Praatgroep - Carnavalsevent 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea63

    thea63 Gelegenheidsauteur

    Jammer alles vanmorgen vol gezet met anjers en rozebottels vanwege het mooie weer
    om even van de zon te genieten en kan dus niet eerder dan morgenochtend beginnen
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. klakje

    klakje Oudgediende

    Bedankt voor de reactie. Alles ging zo snel dat ik nog niet alles gelezen had en snel wilde zaaien en oogsten. nu komen toch vooral de eventgewassen aan bod. Ga vast 4 wac aanmaken met pinkie pie dan kan ik vast 4 dagen vooruit met kwart veldjes. en met de ladderfabriek en dozen questen kan ik nog enkele keren knechten inzetten. Het is buiten toch te warm dus ga ik er weer voor
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Of je gooit alles eraf ;)

    Hier gestart met 52 repen papier en 12 snoepjesmand.
    Kleur al compleet op voorraad.
    Had gelukkig nog de bomen en een paar fabrieken niet geoogst vanmorgen :music:. De rest helaas wel.
     
    Daxter1966, rikmark, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
  4. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    net de toverbomen geoogst ...geen drops...
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Hier ook niet.
    Alleen EP als je hem aanwijst
     
    Daxter1966, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  6. thea63

    thea63 Gelegenheidsauteur

    Ja zou kunnen maar ik wacht maar tot morgen dan heb ik misschien aardig wat Di,s
     
    blackscorpion64, eevee60 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    En Bahamarama? Daar bestaan niet dergelijk lange gewassen. Kun je een leuk begin maken.
     
  8. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    Net vernomen uit betrouwbare bron dat de toverbomen niet meedoen
     
    Daxter1966, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  9. thea63

    thea63 Gelegenheidsauteur

    Ja daar zeg je wat daar heb ik op dit moment bromelia,s klaar niet aan gedacht
     
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Schaap had vanmorgen geen zin om de boerderij te doen. :wuerg: Log nu in en tot mijn grote verbazing een event. xD Schaap nu alles geoogst en kreeg 20 mandjes en 106 reepjes papier. :D Gauw gewas gezaaid en nu maar weer wachten. :music:Morgen weer werken na 2 weken lekker vrij te zijn geweest, dus schaap gaat gewoon weer er achter aan hobbelen en sluit de rij in de stoet. Wel wat leuke prijsjes in de wagen laten hoor voor schaap. :)

    Iedereen veel speelplezier en succes!
     
    Daxter1966, herma1234, Sanham en 6 anderen vinden dit leuk.
  11. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Toevallig Knolraap gezaaid omdat ik vanmorgen niet kon oogsten. Kwam dat even mooi uit! Begonnen met 89 stukken papier en 37 manden :music:.
     
  12. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    o_Ok geoogst vanmorgen :(.
    15 reepjes papier :oops:.
     
  13. leni1955

    leni1955 Levende forumlegende

    Ik had ook niet door dat er een event begonxD
    Gewoon geoogst en de stallen gaan eraf als ze klaar zijn, bomen laat ik deze keer staan, drukke week dus ik zie wel hoever ik kom, kan vast wel wat prijsjes vangen.:)
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    We gaan het gewoon weer avonturen en zie wel waar mijn praalwagen strandt. xD Ik laat de bomen ook staan en de menagerie ook voor de mandjes. Voor de rest probeer ik vanavond alles te kunnen vol proppen op comfortvelden. Hele week werken dus speel met comfort want als ik thuis kom kan ik het gewas later in de avond niet meer oogsten, dan wordt het nachtwerk.
     
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik had alles geoogst toen ik thuis kwam. Niet wetende dat er een event zou gaan beginnen. Maltgraan erop gegooid en op de bahama duivelsklauw. Toen pas wezen kijken.. Di was dus niet zo heel hoog. Maar doe het lekker rustig aan. EN kijken hoever ik kom.
     
    Laatste bewerkt: 29 Mei 2017
  16. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Ik had ook zoiets verzonnen vanmorgen om pas in de avond te gaan oogsten, lang gewas en langdurige stallen.
    Gelukkig stonden er een paar stallen bij die eerder klaar waren + de fabrieken e.d. dus toch een beginnetje kunnen maken.
    Hopelijk vliegt het papier me straks om mijn oren hihihihhi achteraf vind ik het nog niet zo verkeerd wat ik er op heb staan xD
    En het geeft weer een hele andere draai aan een event ook weer spannend Hoop ik ;)
     
    thea63, blackscorpion64, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  17. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    nu 250 repen papier, na 5 velden veredelde rozen "yust to be safe". Even een klein begin voorraadje.
    Pas 9 snoepmandjes maar die komen in de loop van de tijd wel. Zeker als alle eventgewas binnen is.

    Iedereen veel succes.;)
     
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zijn altijd dezelfde die zulke mazzel hebben he:p
     
    katbla, blackscorpion64, eevee60 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Even een vraagje waar heb ik de gegrilde regenboogmais voor nodig die te zien is in de bahamolen en gewone molen ???? ik heb echt geen idee is dit voor volgende event????????
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    :music::D Schaap heeft het verdiend. :p;)
    Maak je niet druk miekje9, nu loop ik voor en morgenavond sluit ik de rij weer. xD
     
    Laatste bewerkt: 29 Mei 2017
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.