Praatgroep - Carnavalskoningin-event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 Oktober 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De drops komen uitstekend, dus als jij 6 x eventgewas kunt oogsten, kan jij morgen nog gerust met het event beginnen hoor. Dan haal je het ook nog.
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Of ze hebben iets veranderd aan het event en willen het testen voordat het echt carnaval is:wuerg:

    En we hebben wel erg vaak geroepen doe mij maar carnaval.....:p
     
  3. john-j

    john-j Forum-hertog

    nu kan ik die 6x oogsten misschien halen omdat ik even ziek ben maar de werkenden kunnen dat echt niet.
     
  4. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Zou ik ook een veld vol met dieren/bomen kunnen laten staan? Drops komen tenslotte overal uit. Ik heb geen zin om weer heel mn boerderij te moeten ombouwen :p
     
  5. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    In dat geval kun je flink aan het banaantjes ,SV en SM vangen gaan .
    Ik weet niet of ik hier wel tijd voor heb , waarschijnlijk ga ik met SM smijten want de koningin betaalt met rente terug
     
    rikmark, farmermikkie en vinc051 vinden dit leuk.
  6. rikmark

    rikmark Forum freak

    Zo dacht ik er ook over buuf...even flink met sm over het land rijden en daarna langs de route veel schuiven met het mandje.
    We gaan er maar weer eens voor.

    Iedereen succes met dit "korte"event :p
     
    hwjstolwijk vindt dit leuk.
  7. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    Komen de manden ook al vanaf het begin of pas als je de praalwagen klaar is?
     
  8. boermars

    boermars Forum-hertog

    ik kan ook niet mee doen, helaas.
    Leidens ontzet feest en werken en de boerderij gaat niet samen, (en de alcoh:p)
     
    Paddington28b vindt dit leuk.
  9. boerbiet-61

    boerbiet-61 Junior expert

    eerst moet de qwest klaar
     
  10. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ohhh man oh man, ik BAAL !!! Ben de afgelopen 2 uur voor mijn oudste zoon en daarna voor mijn man bezig geweest, met dingen uitzoeken, foto's in pdf's versturen en nog wat dingen. Denk ik daarna lekker rustig op de farm aan de gang te kunnen gaan, want joepie, weer een nieuw event. Eerste veld geoogst... hee er komen geen di's op......:oops: Nee he, die begint pas om 16:00 uur, daar ging dus een hele akker amelkoren, dag mooi begin :cry:
     
  11. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Ohh joh Geertrui dat is toch wel heel sneu.
    Zal je straks een mandje sturen......
    En wie mij een cadeautje wil sturen ik ben ook wel in de mood voor een mandje
     
    Laatste bewerkt: 2 Oktober 2018
  12. klakje

    klakje Oudgediende

    Ik zag het gelukkig net op tijd. Kijk altijd eerst als het al actief is. Maar ik snap ook niet dat ze 2 uur later beginnen en 4 uur eerder ophouden. Dit verdiend van mij geen schoonheidsprijs
     
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier 88 reep papier.......:oops:..zal wel weer weinig zijn
     
  14. klakje

    klakje Oudgediende

    Zal toch echt proberen het te halen. zag dat ik al 73 mandjes had. Wordt wel bijna lamme hand van het vangen, maar kijken als er wat leuks te vangen valt. 134 repen
     
  15. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Hier 114 repen papier. Uit 2 velden met anjers en 1 met bomen/dieren.
     
  16. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    hier 334 repen papier en 151 mandjes. Wel 3x veredelde anjers (op 1 veld van 36 grote vakjes) gebruikt zodat ik zo snel als mogelijk kan gaan vangen. xD

    Iedereen veel S6 ;)
     
  17. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    hier 190 papier en 72 mandjes
    op mijn grote broer 237 papier en 107 mandjes
     
  18. coolcat08

    coolcat08 Forumleerling

    kwestie van supermest en suzisupermest eroverheen en je bent klaar voor de taptoe begint ;):p:D. dan lange gewassen en op 4 oktober mandjes doen in de ochtend.
    veel plezier en morgen vroeg op he!!!;):p en niet vals zingenxD
     
    boermars vindt dit leuk.
  19. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Dankje, dat is aardig. Zal jou ook een mandje sturen. Ik zag dat ik ondanks dat toch niet zo gek zit met de di's, heb 56 mandjes en 115 repen papier, en dat terwijl ik over een uur de snel alsnog gezaaide veredelde anjers kan oogsten.
     
    vinc05 vindt dit leuk.
  20. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    100 mandjes en 220 repen papier. Hoop vanavond te kunnen gaan vangen, ga ook met sm smijten
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.