Praatgroep Carnavals-event 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Bij nader inzien toch beter om de stallen als laatst te zetten. Had ze ook bijna al geplaatst
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  2. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik heb alvast zoveel mogelijk bomen geplaatst. Straks zijn de konijnen klaar, dan de rest van de bomen erop. Daarna evt. nog wat gember en anjers.
     
  3. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Eerst maar beginnen voor het papier
    15000 event gewas is bij mij als ik mijn bomen laat staan 7 keer oogsten. Dus zaterdagochtend klaar met het eventgewas.
    Daarna de stallen neerzetten en dan heb je 3 dagen om 250 mandjes te pakken (ervan uitgaan dat je maar 10 punten per mandje haalt maar in een tijd van 25 seconden zal dat aantal wel hoger liggen denk ik.

    Leuk om te doen lijkt me.
    Nadeel is dat de stekjes niet de allerlaatste zijn die we kunnen winnen. :oops:
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  4. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    De hoogste stallen staan klaar op de farm en baha.
    De hoogste bomen neergezet en nog een paar akkers over met anjers en gember.
    Ben benieuwd naar de eerste drops morgenmiddag.
    Ik kan pas om 16:00 starten ivm werk.
     
    Daxter1966, Borkie en annigjen vinden dit leuk.
  5. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Ik laat tot het begin van het event nu nog alle velden zoals het nu is. Ik heb op alle velden wel wat bomen staan. Op een veld met verder nog hele akkers, een ander veld met stallen en werkplaatsen. Op Baha heb ik ook nog een aantal stallen en verder gewassen (+ bomen) Wanneer het event begonnen is zal ik de meeste stallen gaan vervangen voor akkers. Als het meeste van het gewas dan weer binnen is dan ga ik weer omgekeerd te werk: gewassen vervangen voor stallen. Ik denk dan in ieder geval al een redelijk aantal manden verzameld te hebben om meteen te kunnen beginnen met het snoepjes vangen. Geen idee trouwens hoeveel van die manden je nodig zal hebben voor het vierde deel.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  6. tinus138

    tinus138 Teller

    Hier ook klaar voor t event, heb trouwens het gevoel dat ik hele dag aan t ombouwen ben op de boerderijxD Succes voor iedereen die mee doet met Carnaval event.
     
    daisy17858, Daxter1966 en Borkie vinden dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hoi eevee
    Helaas het is minecraft tijd dus mama moet effies wachten
    Maar om 20:30 kan ik de PDF online gooien:music:
     
    daisy17858, eevee60, -freedom5555- en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ziet er weer leuk uit dit event. xD

    Ik heb alles eens even rustig gelezen. Veel gewas, veel di en dan ook nog minimaal 250 mandjes bij een top score van steeds 10.
    Ik ben blij dat de bomen en de verblijven niet op het eind staan.
    Ik ga voor de bomen en verblijven en dan vind ik het toppie en ben ik tevreden.
    Ik doe deel I t/m 4 voor de bomen, deel II t/m 4 voor de stallen en deel III t/m 2 voor de bomen.
     
    daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Door de drukte met het eten hier, helemaal vergeten mijn bomen er op te zetten. Bijna 2 uur laten dan gepland ga ik ze er nog wel opzetten. Kan ze geen turbo geven, want daar heb ik niet zoveel van :( Of is het dan toch handig om de XL er overheen te doen, ivm de tijd!???

    Leveren bomen weer op dan anjers?
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    uuuhhh schaapje je kan meer dan 10 punten halen in deel 4 hoor per keer dus veel minder snoepbakjes

    annelies halveldje xl is al genoeg voor event gewas op kweken
     
    daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, dan heb je je land eerder weer vrij. Precies om 2 uur morgenmiddag. En 8 uur de ochtend erna.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  12. knoepertje

    knoepertje Oudgediende

    Bomen -- akkers zie nu door de bomen het bos al niet meer :(.
    Wacht wel even af voor ik aan een algehele verbouwing begin-.-.

    Laat alles zo staan en kijk wel wat er morgen uit komt o_O.

    Heb van alles wat en wacht morgen het verslag van jullie af voor de beste strategie ;).
     
    daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    bomen van 20 uur knoepert
     
    knoepertje vindt dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zal best wel, maar dan moet je wel met je mandje goed schuiven om meer punten binnen te halen in 25 sec. Ik ga lekker voor de bomen en verblijven en dat is op dit moment haalbaar met werken en de rest laat ik lopen.
     
    daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  15. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Vorige event ben je ook veel verder gekomen dan je verwacht had. Met een lage verwachting kan het in ieder geval niet tegen vallen.
    Morgenavond 2x met supermest de gewassen oogsten en de rest wil met comfortvelden. Vermoedelijk heb je dan ook drops genoeg en haal je deel 1, 2 en 3 dan helemaal. En of je dan volgende week dinsdagavond nog snoep gaat vangen of niet, kun je dan altijd nog bedenken. Maar als je alle velden ter beschikking hebt en er voor gaat, valt het dus best nog wel mee.
     
    daisy17858, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    daisy17858, Butsmuts, snietje1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb het in RL met werk en privé even erg druk en dat gaat toch echt even voor een event. Vandaar dat ik de rest even laat voor wat het is. Als ik alle bomen en verblijven wil halen heb ik ongeveer 6000 gewas nodig en dat gaat hopelijk lukken.
     
    daisy17858, Daxter1966 en annigjen vinden dit leuk.
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    schaapje gewoon lekker op je eigen manier doen en duimen dat je doel haalt en anders volgende keer beter
    Zijn wel 2 keer baha stekjes....
     
    daisy17858, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Doe ik ook hoor. Het zit er gewoon even niet in om voor het hele event te gaan en dit is denk ik haalbaar. Dan heb ik toch nog zeer leuke dingen om voor te gaan. Wie weet wat voor moois er uit de bomen en verblijven gaat komen. xD
     
    daisy17858, herma1234, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. JoeyB2001

    JoeyB2001 Forumleerling

    Ik heb er weer zin in, ziet er leuk uit.:D
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.