Praatgroep - Carnavalsevent 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    En nu maar weer wachten tot de stallen klaar zijn, alle mandjes al vol gevangen :) Dit event blijft toch wel erg leuk :)
     
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank voor de tips. Ik heb gisteren 1veld vol dieren gezet en de rest rozen en gember. Heb dieren gepakt die er met water nog 8uur over deden. De neon kalkoen duurde net een half uur langer, maar die heb ik zojuist geoogst en daar staan nu geen eventgewassen.
    Welke ambachtsproducten kun je allemaal eten? Ik eet dagelijks een WAC en wortelbrood met een event. Heb knechten aan staan. Weet niet helemaal hoe het zit met de slotjes en moet eerlijk zeggen dat ik de ambachten te weinig gebruik.

    Fijn om te lezen dat we eigenlijk maar 5 keer hoeven te oogsten. Ik ben gisteren al een mooi end gekomen, doordat ik SM heb gebruikt. Heb de wagens nu allemaal tot fase 2 klaar. De molen draait weer producten en over ruim 2uur kan ik weer oogsten.

    De mandjes leven veel op en zijn zeker de moeite waard, al weet ik nog van de vorige keer dat ik tot de laatste minuut bezig ben geweest mandjes vullen omdat ik het zo jammer vond om de mandjes niet te gebruiken. Kosten toen erg veel tijd.
     
    Daxter1966, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Een kaasballetje of eierpunch verkorten de stallen met 5% en de valentijnsverrassing verkort met 10%. Deze gaan in gouden sloten dus kan je naast je wac en wortelbrood gewoon eten.
     
  4. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik ben nu eerst bezig om mijn gewassen compleet te krijgen net alles weer ingezaaid en nog 3677 op voorraad. Dat houdt in dat ik vanavond al erg dicht in de buurt kom van de benodigde 10.000. Denk morgen nog 1 keer zaaien.
    Dan vanavond in het bos en regenwoud weer stallen plaatsen voor de mandjes en op de overige velden met gewassen en bomen het papier binnen halen. Heb op dit moment 176 papier en 19 mandjes op voorraad.
     
  5. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Ik heb er een rommeltje van gemaakt, van alles ingeleverd en geen flauw idee wat ik nog moet:oops:xD

    We zien het van zelf;)
     
    Daxter1966, -mikmak-, LucieSchreurs en 6 anderen vinden dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik ga wagen voor wagen versieren, dan kan ik in de FAQ ongeveer zien wat ik nog moet.
    4 fases van deel 1 zijn af. De 5e staat in de molen en voor de laatste heb ik bijna drops genoeg. Na de volgende oogst is de eerste wagen klaar.
    Op het andere account gaan de drops duidelijk minder hard. Toch lever ik daar ook maar op dezelfde volgorde in. Ik hoop ook daar het event af te krijgen.
     
    eevee60, -mikmak-, Sanham en 3 anderen vinden dit leuk.
  7. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Leuk weer dit event! Deze keer zorg ik eerst dat ik al het eventgewas bij elkaar heb. Heb op een veld mijn beestjes gewoon laten staan en op de baha de reuzestallen ook laten staan. Over 2,5 uur weer oogsten en zit nu op 4471 eventgewas, 225 papier en precies 50 mandjes. Vanavond of morgenvroeg laatste keer oogsten en dan op baha ook de stallen en bomen weer terug zetten.
     
    Daxter1966, eevee60, DarkDevilDude en 3 anderen vinden dit leuk.
  8. rikmark

    rikmark Forum freak

    Gisteravond om 22.30 uur pas tot de ontdekking gekomen dat er een event was :wuerg:, één gelukje was de hele dag nog niet op de farm geweest. 10 plantjes gepoot, verder rozen en op bahama Guarana gezaaid. Vanmorgen de Faq en @miekje haar schema uitgedraaid.
    Tot nu toe 65 snoepmandjes en 134 repen...geen idee of dat goed is.:p
    Hopelijk vanavond tijd om alles eens door te lezen, dit keer hobbel ik er ook gezellig achteraan xD en zie ik wel hoever ik kom.
    Iedereen heel veel succes met dit event.
     
    Daxter1966, eevee60, -mikmak- en 4 anderen vinden dit leuk.
  9. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Ik heb alles klaar en al heel veel supermest/farmmuntjes/supervoer en banaantjes gevangen.
    Ik heb alleen alles weer vol eventgewas gezet, ik dacht dat ik nog 1 keer moest.
    Straks als het klaar is, maar stallen erop zetten
     
  10. speedy4

    speedy4 Forumleerling

    spel is zeer traag heb het idee dat het door twee eventen tegelijk spelen komt 1 die net is begonnen de ander die stopt dit is me vaker opgevallen
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Je bent niet de enige, zo gaat het bij mij ook.
    Ik heb echter deze keer wel bijgehouden wat ik in de molen heb gemaakt.
    Dus ik weet in elk geval hoeveel papier maché en hoeveel meel ik nog moet maken.
    Uiteindelijk valt het op die manier nog enigszins uit te rekenen.
    Nog 100 meel en nog 73 papier maché maken.
    Ik doe de wagens 1 voor 1 lijkt me het beste.
     
  12. harriejose

    harriejose Forum freak

    De kalender van juni staat er al.
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  13. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Kijk jij snapt het. ;)
    Zo doet opa het ook :) :music:
    farmerama voor dummies xD
     
    Daxter1966, hildemarc, herma1234 en 10 anderen vinden dit leuk.
  14. Lieve

    Lieve Halfgod

    ja en die is behoorlijk gevuld, dat vind ik dus echt niet leuk dat event elkaar overlappen of samen vallen
    het spel heeft dan de neiging om onstabiel te worden
    plus je moet aan teveel tegelijk denken
    nee voor mij hoeft het echt niet zoveel
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. harriejose

    harriejose Forum freak

    Het is wel even slikken.
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  16. Lieve

    Lieve Halfgod

    Flink de handen en benen insmeren denk ik :D:pxD
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  17. harriejose

    harriejose Forum freak

    Het word weer aanpoten voor de oudjes.Hersen gymnastiek
     
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier precies hetzelfde, al heb ik alle meel gedraaid als het goed is. Dan hoef ik daar niet meer naar om te kijken en kan ik gewoon met het papier maché doorklikken tot de meel op is. Scheelt weer een hoop rekenwerk.

    Lever maar elke keer wat in, lijkt er wel op of het snel gaat moet ik zeggen. Ben al wel toe om de mandjes te vullen haha, verdeeld de last van de komende dagen wat.

    Hij staat wel erg vol zeg. Meestal valt het mee en dat volle maan samen gaat met een ander event is meestal wel lekker voor de WAC en knechten.

    En? Hoe is het ter vergelijking van afgelopen jaar?
     
  19. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende


    Pffff, alles klaar:oops: heb je heel veel supermest, ik ben pas bij de eerste wagen:cry:
     
  20. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    Al mijn supermest er in gezet, om eerder te kunnen beginnen, maar is wel de moeite, als je dit doet, ik had 80 mandjes, dus kon gelijk beginnen, ik heb nu al mijn supermest terug uit de mandjes en veel farmmuntjes en supervoer heb ik tot nu toe 90 uit de praalwagen gehaald
     
    Reggaefeeks, eevee60, BoerAnnelies en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.