Praatgroep Carnavals-event 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jenny262

Jenny262 Gevorderde

snoepje vangen niet gehaald de wagens bleven binnen van wege het slechte weer volgende carnaval hoop ik op beter weer

2. sneeuwwitje1956

sneeuwwitje1956 Gevorderde

snoepjes vangen is een leuke bezigheid en de gouden banaantjes vliegen je om de oren.
    Lekker snel levelen op deze manier.
    Dat snoepjes vangen mag wel vaker langskomen.

sproetje06, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  3. vinc05

vinc05 Forum freak

Vliegt nu in de storing maar het was een geweldig carnaval, nog niet eerder zo veel lol gehad.

4. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Yes... op de valreep al mijn mandjes op...:D..zo..nu eerst een paracetamolletje..:wuerg:

5. keukendeur64

keukendeur64 Forum prof

Net gedaan met 156 mandjes, meer dan 1000 supermest, 300 supervoer en 2 levels vooruit op bahama, super veel ep enz...
    Was een SUPERLEUK spel!!!

daisy17858, DarkDevilDude en -mikmak- vinden dit leuk.
  6. -elvira101-

-elvira101- Forum-expert

echt een super event veel leuke prijzen gevangen
    vooral met de snoepmandjes is heel leuk wel een aantal keer gelevelt op Bahama's
    en een grote voorraad met bananen nu echt leuk kan ik eindelijk nu meer vrijspelen.
    Top gedaan zo!!!!!

daisy17858 vindt dit leuk.
  7. cvdb

cvdb Junior expert

mijn snoepjes tellen niet meer mee :-( ben ik druk aan het vangen ...

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  8. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Ik heb alle stallen eraf gehaald en lange gewassen erop gezet, morgen weer farmen. Ik kan even geen farm meer zien :wuerg:.
    Heel veel gewonnen en de laatste ruim 50 mandjes heb ik niet eens meer kunnen doen. Erg leuk event!:)

daisy17858, DarkDevilDude, _Jeanie_ en 3 anderen vinden dit leuk.
  9. Alextheman95

Alextheman95 Regelmatige auteur

Zo, ruim 400 mandjes gespeeld. Even rust nu haha. Kwam goed uit dat ik vandaag vrij was, anders had ik +/- 100 mandjes niet kunnen spelen.

Ruim 20 miljoen TEP (8x geleveld), 11 miljoen EP (bijna level up), 4,6 miljoen BD, 239 GB (excl 40 GB voor level ups), 780 SV, 2400 SM, 770 SSM en 860 STM. Ongeveer, ben vast een paar keer de draad kwijt geraakt bij de SV, SM, SSM en STM. xD

Leuk event, denk alleen niet dat het helemaal de bedoeling was ons zo veel te gunnen :p Of is het ter compensatie van al dat slecht nieuws uit de nieuwsbrief ;)

daisy17858, DarkDevilDude en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  10. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Wat een geweldig leuk event was dit, zeg! Heb ongeveer 160 Gouden Bananen mogen vangen en ben 19x geleveld op Bahamarama, dus dat is nog een 95 Gouden Bananen erbij! :inlove:xD8)
    Nu eerst werken.... en nagenieten!:p

daisy17858, DarkDevilDude, _Jeanie_ en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Wandermans

Wandermans Gevorderde

ik vond dit ook een geweldig leuk event en wat heb ik veel gewonnen ! Dank je BP!!
    Nu even bekomen, want toegegeven, gisteren en vandaag vooral bezig geweest met snoep en ander leuks te vangen.
    Huishouden blijven liggen en buiten blijft het maar regenen, dus de kids (hebben vakantie) super blij dat ze wat meer dan anders TV/computer mochten terwijl mama met de mandjes in de weer was ;)

12. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Uiteindelijk 40 mandjes niet kunnen spelen, maar heb wel vele mooie prijzen binnen gehaald. Ben 5 miljoen rijker, heb ongeveer 280 GB, 700 SV, 800 turbo, 600 suzi en meer dan 2000 SM binnen gehaald en dan natuurlijk nog alle EP en TEP (ben 4 keer gelevelt de laatste 2 dagen).

Wat een top event :) Zojuist de boerderij redelijk omgebouwd en nu ga ik bezig met mijn huishouden en andere zaken die er de laatste 3 dagen een beetje bij in geschoten zijn o_O

13. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Hier ook zeer tevreden:D.
    Hoe raar kan het lopen , eerst geen hoop meer en nu 187 repen papier over:wuerg:.
    Heel blij met twee nectarinebomen :D.
    Iedereen die in mij bleef geloven , bedankt voor de support:inlove:.
    Straks de boel verbouwen , nu eerst even een kopje thee en bijkomen van al dat gesnoep;).

14. domburg

domburg Junior expert

Bedankt BP wat een super event was dit. Top gedaan!

daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  15. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Hoe kun je TG verdienen met kalkoenen???Ik snap het even niet leg eens uit???

16. Sorenza1949

Sorenza1949 Levende forumlegende

wat een leuk en super event was dat zeker voor herhaling vatbaar
    met de mandjes vangen was wel zenuwslopend en verslavend
    maar wel zalvend al die mooie cadeautjes
    en nu van die afkick verschijnselen afgeraken hé hahaha

17. spelboyke

spelboyke Oudgediende

in een quest van de kalkoenen een hoge inleveren

daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  18. FfrodoHera

FfrodoHera Gelegenheidsauteur

Uiteindelijk 171 mandjes niet gebruikt, mijn armpje gaf het op.
    Ongelooflijk veel leuke prijzen binnengesleept. Heel leuk event ;)

daisy17858, knoepertje en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  19. tinus138

tinus138 Teller

Een geweldig event was het. Heel veel gb , sv ,sm, ssm ,bd ,ep ,en tep gescoord 3x geleveld op baha daardoor:music:UItslag van de stallen en stekjes ,Vogelbekdier...duiventil..kikker...geit oranje....johannesboomxxl em 2x xl....sukadeboomxxl..nectarineboom:inlove:..lyceexxl...mombinpruimboom xxl...paranootboom xxl...schroefpalm xxl...amherstia. Nu even rustig aan farmen en beetje ombouwen.

daisy17858, knoepertje en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  20. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

Sjonge jonge, ik geloof dat ik nog nooit zoveel prijzen binnen heb gesleept als met dit event en wat voor prijzen :inlove:
    Ik heb ong 430 mandjes gebruikt, dat was echt uren vangen haha maar heb tot de laatste snik doorgevangen xD

SV 770
    SM 1910
    Susi supermest 580
    Susi turbo mest 736
    GB 198

Ik ben gewoon 3 levels gestegen op Baha:
    Lvl 290 naar 293 + 2miljoen TEP.

Ongeveer 5,5 miljoen BD
    En heul veul EP, weet niet hoeveel.

tinus138, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.