.
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  9. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Wat een zooitje maken ze er weer van ..daar is Hofje niks bij :music:
    en niet te vergeten heel de dag niks kennen doen ..tot 1600 uur moeten wachten ..hoe zit het dan met de knechten enz...

    En jaaaa alles weer ombouwen ...:cry:
     
    harm-jan70, -matthias1952- en -tonio76- vinden dit leuk.
  10. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Had me zo verheugd op het vangen, klein mandje gekocht en gedraaid aan het rad tot ik +1 gewas had. Susi en supermest op het eventgewas gegooid zodat ik snel kon vangen. Had dus kunnen beginnen nadat ik iets voor 18 uur had geoogst :(

    Enigste wat het nog een beetje goed maakt is dat we kunnen ruilen, dat vind ik ook altijd leuk.
     
    _Jeanie_, harm-jan70, missy-m85 en 3 anderen vinden dit leuk.
  11. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    o_O hoezo niets kunnen doen, je kon strijken, wassen, poetsen, ramen lappen, eten koken:pdus genoeg te doen
    zet verse mokken koffie neer asje Hofje
     
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Jammer, had me erop verheugd.....hopen dat het toch snel weer komt en dan goed werkt
     
    -tonio76- en Huhmmie38 vinden dit leuk.
  13. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende


    Klaartje ,dank je wel voor je antwoord en wachten we rustig af

    Groetjes
     
    harm-jan70, -tonio76- en HofvanDromen vinden dit leuk.
  14. ine1960

    ine1960 Actieve auteur

    gaat dit event dan helemaal niet meer door?
     
  15. john-j

    john-j Forum-hertog

    ik had liever gezien dat het event ruimteschip lunamara nog een dag was doorgegaan.
    dan had ik het misschien en met mij velen ook nog gehaald nu mis ik 1 item wat weer niet te ruilen is.

    john-j
     
    simmeke54 vindt dit leuk.
  16. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Wat ging er dan niet goed???? Totdat ze het event gestopt hadden was er niks aan de hand. Kon gewoon alles doen.
    Ging gewoon heel erg goed, veel te goed waarschijnlijk.
    Volgens mij stond de droprate van de DI gewoon te hoog afgesteld en hebben ze het daarom gestopt.
    In nog geen 1,5 uur al 153 mandjes. Ging ze gewoon teveel kosten denk ik dan maar.

    Zou echt heel graag eens eerlijk willen weten waarom ze dit event gestopt hebben ;) Daar zullen we waarschijnlijk nooit achterkomen, jammer. :p
     
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    welke mis je john....
    mijn vriendin heeft het niet helemaal gehaald......
    maar wel paar items......


    Gevonden rodeostier
    SOrry die heeft ze niet
    Had hem graag aan je gegeven
     
    Laatste bewerkt: 2 Oktober 2018
  18. tajtoh

    tajtoh Forumleerling

    Het is jammer dat het event niet doorgaat, maar er zijn ergere dingen op de wereld;)
     
    Sillie76 en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  19. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Zeker weten, het is jammer maar de wereld draait door en er komt vast een fatsoenlijke compensatie
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  20. jkantenzn

    jkantenzn Gevorderde

    [​IMG]WAS zeker teveel aan drops....heb ook supermest ingezet en de wolkenrij voor een goede start.>:(
     
    herma1234 en vinc05 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.