Praatgroep Carnavals-event 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Helaas, het event is weer voorbij! Wat was het een geweldige tijd voor zolang het duurde. Zulke mooie prijzen hebben we nog nooit eerder mogen binnenhalen denk ik... Wow! Ik wilde nog 100 mandjes kopen met TG, maar moest vandaag helaas weg dus heb ze niet gekocht want geen tijd om ze te spelen. Jammer!

Hierbij mijn totale einduitslag:
    TEP: 11.810.640
    EP: 7.742.560
    BD: 3.694.090
    GB: 193
    SV: 622
    SM: 1660
    SSM: 714
    STM: 592

Voor de gene die van statistieken houden: Ik heb hier een paar keer per 50 genoteerd.

Uitslag 50 mandjes:
    TEP: 1.743.560
    EP: 1.051.680
    BD: 546.480
    GB: 34
    SV: 82
    SM: 280
    SSM: 114
    STM: 88

Uitslag 50 mandjes:
    TEP: 1.817.160
    EP: 1.196.800
    BD: 546.480
    GB: 28
    SV: 116
    SM: 240
    SSM: 88
    STM: 82

Uitslag 50 mandjes:
    TEP: 1.672.560
    EP: 1.214.480
    BD: 560.040
    GB: 32
    SV: 98
    SM: 225
    SSM: 96
    STM: 96

Uitslag 50 mandjes:

TEP: 1.667.840
    EP: 1.223.200
    BD: 541.200
    GB: 22
    SV: 76
    SM: 270
    SSM: 108
    STM: 106

Uitslag 50 mandjes:
    TEP: 1.608.120
    EP: 1.116.600
    BD: 517.360
    GB: 33
    SV: 76
    SM: 185
    SSM: 118
    STM: 84

Borkie, tinus138, muis1992-1961 en 4 anderen vinden dit leuk.
  2. farmervrouwtje

farmervrouwtje Regelmatige auteur

Wat een top event, zoveel mooie prijzen binnengehaald, van arme boer, met praktisch geen sv, sm meer, nu een aardige bemiddelde boer geworden:D wel last van de schouder en pols van 2 uur vangen,maar het was de moeite waard.

Complimenten voor BP.

tinus138, DarkDevilDude, daisy17858 en 5 anderen vinden dit leuk.
  3. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

ok bedankt voor je antwoord zover heb ik nog nooit gekeken haha

en ik vond het ook een super event ook heel veel mooie prijsjes gewonnen en veel geleveld op BAH

DarkDevilDude en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. **BOERIN**

**BOERIN** Forumbewoner

ooo farmerama wat doe je mij aan?? dit heb ik nog nooit meegemaakt in al die jaren dat speel ......ik baal hier zo van dit is te gek voor woorden dat jullie zon mooi evement hebben neer gezet ,echt het was supper zo hebben we er veel lol aan, gewildig dit mag wel weer eens trug komen ik heb hier zo van genoten top ga zo door en de lol komt vanzelf weer trug dank farmies...........xD

5. aaltje_03

aaltje_03 Forumleerling

Jammer genoeg had ik te weinig tijd om al mijn mandjes te gebruiken, maar opzettend mooie prijzen gewonnen. Gewoon te gek!

6. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Dit was een superevent BP. Dank!
    Ik vond het laatste spel met de snoepmandjes ook heel goed lopen, en had de indruk dat de uitslag echt klopte. Super!

Borkie, tinus138, DarkDevilDude en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. annwei

annwei Veteraan

Jammer genoeg zijn er ook nog mensen, die (net) niet genoeg papiertjes uit de dropitems hebben gekregen en dus geen snoepjes hebben kunnen vangen. Vaak zijn dit dan ook nog mensen, die zonder echt geld spelen en dus niet over genoeg supermest of andere hulpmiddelen beschikken of nog laag in de levels zitten. Juist deze mensen hadden de extra cadeautjes goed kunnen gebruiken!
    Maar ik wil deze spelers even een hart onder de riem steken: Kom op we kunnen het, volgende keer halen wij het ook.:wuerg::p

hildemarc, farmermikkie, Borkie en 6 anderen vinden dit leuk.
  8. Sanham

Sanham Levende forumlegende

o_Ok ik ben superblij met alles wat dit event heeft opgeleverd. Level up op de farm 4x level up op baha, ongeveer 2milj. BD en lekker grote voorraden SM, SV en GB.
    Bedankt BP!!

DarkDevilDude, daisy17858 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  9. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Vannacht was ik zover. Wat was dat vangen geweldig! Ondanks traag oud laptopje en lage DPI van de muis (zegt mijn zoon) toch heel tevreden met de gevangen spullen met 123 mandjes vannacht en nog eens 23 vanmorgen tot 12.00 uur (want toen moest ik weg).
    Zo'n 650 SM, 200 SV en ca. 100 GB. o_Ok veel (T)EP, BD en sushi's. Ben nog nooit zo rijk geweest en nog nooit zoveel SV gehad vlak voor een fokevent. Kom maar op muizen!
    Groenland stekjes: Flamb. xxl, 2x Joh. brood xl, paranoot xl, Nectarine (!)
    Nassau stekjes: Guave xxl en 4x (pfffff) carambola xl
    Stallen Draco: duif, haan, wolf en kameleon rood
    Stallen Phoenix: 2x ijsvogel, truffel geel, geitenmelk geel, konijn oranje
    Vooral met de nectarine (m'n 2e) erg blij. Helaas weer geen grapefruit. Maar met al die gewonnen BD zal ik eens op de markt gaan snuffelen!

10. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Nu even rustig aan doen, want zag net op de eventkalender dat overmorgen alweer het Valentijnevent begint. :)
    Ben nu alweer benieuwd wat dat gaat worden :music: Zouden we die grote voorraden misschien niet voor niets hebben gekregen en komt er nu een heel zwaar event achteraan ;)

tinus138, DarkDevilDude en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. [jeanet]

[jeanet] Regelmatige auteur

:) super event BP en erg leuk om te doen

12. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Na uren en uren gelukkig de mandjes bijna helemaal op kunnen maken.
    En hele leuke prijzen gekregen!
    Superevent!
    Nu in ieder geval genoeg supermest om een volgende keer wat eerder klaar te zijn.

13. boerintien

boerintien Gelegenheidsauteur

Nog bedankt voor de repen die ik gehad heb.................. maar helaas niet gehaald

Maar een onwijs leuk event zoals ik begreep

14. BoswachterAtusia

BoswachterAtusia Levende forumlegende

Dit was wel een geweldig event van BP:music: Dat we zo verwent mogen worden naar al die jaren zwoegen op de boerderij:wuerg: en ja ik speel niet met geld, dus heb het zonder ook gered:oops:
    Dit was echt de moeite waard om zeker met het spel door te blijven spelen:inlove: Farmerama (BP) en het gehele team hartelijk bedankt voor weer een geslaagde en geweldige quest (event):inlove: Jullie verdienen echt veel complimentjes hiervoor.

Hieronder dan mijn lijst wat ik tot de laatste minuut en mandjes heb gehaald, veel zweet, bloed en tranen :wuerg:bij elkaar gesprokkeld:cry:

346 mandjes gebruikt:

220 gouden bananen gevangen
    Veel TEP, hierdoor van level 237 naar 251 gegaan op de Bahama, dus 14 levels op in 2 dagen plus nog eens 70 gouden bananen erbij
    715 Supervoer
    1839 Supermest
    624 Susi's supermest
    774 Susi's turbomest
    +- 4 miljoen boeren duiten
    +- 9 miljoen EP en ben van level 91 naar 92 gegaan hierdoor:inlove:

Gewoon in 1 woord een geweldig event:inlove:

Hoop dat er meer van zulke komen is echt de moeite waard:music:

Borkie, tinus138, DarkDevilDude en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. gevelblij

gevelblij Forumleerling

Ik ben zeer teleurgesteld, zondagavond alle eventplanten (1000SM gebruikt) geoogst en ook al 150 mandje klaar , maar nog niet genoeg papier om de snoepmandjes te gebruiken. Wat heb ik fout gedaan?

16. mmans

mmans Forum-hertog

Tja, ik weet niet of je nog iets aan mijn antwoord hebt, maar als ik lees dat je 150 mandjes had, vrees ik dat je te vroeg stallen bent gaan neerzetten. Het was waarschijnlijk beter geweest om eerst nog rozen (of jouw hoogste gewas) te zaaien, zodat je meer DI had gekregen.

Volgende keer beter.

17. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

1000 sm??
    Je hebt dat toch niet op kleine landjes gegooid?
    Ik heb ook sm gebruikt voor de drops dan maar wel op grote akkers .Met een gemiddelde van 40 akkers was ik een paar keer nog geen 100 sm kwijt voor zo,n 50 tot 80 drops.

daisy17858 vindt dit leuk.
  18. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Aan al het goede komt een einde, zo ook aan dit event.:cry:
    Jammer, het was super leuk om die mandjes te vangen.
    o_Ok al ben ik er niet zo heel erg goed in, toch heel wat mooie prijzen kunnen binnenslepen.:wuerg:
    Ik heb de laatste 3 opdrachten in de tempel dankzij dit event kunnen voltooien.xD
    Ik heb nog 240 GB over. Nu in level 266 van baha.
    Op de farm nog 840 000 ep nodig om te levelen.:music:
    Heel wat sv en sm gevangen, en niet te vergeten ongeveer 2 miljoen aan bd.
    Super tevreden, hartelijk dank hiervoor BP.:inlove:

Borkie, _Jeanie_, tinus138 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Oei, 1000 supermest en dan niet genoeg repen papier?
    Hier is hoe ik het doe:
    Zorg dat je 1 lang gewas maximaal veredelt. (bijvoorbeeld uien of anjers, ook afhankelijk of je de bonestaakrijen met bloemen of vogelverschrikkers hebt). Als je level nog niet hoog genoeg is, dan een ander lang gewas, dat veel tijdverkorting geeft met veredelen.
    Dan als je de bonestaakrij met de kastanjepoppetjes hebt die activeren, een witte onschuld en een stol eten (ambachtsproducten), en op grote akkers met supermest met dat veredelde gewas aan de slag.
    Verder 's nachts liever een langer gewas dan het eventgewas. Dan zul je wel overdag met kwartakkers met eventgewas met WAC aan de slag moeten, om de gewenste hoeveelheid eventgewas bij elkaar te krijgen.

Dus geen supermest op eventgewas (duurt te kort, zonde van je supermest, want levert niet genoeg dropitems op) en niet op kleine akkers.
    Verder proberen je 2 bekers (veeteeltquest en tentoonstellingsquest) zo hoog mogelijk zien te krijgen.
    Zo snel mogelijk in de boom der wijsheid op de Open Plek bovenin tegen inlevering van 300 sterren de bekers inleveren, zodat ze op alle akkers actief worden. Zolang je daar nog niet bent, na iedere akker de bekers naar de volgende akker meenemen (en het spel verversen).

Oh ja, nog iets: De dag voor het event je langste gewas/stallen/bomen op de akkers zetten, zodat je bij aanvang van het event meteen veel dropitems krijgt.

Volgens de kalender bij geruchten op dit forum, kan je zien dat waarschijnlijk a.s. donderdag het volgende event al begint. Dus morgen alvast de voorbereiding treffen daarvoor.

Ik hoop dat je hier voor een volgend event iets aan hebt.

Laatste bewerkt: 9 Februari 2016
  20. vossen1958

vossen1958 Forumleerling

Wat een prijzenrijk carnaval spel!!! Was leuk om te spelen !! Farmerama bedankt!!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.