Praatgroep - Carnavalsevent 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. harriejose

harriejose Forum freak

Hier stopt het gewoon, mandje kwijt .

blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  2. ~...Kelly...~

~...Kelly...~ Gelegenheidsauteur

Continu in en uitloggen, maar de laatste mandjes gedaan, het ging met veel moeite maar het is gedaan.
    Ondanks dat het op het laatst veel ellende gaf, was het toch een pracht event en heel veel mooie prijzen gekregen, bedankt BP.
    ;) :p :)

3. Bakkersmurf01

Bakkersmurf01 Forumbeginner

zucht.. lang over gedaan over de gewassen.. door verplichtingen thuis pas laat in de middag aan de snoepmandjes kunnen beginnen. maar helaas... dit is geen doen. De tijd gaat niet lopen, of de tijd gaat na een halve minuut lopen..

4. Lieve

Lieve Halfgod

lees dat er nog zijn met mijn probleem het spel is zeer onstabiel
    oogsten en zaaien een ramp en naar buren cadeau sturen pfffffff
    met de mandjes ook blijft hangen of wil niet starten

5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Poeh, mandjes op, heb bijna een half uur gedaan over de laatste 10 maar ben een zeer tevreden en blij mens.:D
    De andere farm laat ik maar even zitten, ik heb daar ook al behoorlijk gescoord.

Na 10 uur kijk ik wel of ik de mais kan oogsten.8)

blackscorpion64, eevee60 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  6. mamiagk

mamiagk Forum-expert

nu weet ik weer waarom het vorig jaar bij mij niet zo super ging, ik kon toen ook pas laat mandjes vullen en dat liep ook de hele tijd vast toen, was geen aardigheid aan. gelukkig dit jaar de hele tijd alles weggespeeld! nu ben ik klaar ermee, geen stallen meer die geoogst kunnen worden en alle mandjes gespeeld.
    weet niet precies wat er uit de mandjes is gekomen maar ben erg blij met het eindresultaat! heb nu 148 GB over en alles in de tempel is vrij ( moest nog 1 boom en alle fabrieken) 1190 sv op voorraad, 1040 shopmuntje en ook nog een extra toverboom gekocht, 2750 SM, 940 susi en 1287 turbo, ik kan voorlopig wel weer meedoen
    nogmaals grote dank BP! helemaal te gek event!

blackscorpion64, eevee60 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  7. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Score dit event: 3491 sm, 1218 SV, 1154 susi supermest, 1384 susi turbomest, 1486 farmmunten, 346 GB:music::inlove::D

8. klakje

klakje Oudgediende

gelukkig heb ik ze vandaag telkens meteen opgemaakt. Nu ongeveer 1 mandje in 5 minuten. Voor mij is dat niet erg heb genoeg. Wel jammer voor degene die pas net klaar zijn

blackscorpion64, LadyFamerieke en eevee60 vinden dit leuk.
  9. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

Nog 104 mandjes maar het spel zit altijd vast.:(
    jammer dat het weer niet goed gaat, ze kunnen het beter een dag verlengen misschien m
    loopt het morgen beter.

10. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Ik was benieuwd toen men bij de aankondiging meldde dat de hoeveelheden wel waren aangepast. Nou, ik heb der niets van gemerkt haha, wat een score zeg met alles! Net zo als vorig jaar vind ik :) o_Ok al zit het spel nu muurvast en heb ik nog heel veel mandjes staan omdat ik vandaag niet kon spelen, het is een superevent!!

11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik kon het spel helemaal niet meer in. Pannenkoek afgelopen en nu ben ik eindelijk op de farm blijft het mandjes hangen. Ik had nog 15 mandjes, maar dit gaat het niet meer worden.

Het was een top event en die laatste mandjes is geen probleem. Ik heb echt zo ontzettend veel gescoord waar ik voorlopig weer mee verder kan.

De stallen oogsten doe ik morgen wel want ik moet steeds in en uitloggen.

voesje, blackscorpion64, .babouska. en 2 anderen vinden dit leuk.
  12. margriet68

margriet68 Gelegenheidsauteur

Hier ook.... kom er de hele avond al bijna niet in>:(, en als ik er al een keer in ben, loop het spel vast... alles wat ik gevangen heb wordt er niet bij opgeteld, maar mandje idd weg.... heb nog 50 mandjes staan.... jammer dit! was zo blij met de dag verlenging:(!

13. Huhmmie38

Huhmmie38 Junior expert

Oef, zo blij dat ik mijn mandjes iedere keer direct heb weggespeeld want zojuist 35 minuten over laatste 11 gedaan. Maar wat was dit een heerlijk event: op bahama 4 nieuwe planten, 4 nieuwe bomen + alle 3 de opslagplaatsen vrijgespeeld en 7 levels omhoog gegaan en zo vreselijk veel SV, SM, Suzi en munten. Hartstikke bedankt bigpoint voor , in mijn ogen, het leukste event!:inlove:

14. lijebouwman

lijebouwman Forummeester

laatste half uur 2 mandjes gevuld, wil echt niet meer
    102 manden gaan verloren krijg de wagen niet meer aan de praat!

15. harriejose

harriejose Forum freak

Ondanks de laatste moeilijke loodjes was het een super event.

blackscorpion64, Huhmmie38 en eevee60 vinden dit leuk.
  16. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

De laatste 3 kwartier heb ik toch nog ruim 60 mandjes weg kunnen werken, met net geen 100 meer op voorraad is het event hier klaar. Ik ben erg blij met dit event al kost het wel super veel energie en tijd. Maar het is dan de moeite ook waard.
    De komende dagen gaat mijn farm op een laag pitje. Twee keer daags even wat doen of meer ivm het speciale eventveld haha.

Ik heb bijna 800 SV binnen gehaald, ongeveer 2.500SM, meer dan 1000 farmmunten en rond de 7miljoen. Dan heb ik het nog niet eens over alle andere mooie prijzen.

TOP EVENT!

17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Wat een mazzel dat ik gisteren tijd heb gemaakt voor de mandjes nu was het niet te doen.
    Jammer.

18. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ik was het weekend weg en kon pas laat in de middag aan de mandjes beginnen.......je raad het al.......:sleepy:

19. essieee!!!

essieee!!! Forumbeginner

pff had ik eindelijk de tijd om mandjes te vullem loopt het spel steeds vast en als het spel wel liep dan zo traag dat het 5 min duurt voor het volgende mandje zo word het hier wel snel van nou laat het volgende event maar gaan

blackscorpion64, eevee60 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  20. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Zo... hele avond heeft het vastgelopen bij mij. Jammer, hierdoor kon ik aanzienlijk minder mandjes vullen. Aghja, alles was leuk meegenomen toch! :D

Had nog 175 mandjes over, heb er wel echt heel veel weggewerkt maar door de stallen bleven ze maar komen in grote getallen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.