Praatgroep - Carnavalsevent 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Uit de file, ze proberen de praalwagen nu door de bochten heen te wringen. Die kleine boerenweggetjes ook...

    Onderweg dus :)
     
  2. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    dan wachten we gewoon nog eventjes ....de grote oogst is toch al binnen ....
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  3. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Event staat niet in de eventkalender. Alles vol staan met lange stallen die van vanavond en morgenvroeg klaar zijn. Dus nog geen eventgewas zaaien vandaag. Dit is wel heeeeeeeeel onverwacht.....
     
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    en toen ging ik verversen en kon de farm niet meer op hopla uitgelogd....grrrr



    En lekker begonnen:music:

    Wel weer ouderwets smorgens OA smiddags event
     
    Laatste bewerkt: 29 Mei 2017
    daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  5. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    ik heb net, echt net, de hele zooi weer vol gegooid met stallen. Had geen zin met het mooie weer om achter de laptop te zitten dus mondjes maat zo nu en dan een paar stalletjes gezet ;) Ben net klaar gisteravond en heb uiteraard de lange stallen net geoogst. Gelukkig moest ik Baha nog helemaal doen dus daar alles leeg, ben daar begonnen met event gewas te zetten. We zien wel weer waar het schip strandt :D

    Btw... wat is dat gegrilde regenboogmais ( als ik het goed onthouden heb ) in de molen?
     
  6. klakje

    klakje Oudgediende

    Had om 1 uur alles geoogst. Opnieuw gezaaid en stallen voer gegeven. Meteen 10 velden eraf met gewas en opnieuw erop met event gewas. Jammer om al die drops te missen. Scheelt zeker weer vele mandjes. Maar toch verrassend.
     
  7. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    jammer jammer,8) ik heb om 10 over 2 geoogst en er was nog niets te zien , jammer morgen beter ...:p
    maar op eilanden nog niet gedaan gelukkig vind ik daar het laatste restje [als begin ...supper ik ga er ook weer voor ..]
    even het stressen van het fokken weer vergeten en zoeken bij questen naar s voer ....:D
     
  8. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Dat vraag ik me ook af. Zie niets hierover op het forum
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  9. Draakie_28

    Draakie_28 Gelegenheidsauteur

    Had vanmorgen ook al geoogst en er klavertje vier op gezet, was wel al om 5.30 uur en uren later pas gelezen
    Snel supermest erover gegooid, kan ik toch over 8 minuten het eventgewas erop zetten:D:inlove:

    Eerste oogst 1 mand en 95 papiertjes
     
    Laatste bewerkt: 29 Mei 2017
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  10. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Even je spel verversen dan is hij weer weg. Die was een beetje de weg kwijt.
     
  11. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    o_Ok al heb ik allemaal stallen staan, die heb je dus wel nodig voor de DI van de snoepjesmanden. Ik laat dus gewoon een paar dgn de stallen staan en ga dan enkel met eventgewas op Baha bezig. Liever evt te kort aan de DI van gewas dan van stallen. Van gewas kan ik altijd nog evt met SM doen later in het event :)

    Ps... waarom geeft een dubbele O deze emoticon: o_O
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. meggy1960

    meggy1960 Oudgediende

    xDeerste oogst 16 DI...xD
    16 papier...0 mandjes ....
     
    Laatste bewerkt: 29 Mei 2017
  13. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    5 manden en 11 papiertjes:wuerg:
    Ik ben nog nooit met zo weinig dropjes begonnen.
    Misschien krijgen we er wel een speeldag bij om de schade van de vroege oogst te compenseren;)
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  14. 1974birdman

    1974birdman Forum-overlever

    ik heb de kleur al bij elkaar nu de rest nog:music:
     
    eevee60, FarmerBroek62, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. klakje

    klakje Oudgediende

    Heb net 7 stallen geoogst. waaronder 4 berenstallen. 2 mandjes en zelfs geen papiertjes. gaat zo toch ook niet opschieten.
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  16. Fladdertje7

    Fladdertje7 Forummeester

    Vanmorgen ook al geoogst...zonde van de drops. Maar hoop dat ze niet te zuinig zullen zijn.

    Iedereen heel veel plezier
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  17. Diho

    Diho Forumleerling

    Ik zie nu niet waar je die snoepmanden voor nodig hebt?
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  18. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    uit de stallen krijg je ook geen papiertjes, die komen alleen uit bomen en gewassen. Uit de stallen komen de snoepjesmandjes
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    papiertjes komen alleen uit gewas.
    De snoepmanden zijn pas nodig als je de eerste delen af hebt. Dus wanneer je vaak moeite hebt om een event te halen, dan eerst alleen gewassen doen, en daarna pas de stallen.

    Ik denk dat ik dit event wel de moeite neem om s'nachts stallen op te zetten.
    Ik dacht vast een FAQ te zien voor een event van morgen, totaal niet voorbereid, en net als de meesten vanochtend gewoon geoogst.
    Terwijl in het geruchtendraadje dus wel een plaatje is geweest met deze datum erop.
    Het volgende molenproduct staat er ook al, die heb ik ook in het geruchtendraadje gezien, zal dus wel het volgende event zijn. Alleen de vraag wanneer die begint.
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Mijn toverbomen gaven helaas helemaal niks :(

    Heb 29 papiertjes binnen en 1 mandje.
     
    eevee60, daisy17858 en blackscorpion64 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.