Praatgroep - Carnavalsevent 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyFamerieke

    LadyFamerieke Forumkoning

    Blond als ik ben zag ik de link niet tussen een eventuele verlenging en het krijgen van nog meer mandjes en repen papier.
    Kon ik er toch nog even een paar vullen. BP dit is wel heel erg fantastisch, vooral voor de mensen die gisteren zo'n pech hadden.
    Ik hoop dat ze nu ook lekker veel hebben kunnen vangen.
     
  2. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik kon er gisteren door alle problemen 180 niet meer inleveren. Deze nu wel zonder problemen in kunnen leveren en als bonus nog 24 van vandaag. Ik ben heel blij met hoe het is opgelost. Dat mag ook gezegd worden. Gisteren liep ik te mopperen op de problemen en vandaag heel blij met de oplossing.

    Ik had gehoopt dat de mandjes die je gisteren had nog weg kon spelen en zie dus wat je vandaag erbij kreeg als bonus.
     
    herma1234, blackscorpion64, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Vandaag een hele blije dochter, namens larissahoeve bedankt voor wie gisteren nog papiertjes hadden gestuurd. Gisteren kwam ze net tekort en heeft toen niet kunnen vangen. Omdat vandaag haar toetsen begonnen, had ze gisterenavond lange gewassen erop gezet. Toen ze vanmiddag thuis kwam waren deze klaar en nu had ze wel genoeg, dus kon ze toch nog haar mandjes vullen.
    o_Ok BP namens haar bedankt voor het verlengen van het event!
     
  4. margriet68

    margriet68 Gelegenheidsauteur

    ben ik het helemaal mee eens!! keek vanavond pas om 19.30 uur... was zeer aangenaam verrast!!
    super opgelost!! heb nog bijna 100 mandjes weg kunnen spelen!!
     
    blackscorpion64, eevee60 en leni1955 vinden dit leuk.
  5. Nella58

    Nella58 Forum-expert

    o_Ok ik bedank BP voor dit event en de verlenging.
    Niet dat ik zelf de verlenging nodig had, maar extra cadeautjes is nooit weg,
    Zoals ik al had aangegeven had ik in het begin al mijn supermest ingezet om te kunnen beginnen.
    Nu heb ik inmiddels 6219 supermest terug verdient, niet helemaal vanuit de carnavalswagen, maar toch wel heel veel.
    mijn supervoer staat nu op 2078, ik had er 100 en mijn farmmunten, waarvan ik 94 had staat nu op 1665, terwijl ik al leuke dingen uit de winkel heb gehaald. En dan de vele suzi mest, wat ik niet geteld heb. Super blij hiermee.

    Mag van mij ook volgend jaar weer terug komen.
     
  6. klakje

    klakje Oudgediende

    Kunnen ze bahamarama weer uitbreiden, heb nu toch genoeg bananen
     
  7. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Helaas... Moest werken tot 20 uur dus niet gezien. En toen ik thuis kwam heb ik alles schoongemaakt dus nu pas op de boerderij. Jammer, gemiste kans. Maar maakt niet uit, heb genoeg moois gewonnen! :D Was erg leuk, dank BP en tot snel met dit event! :D
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  8. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hoi Ron.
    Ik wil toch nog even reageren op dat trage spel, jij zei dat je niet te lang moest wachten met inleveren en een beetje op tijd alles inleveren? Maar je kon ook niet eerder beginnen voordat je alles klaar had met gewassen en die 3 armen te vullen.
    Ik had toen k klaar was bijna 500 keer vangen daar ben ik bijna een dag zoet ;)mee en je kreeg steeds erbij was super hoor.
    Als jullie het event met kados vangen een beetje verdeeld hadden was het waarschijnlijk wat rustiger geweest
    Is maar een idee hoor van mij maar nogmaals ik ben superblij met al mijn kados
    Ik deed vannacht me ogen dicht en zag allemaal lollys in mijn ogen :oops:xDxD
    Dank jullie wel BP een super event top
    Gr Tineke
     
  9. Boerbon

    Boerbon Commandant van het forum

    Ik ben blij dat iedereen zo tevreden is met de behaalde resultaten.
    En uiteraard sluit ik mij daarbij aan.
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  10. Trix00

    Trix00 Actieve auteur

    Super event, ook alle voorraden lekker aan kunnen vullen, vooral blij met supervoer, gouden bananen, farmmunten en supermest.
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  11. simmeke54

    simmeke54 Grote forummeester

    Superblij met de prijzen die in de mandjes vielen en daar waren hopen snoepjes en chocoladerepen bij. Kreeg ze net omgeruild en precies 1 chocoladereep en op andere account 3 snoepjes :( . Ik veronderstel dat de rest nog volgt?
     
    blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  12. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    xD vette hap.
    Sorry hoor het staat er zo komisch 1 hele reep.
     
    blackscorpion64, simmeke54 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  13. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    hier ook supper blij met extra tijd ,kon nog mooi 78 mandjes wegwerken, ik heb nog nooit zoveel s voer gehad , en van de g bananen , heb ik gelijk de 3 fabrieken , voor bomen en de andere 2 genomen ....nu nog choco rozen en mij storten op de mais ..haha .....dat gaat niet zo snel ...bedankt b p ....:inlove:xD vond ik ook raar eevee 60 ????!!!!
     
    blackscorpion64 vindt dit leuk.
  14. -Mandy-

    -Mandy- Gelegenheidsauteur

    Jammer genoeg heb ik dinsdag gemist,ik lees het nu pas. Maar heel treurig kan ik niet zijn,mijn voorraad supervoer,mest enzovoorts is zo groots aangevuld dat ik erg tevreden ben,bedankt voor dit event!
     
    blackscorpion64, eevee60 en hendrika73 vinden dit leuk.
  15. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Daar gaat nog een script voor draaien:)
     
    blackscorpion64 en simmeke54 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik had gisteravond een afspraak en kon dus geen gebruik maken van de extra verlenging. Geeft niets, ik heb zo veel gescoord dat ik tevreden ben. Wel fijn dat anderen alsnog met de mandjes aan de gang konden. Is zeker voor herhaling vatbaar.
     
  17. blackscorpion64

    blackscorpion64 Alwetend orakel

    Dit lijkt het Juichtopic wel met al die blijde berichtjes xD
    Opa juicht mee hoor omdat ook hij blij was met de verlenging :)
     
    eevee60 en leni1955 vinden dit leuk.
  18. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Ik vraag me af wanneer ik de snoepjes die ik gevangen heb met de mandjes "uitbetaald" heb gekregen. Bij de uiteindelijke omzetting kreeg ik 1 lolly. Heb zoveel EP en BD gekregen dat ik niet meer kan zien of ze uitbetaald zijn. Kan iemand een lichtje werpen?
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier ook en bij de andere spelers ook. Er gaat nog een script lopen om alle snoepjes bij te boeken.
    Zie 3 berichtjes boven de jouwe, van enk52.
     
    eevee60 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  20. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Ha, dank je. :D
    Had dat berichtje gemist. Normaal lees ik best veel berichtjes, maar nu was ik even te snel.
    In ieder geval fijn om te weten dat ik niet iets raars heb gedaan. ;)
     
    eevee60 en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.