Praatgroep - Carnavalsevent 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 28 Mei 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamiagk

mamiagk Forum-expert

ik denk dat niemand aankomend jaar kan zeggen dat bp alleen maar op geld uit is, met dit event kan iedereen zijn voorraden enorm aanvullen! dan mogen er ook wel zware/moeilijke events zijn! ik vind het echt een superevent, maar zal ook wel een soort van blij zijn als het klaar is, mijn arm begint ook af en toe te protesteren! en het kost veel tijd ( maar dat vind ik in dit geval wel de moeite waard)
    vorig jaar ging het niet zo goed bij mij, mijn muis deed vervelend en ik had niet veel tijd. zag ( een beetje jaloers) van die aantallen op het forum voorbij komen die ik bij lange na niet haalde.en vele van jullie zullen veel meer binnenhalen als ik ( ik zie nog regelmatig een banaantje en supervoer langs mijn mandje glijden) maar jongejongejonge, wat kun je deze week lekker aanvullen zeg! al twee keer geleveld op baha, tempel leeggekocht, ruim 1000 farmmunten klaar staan, bijna 1000 supervoer, bijna 2000 supermest.
    DANK je wel BP!!!

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Er komen hier meer mandjes bij dan dat ik wegspeel. Straks zoonlief even aankijken of hij een half uurtje wil gaan vangenxD
    Dochterlief, die ook een farm heeft is nog hard aan het ploeteren om de papiertjes bij elkaar te krijgen. Ze heeft komende week toetsweek, dus is minder vaak op het spel.
    Als iemand haar wil helpen door papiertjes te sturen, graag naar larissahoeve.

3. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier nog even een update:

Ik ben weer een level up gegaan op Baha. :music:Ik speelde voor de bomenfabriek, de werkstallenfabriek en een boom voor de quest. Bij elkaar zijn dat 123 GB. Die kan ik dus halen uit de tempel. :D Dan houd ik zelfs nog GB over voor andere prijsjes uit de tempel.

Nu gescoord totaal:
    GB 190, supervoer 543, supermest 1421, shopmuntjes 817. Daarnaast nog heel veel tep, ep, bd en al het andere mest wat ik nog binnen heb gehaald.

Alle mandjes die steeds binnenkomen, maak ik op. 8) Zijn er niet zoveel als van andere farmers, maar ik ben met elk mandje dat ik krijg super blij. Lijkt wel of ik jarig ben, steeds maar mooie cadeautjes vangen in het mandje. :music:

4. -Dobbertje-

-Dobbertje- Forummeester

ben ook gestopt met stallen, zal nog wel wat krijgen aan mandjes van de fabrieken enzo, maar werd me teveel, soms wel 18 muntjes per
    mandje, heb nu voor vandaag nog 50 mandjes staan, doe er steeds 25 per keer, slinger soms met mijn muis buiten het kader, door moeheid.
    Wel nu van 298 muntjes naar ruim 1700 gegaan alles is behoorlijk aangevuld aan suzi, mest enz
    maar geweldig mooi event , zeker ook voor de lage levels

5. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

BP is zeker wel op geld uit want het is een commercieel bedrijf ;) maar dit event is super:D, ik vermoed dat ik wel een 100 mandjes over houd.
    Doe steeds een half uurtje of zo en dan zie ik niet meer wat er naar beneden komt dus krijg ze echt niet op-.- Stallen heb ik altijd wel opstaan en laat ze dan ook gewoon staan.

6. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik denk ook dat ik ze niet op krijg. Maar heb op de velden ook staan wat ik anders tussen de events heb staan. Op het account van dit jaar hoop ik nog wel zoveel mogelijk te krijgen, maar ook daar heb ik een veld vol gewassen laten staan en daar gisteravond geen stallen neer gezet. Ik krijg daar zoveel, dat ik er erg blij mee ben, maar het moet ook een keer voldoende zijn. Ik wil graag een beetje tijd en energie overhouden voor mijn hoofdaccount, ook al lever ik daar niet alles in.

7. theav71

theav71 Levende forumlegende

Op je nieuwe account heb je de spullen ook harder nodig omdat je daar geen kastanjewolk hebt en supervoer draaien kost je ook een hoop gewas dus geef je gelijk dat die voor gaat. Hier zijn de mandjes gelukkig weer klaar, vanmiddag nog een keer de neon konijntjes oogsten en een 2e keer gaat niet meer lukken want was te laat wakker vanmorgen en vanmiddag ben ik ergens zonder internet. Net weer een level omhoog gegaan, maar daar zat ook 450.000 ep van een quest bij. Nog een gaat niet meer lukken dit event.

8. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Echt een geweldig event, zit nu met SM boven de 3000, de 7 bomen die ik in de tempel nog moest ook binnen. Farmmuntenstand is boven de 2000. En SSM en turbomest ook boven de 1000. En met SV zit ik nu al op de 1532, en dit was 375 toen ik begon.
    Heb gisteravond weer 120 mandjes weggewerkt en zag eindelijk de 0. Nu ga ik steeds als ik oogst meteen de mandjes opmaken want zou het zonde vinden als ik er moet laten schieten. Prachtige buffer kan iedereen zo opbouwen.

daisy17858, leni1955, Sanham en 5 anderen vinden dit leuk.
  9. Fladdertje7

Fladdertje7 Forummeester

Zeker een leuk event dit. Iedereen is lekker enthousiast en blijft mandjes vangen.

10. Leo.netten

Leo.netten Teller

Zolang ik speel 2x niet mee gedaan met een event 1 was het kastanje event de ander was het carnaval event die ik pas begonnen ben, toen de verhalen los kwamen had wel aardig wat mandjes maar niet in verhouding met nu.
    Nu krijg ik een tennis arm van de mandjes maar een heel leuk event nu de kastanje wolk nog een keer op nieuw en mijn blunders zijn hersteld.

farmermikkie, daisy17858, leni1955 en 9 anderen vinden dit leuk.
  11. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

Ik mis ook alleen de kastanjeboer nog. :cry:
    Opa was toen een te laag level om een heel event uit te spelen.
    Ik denk dat hij nog wel een keer langs komt voor TG want ruilen dat lukt gewoon niet.
    Heb de kastanjeboer weleens gezien maar dan mag je 10 Howie Donuts ervoor geven... ja daaaag. Heb er maar 1 waar ik zuinig op ben.
    Opa gaat nog steeds lekker door met mandjes vangen hoor. Tennisarm of niet.
    Supermooi event is dit :inlove:

daisy17858, leni1955, eevee60 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. schaapje52

Ik hoop dat de kastanjewolk ooit nog eens te koop komt in de shop. Ik heb alleen de spin en het hert, de andere en de wolk mis ik. Een herhaling van het event mag ook van mij.

13. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

Draai ik gister zomaar de nachtmerrie , draak en 100% oogstbonus voor 12u. En nu draai ik in 3 keer de feniks en weer 100% oogstbonus voor 12u. Dat wordt veel mandjes extra vullen. *Doet een dansje*

14. Jefke1

Jefke1 Forumleerling

Mocht iemand nog een reepje over hebben...

Ik had de hoop een beetje opgegeven dat ik met de mandjes aan de slag zou kunnen maar draai ik vandaag 2 X 100% oogstbonus en een knechtencoupon. Ik was zo blij dat ik onmiddellijk de knechten + WAC aanzet samen met water, mest en Supermest op mijn comfortvelden met eventgewas. ( ik krijg nu 47 eventgewassen uit 1 comfortveld) Toen kwam de domper dat ik geen drops genoeg heb. :cry:

leni1955, blackscorpion64 en eevee60 vinden dit leuk.
  15. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Niet alles gelezen, sorry daar voor.

Maar wat was ik druk met vangen . Een scheepslading mandjes weg gewerkt:D
    Wat een SUPER EVENT:inlove:

voesje, Sanham, daisy17858 en 6 anderen vinden dit leuk.
  16. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

met dit event heb ik meer geluk mee dan het boerenrad. van de 40 draaien is het beste wat eruit kwam
    een pauwkalkoen en 10 supervoer. helaas geen fenix of blauwe draak. Nu maar hopen op de volgende keer.

Dit carnavalsevent blijft een van mijn meest favorite events. De vele sv, bd, sm, gb etc die ik gevangen heb
    is altijd welkom en kan mij niet genoeg zijn.
    Dank BD dat dit event weer langs mocht komen, super!

daisy17858, Reggaefeeks, leni1955 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Zo, ik heb al mijn mandjes weggewerkt. Vanavond werk ik de mandjes die ik nog uit de stallen krijg die dan klaar zijn, gelijk weg en dan morgenochtend weer een hele lading. :inlove:

daisy17858, eevee60, Daxter1966 en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

Hele tempel leeg gespeeld, inclusief de fabrieken en nog mandjes over. Morgen weer verder! Helemaal blij!

hendrika73, daisy17858, eevee60 en 5 anderen vinden dit leuk.
  19. schaapje52

Zo leuk dit event. Doordat ik heel veel gb heb gevangen kon ik 2x fabriek (1 voor de bomen en 1 voor de werkplaats) kopen en 2x bomen en volgens mij 4 gewassen. Nu kan ik weer met 4 quests verder door de bomen en de gewassen die nu kon kopen. Helemaal happy. :D Ik vind de quests zo leuk om te doen. Kan ik nu weer leuk verder mee. :D

voesje, Sanham, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  20. madegroot

madegroot Actieve auteur

ik kan met een 45 minuten met de mandjes starten heb er nu 90 en zet straks stallen op voor de nacht. ben benieuwd wat het gaat worden, zo te lezen hier wordt het een aardig feest

.babouska., daisy17858, eevee60 en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.