Praatgroep - Carnavalskoningin-event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    eventplanten geoogst niks in de schuur :cry:

    het moet niet gekker worden
     
  2. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Heb net mijn 3 velden geoogst, 1 minuut geleden en mijn eventgewas staat netjes in de schuur. (bij de gewassen onder de zaaiknop bedoel ik dan)
    Alleen geen dropitems erbij gekregen dus mijn advies gewoon laten staan en pas oogsten als het event weer online is.

    :cry:xD
     
  3. kolibrie

    kolibrie Gelegenheidsauteur

    ik heb van allebei niks leuk tochxD
     
  4. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Hier ook, tenminste ik had ze in de schuur, maar het zaaien lukte niet, na een paar keer proberen heb ik de pagina ververst, in de hoop dat dat zou schelen, maar toen had ik ineens niets meer in de schuur staan :eek:. Daarna hier maar eens gekeken, ja hoor , het is weer zover....-.-
     
  5. dama75

    dama75 Gelegenheidsauteur

    Hier net zo :oops::oops:
     
  6. copyshasta

    copyshasta Grote forummeester


    Ja Christien niks +1, dacht ook maak even een paar 1000 mandjes maar word zo te zien 100.000 sla in afwachting op vervolg,
     
    Laatste bewerkt: 2 Oktober 2018
  7. klakje

    klakje Oudgediende

    Net ook nog voor tweede keer geoogst met supermest. voor drops maar geen dropjes meer ga nu toch kort gewas plaatsen voor als het over een uurtje toch weer actief wordt
     
  8. doberick01

    doberick01 Gelegenheidsauteur

    ook ik ben na het oogsten van de velden al mijn amarant kwijt jammer van de 100 stuks en de vele DI en manden ( toch bijna 90). neem aan de big point nu toch een nieuwe poging gaat wagen om alles goed online te zetten maar ik hoop niet meer vandaag. Zou het heel wenselijk vinden als ze daar gewoon weer een dag of 2 mee wachten en iedereen opnieuw de mogelijkheid geven om dan verder te gaan. De reeds geoogste manden, di's en eventgewas gewoon als bonus teruggeven en dan weer 42uur de tijd om te spellen. Omdat de spelduur zo vreselijk kort is moet je direct aanvallen want voor je weet is het ook alweer voorbij. Had een goede planning gemaakt. maar deze valt nu volledig in duigen. We zullen zien wat BIG point ons terugggeeft
     
    stien56 en Streptocarpus vinden dit leuk.
  9. Selvi51

    Selvi51 Gevorderde

    1 veld geoogst en geen DI, Grrrrrr. net te laat gaan lezen hier.
     
  10. Frodootje3

    Frodootje3 Forumleerling

    Zucht, de laatste tijd toch steeds weer raak met de events.

    Ben wel benieuwd of ik alles weer netjes terug krijg. Had al meer dan 100 mandjes staan.
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  11. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Tjsu, ook net geoogst..150 amarant weg dan nu
     
  12. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Als je met verf, kleur bedoeld. Die kan komen uit gereedschapskisten en bij het oogsten kan het als DI komen.
     
  13. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    gaat lekker...… Had de aankondiging gemist en las deze pas 5 voor 4. Maar ja alles natuurlijk al geoogst Kon wel mooi om 4 uur inzaaien oogst nu net en zou opnieuw inzaaien geen gewas en lees dus hier op forum dat er problemen zijn en event tijdelijk gestopt is
    iets zegt me dat ik zo niet aan voldoende Di kom :(
     
  14. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    Hier ook geoogst, geen drops voor het event:(
    En jammer van de knechten die ik zelden gebruik!
     
    Laatste bewerkt: 2 Oktober 2018
  15. Koekie991

    Koekie991 Forumleerling

    hier ook alles weg ik ben blij dat de boerderij er nog staat
     
  16. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Voor de zekerheid maar eens ververst en inderdaad alles kwijt. Gelukkig heb ik foto's genomen van wat ik had als ze me een oor proberen aan te naaien druk ik ze toch echt even op de foto(feiten) :DxD;)

    1000 amarant
    340 repen papier
    153 mandjes

    We zullen zien, de messen zijn geslepen xD
    Dit geintje kost me knechten, supermest 270, en mijn kastanjerij gaan over 3 uur en 30 minuten aflopen.
     
    Laatste bewerkt: 2 Oktober 2018
    harm-jan70 vindt dit leuk.
  17. joke.k

    joke.k Doorzetter

    hier alle eventgewassen van het carnaval weg pff.

    ook de knechten en al het andere wat ik heb ingezet loopt lekker door.
     
    Laatste bewerkt: 2 Oktober 2018
  18. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

  19. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hoe bedoel je? Bij mij zijn de afgelopen events technisch prima verlopen. het was misschien pittig qua aantallen ,maar ben mij niet bewust van technische issues

    Jammer dat het event nu niet doorgaat, maar top van BP dat ze deze beslissing hebben durven nemen. Hopelijk volgende week of de week daarop beter
     
  20. boer59

    boer59 Actieve auteur

    ben nu wel mooi 165 druppels en supermest kwijt ben ik niet blij mee hoop wel dat ik ze terug ga krijgen
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.