Praatgroep - Carnavalsevent 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Vind ik ook. Net als alle anderen die door werk anders achterlopen. Die hele groep heeft deze keer geluk. Wanneer ze vanmorgen wel hebben geoogst, hebben ze toch iets opgezet wat vanavond weer klaar is. En eerder beginnen konden ze toch niet.
     
    Daxter1966, lonnie57, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Vandaag heb ik nog iets meer geluk, nog vrij en kon eerder beginnen aan het event. Dus dubbel geluk. 8)
     
    Daxter1966, BoerAnnelies, lonnie57 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Bofferd:D
     
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :D Ik moet goed mijn best doen en zeer hard werken op de boerderij want schaap gaat voor de stallen :inlove: en die zitten in deel II. Maar zo na de koffie even een berekening er op los laten wat ik allemaal nodig heb om dit te halen. xD
     
    Daxter1966, eevee60, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Deel 2 voor de eerste 4 tikistallen kun je mee beginnen als je wilt. Sommige spelers hopen op heel veel extra snoepmandjes voor het supervoer. Dat is na deel 1-3. En ook in dat deel kun je 4 tiki-stallen winnen.
     
    Daxter1966, eevee60, DarkDevilDude en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  7. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Wat is dit nu? Een spontaan event?
    Kom net binnen, over 2 uur is mijn gewone gewas klaar. Goed voor de drops, maar kan dus nog geen eventgewas maken.
    Pfff, eerst de faq maar eens lezen xD

    Edit: beetje van de schrik bekomen, heel leuk dat carnaval weer voorbij komt.
    Een plan van aanpak heb ik nog niet.
    In ieder geval 2 velden met sieritems vanavond vervangen door stallen en/of gewas.
    Misschien vanavond die 10 zaadjes met supermest maar wel even vermeerderen nog, dan kan ik morgen verder daarmee.
     
    Laatste bewerkt: 29 Mei 2017
    Daxter1966, rikmark, eevee60 en 7 anderen vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Je kan dus willekeurig beginnen en niet op volgorde. Ah 3x geluk vandaag. xD Dan begin ik bij deel II.:music:Het vorige event heb ik ook veel sv gehaald, maar ik weet niet of ik nu weer zo ver kan komen.......

    :DDank je wel miekje. Ga gelijk kijken en opslaan.
     
    Daxter1966, eevee60, lonnie57 en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. SikkoK

    SikkoK Forumleerling

    Ik, net als zovelen dus, vanmorgen geleegd en gevuld en zie nu pas dat er een event is gestart waar ik en velen met mij niets van wisten. Hopelijk komt er een extra dag bij zodat ook wij dit event kunnen voltooien. Het is niet anders maar leuk is dit zeker niet.
     
    eevee60, lonnie57, daisy17858 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dit event was voor iedereen een verrassing. Een enkele uitzondering die de speculaasjes als vaststaand aanneemt, verder kon niemand dit weten.
     
    Daxter1966, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  11. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Farmer had mij nog wel speciaal er op gewezen dat er geruchten over dit event gingen, maar nooit op de datum die er bij stond gelet. Dus ik vanochtend ook alles gewoon geoogst en later op de dag dus dingen verwijderd die pas morgen klaar zouden zijn. Gelukkig had ik al weer wat supermest gespaard dus kon wat di er bij maken. En nu maar hopen dat het vangen van de mandjes net zo leuk is als vorige keer.
     
    Daxter1966, Farmer121965, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. wiesje82

    wiesje82 Forumbeginner

    wat een verassing dit event.gelukkig nog niet geleegd.nu maar gauw gewassen gaan kweken.
    volgende keer toch graag op event kalender zetten!!!!!!!!!!!
     
  13. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik had de datum wel gezien en dacht dus dat het event in de planning had gezeten, maar niet zou komen. Vanmorgen verder helemaal geen aandacht aan besteed. Ik heb geen dingen verwijderd. Op Bahamarama was ik met kort gewas bezig, en voor de rest heb ik doorlopend stallen en mammoetbomen klaar. De oranje wasbeer had ik bijvoorbeeld net gevoerd voordat de FAQ er was, dus die gaat er morgenvroeg pas af. De mammoetbomen zijn iedere dag een keer klaar. De xxl zijn er om 2 uur afgegaan, de xl moeten nog.
    Ik vond het wel heel spijtig van het veld xxl bomen op Bahamarama. Die heb ik vanmorgen te laat geoogst om vanavond nog een keer te kunnen oogsten, als ik geweten had dat er een event was, had ik die zeker laten zitten.
    Misschien had ik die er om 2 uur beter af kunnen halen, maar ik vind het veel te warm om me druk te maken, dus ik doe op het moment zoals het mij uitkomt, in het vertrouwen dat ik het dan toch wel haal.
    De kastanjerij heb ik gisteren geoogst, dus die kan over 3 dagen als ik drops te weinig heb. En ik had al ananastaart, paasjam en een valentijnsverrassing geactiveerd, die heb ik ook niet afgebroken, bij mij staat nu dus de 3e ronde eventgewas op grote velden, en als die klaar is gaan er langere gewassen op. Misschien een aantal stallen.
     
  14. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Waarom had je er niet voor gekozen om Fiool van groei te eten? Kan je net voor het slapen gaan je xxl bomen nog een keer oogsten ;)
     
  15. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Jippie het carnavalsevent is terug:inlove:, snel geoogst en de eventgewassen opgezet. Zo snel mogelijk erdoorheen om weer snoepje te vangen. Vorige keer mijn supervoer goed op peil hiermee gekregen.
     
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Niet aan gedacht, en ik had vanmorgen geen zin om me er druk om te maken.
    Ik had vanmorgen om 8 uur mijn schip geoogst, toen duurde het nog 1:37 voordat de xxl-bomen klaar waren. Dus ik was vast van plan om voor kwart voor 10 weer te oogsten. En toen werd het na 10 uur. Helaas. Morgen de bomen weer 2x oogsten, al haal ik ze er morgen misschien alsnog af. Fiool van de groei heb ik wel eens van gehoord, maar nog nooit gebruikt. Dus compleet niet aan gedacht. Toen de FAQ kwam was het daar ook te laat voor denk ik.
    Ik vind het nog steeds te warm om me druk te maken. Ik kom er zo ook wel denk ik. En anders niet.
     
  17. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    wat een raar begin voor een event. Kijk iedere keer naar de agenda dus niks aan de hand dacht ik. Hup lang gewas op Baha. en stallen die lekker lang duren op de gewone Farm. Juist te doen om ff deze dag niet meer om te kijken naar de Farm en heerlijk van de zon en het water te genieten. Eerlijk gezegd dankjewel ZON het was jou beslissing :inlove: vind dat ik er toch wel goed vanaf kom .
    uitslag nu is papier 97 en mand 58 . Met zo'n rare start :p
     
    eevee60, -Coco1968-, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. supercoolegast

    supercoolegast Forumbeginner

    Jammer want de toverboom geeft normaal met een event met dropitem(s) altijd een dropitem....waarom nu nu niet?
     
    eevee60 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb nu 39 papier en 7 mandjes. We beginnen gewoon rustig aan en zien wel hoever we komen. Ben even in Mieke's lijstje aan het kijken voor de totalen :music:
     
    eevee60, blackscorpion64 en daisy17858 vinden dit leuk.
  20. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    o_O Hele dag weggeweest... denk, nog ff op de farm om te oogsten en te kijken voor eventueel de nieuwe geruchtenkalender en tot mijn schrik een event:eek:
    Eerst maar ff lezen en dan pas farmen... kan toch niet zo heel veel doen vanavond...xD
     
    Daxter1966, rikmark, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.