Praatgroep Carnavals-event 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb op advies van jullie een aantal 20uurs bomen er bij gezet en een aantal XL bomen erbij gezet, dan zijn die op tijd klaar. Normaal haal ik die extra bomen dan weer weg omdat ik er liever akkers heb liggen. Maar jou advies is eigenlijk om die bomen nog een nacht te laten staan voor meer DI???

    Geven bomen dan meer DI dan anjers?

    Ben benieuwt wat ik morgen binnen ga halen aan DI soorten ;)
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik zou dat niet doen annelies ik doe voor de nacht event gewas erop op alle velden kwartjes
     
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Maar het event gewas duurt maat 6uur, dat is toch jammer van de nacht?
    Ik zet er meestal dingen op die ik goed kan gebruiken, bloemkool, prei, uien en rozen voor de DI haha. Op baha koffie, citroengras of gember. Beetje afhankelijk of ik knechten aan heb staan en wat ik nodig heb. Met knechten kan ik namelijk in de ochtend even snel op de ipad oogsten voor dat mijn dag echt begint.
     
    farmermikkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  4. Lieve

    Lieve Halfgod

    dank je Dobbertje is nu duidelijker en zal bij veel daar gaan staan in de schuur
     
  5. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik bedoelde niet de bomen laten staan
    Voor de nacht kan je natuurlijk langer gewas zaaien:D
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  6. Nanneke76

    Nanneke76 Forumleerling

    Welke veredelingen, want ook hier snap ik nog steeds niks van? Ik weet intussen dat je anjers moet plaatsen op speciale velden maar verder ....
     
  7. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Heb de faq nog niet helemaal goed door gelezen, ben hartstikke ziek :( Heb wel gezien dat er een leuk sieritem te winnen is die veel ep/tep geeft, nu maar hopen dat spelers deze niet over elkaar heen zetten en dus de 3 delen gewoon in de inventaris laten staan dan vind ik er hopelijk nog een paar met een ruilevent.
     
    Daxter1966, daisy17858 en Tesselschade vinden dit leuk.
  8. Tesselschade

    Tesselschade Veteraan

    Heel alert Thea, ondanks de ziekte xD
    Mensen die de 'Mauna Candy' dus willen ruilen, moeten de drie items niet op het veld zetten.... Als je ze over elkaar hebt geplaatst en daarna verwijder, krijg je ze als één item terug in de schuur en dat item is niet te ruilen..... Wél de drie losse items dus :)
     
  9. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hoi Nanneke,
    Ik ga je een IGM sturen met uitleg. Echt interessant die veredelingen (van sommige gewassen, niet allemaal), vooral je supermest hebt (bijvoorbeeld van de mammoetboom).
     
    Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. Boer.Piet

    Boer.Piet Junior expert

    Ik ga dit event maar eens overslaan om de voorraden weer op pijl brengen. Het tempo waarmee events in het spel gebracht worden is wel erg hoog geworden.
    Bovendien vind ik carnaval toch al niks.... ;)
     
  11. jollie93

    jollie93 Forumleerling

    De dropitems komen toch vaak wat eerder als 14:00? Dan zou je eerder kunnen oogsten?
     
  12. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nee, de dropitems komen echt pas na aanvang van het event. Dus zeker wachten met oogsten.
    En om 14 uur eerst even kijken of het event al in het klokje staat, zelf het spel verversen, en kijken of je wel 10 eventzaadjes hebt gekregen. Als dat allemaal in orde is, kan je pas oogsten met eventdropitems. Soms is een event iets vertraagd, en dan oogst je zonder dropitems te krijgen.

    Succes!
     
    Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
  13. jollie93

    jollie93 Forumleerling

    Hee dankje! Zou een beetje zonde zijn als je dan geen dropitems meekrijg! Veel succes met het event!
     
    Daxter1966 en farmermikkie vinden dit leuk.
  14. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Zo denk ik er ook over en als je de geruchtenkalender bekijkt staat er na dit event al weer 1 gepland. Mag wel wat meer pauze's tussen komen.
    Maar iedereen die toch mee doet veel suc6.
     
    pandarum12 en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Dus in totaal 15.000 gewas en 896 reep papier?
     
    Daxter1966 en daisy17858 vinden dit leuk.
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Jep, en dan nog de snoepjesmanden, die uit de stallen en werkstallen komen.
     
    Daxter1966, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Beterschap Thea, hoop dat je een beetje opknapt.
    Is dit zo?
    Dus als je een upgrate over je sieritems doet en hem dan verwijderd staat ie als 1 in je schuur? Dit wist ik namelijk niet. Niet dat ik van plan ben om hem te gaan ruilen als ik hem binnen haal haha, geeft zeker veel TEP :)

    Persoonlijk vind ik het wel even lekker al die events achter elkaar. Ik heb alleen nog fokquesten open staan en die quest waar je heel veel lange gewassen in moet leveren.. beetje uitzichtloos!
    Er zijn ook events geweest de laatste tijd waar je geen eventgewassen voor hoeft te zaaien. Ik vind de variatie hier in wel erg fijn. Zo kan ieder doen wat ie zelf wil en is het niet alleen eventgewassen zaaien. o_Ok de extra spelletjes in de events (mits deze niet te lang duren) vind ik erg leuk!

    Nu wachten tot 14.00uur.
     
    Daxter1966, daisy17858 en Sharon vinden dit leuk.
  18. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Hallo Hoe doe je dat zo snel ?;)
    kun je mij dat uitleggen ?

    Gr Tineke
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  19. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Voor de liefhebber, hier nog een korte tabel met de totalen, die al eerder zijn genoemd en nagerekend.
    Succes allemaal.

    reep papier896
    amarant15000
    kleur30
    snoepmandjeseigen keus
    Molenproduct:
    amarant-meel256
    papiermaché128
     
  20. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Wat is WO ? nooit van gehoord :oops:
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.