Praatgroep Carnavals-event 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat klopt helemaal.
    Vervolgens als je klaar bent met de eerste 3 levels, krijg je nog steeds papier uit de bomen en gewassen waar je niets meer mee kunt, en kun je verder met de snoepmandjes die uit de stallen en werkplaatsen komen tot het event is afgelopen.
    Het gaat dus om de afweging wat je wilt en normaal haalt wat je nu op gaat zetten.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb helaas na het vorige event nog maar 50 SM over. Ik probeer altijd de eerste avond genoeg event gewassen te hebben om naar kleine veldjes om te kunnen bouwen, zal nu lastig worden (vanaf het begin met WAC en Susi's gaat het hopelijk lukken). Ga eerst voor de gewassen en papier. Als dat klaar is alle stallen erop en hopen op genoeg manden.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  3. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever


    Ja om het snelst er te komen dus bomen en gewas en dan allemaal event gewas maken en dan daarna stallen op voor de mandjes om spelletjes te spelen. Maar in principe begin geen mandjes nodig.

    Ik heb bio lijm / brandpalen op staan en roze en neon stallen. Dat is een veld.

    Dan heb ik wat mandjes.

    En dan daarna allemaal bomen en gewas.

    Althans, event gewas dan maar hahaha die hebben we veel nodig :p
     
    daisy17858 en herma1234 vinden dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    He Dark ik ga mijn buurtje plat spammen dat ik mandjes wil:music:
     
    daisy17858, -mikmak- en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Waarom?

    Je hebt toch juist papier nodig...
     
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Als je om 2 uur kunt beginnen, moet het gaan lukken. Met supermest is de eerste lading binnen 2 uur klaar. Om 4 uur met water 90 grote velden zaaien en je hebt om half 9 630 eventgewas. Tegenwoordig hebben we meer kwartveldjes, maar met 630 ben je toch al een heel eind. Als je een veld meer (180 stuks) wilt, kun je nog een ronde suzimest doen misschien.
     
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    weet ik dark maar doe nu geen stallen heb ik ook beginnetje als de eerste 3 klaar zijn
     
    daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  8. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Is ook burenkadootje... ;)
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  9. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    Succes miekje, het wordt altijd gewaardeerd wat je doet:D
     
    m.kreuning vindt dit leuk.
  10. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    ik heb er weer zin in
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  11. yvon61

    yvon61 Forum-analist


    Doe ik ook altijd, verander niets, behalve de dieren van de open plek even weghalen. Dan het eventgewas binnenhalen en dan zet ik de stallen weer terug en hoge gewassen op de akkers. Haal het altijd zo.
     
  12. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    zo ik heb het een en ander genoteerd van jullie, maar heb er veel zin in ...
    heel veel succes allemaal ...het ziet er goed uit toch !!!xD8)
     
    lovely en Daxter1966 vinden dit leuk.
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo de opzet is klaar de rekenmodules doen het goed nu . Straks de plaatjes erin plakken en dan kan hij online:D
     
    boemer49, daisy17858, Borkie en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. -kwiebus-

    -kwiebus- Actieve auteur

    Ik ga ook eerst voor de papier drops...

    En als je daarna volgens de animatie in de faq de minigame kan spelen..dan zou je rond de 90 punten per 25 sec moeten kunnen halen, dan heb je dus 28 mandjes nodig om opdracht 1 te kunnen halen...
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  15. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    Vol verwachting klopt mijn hart....;)
    Ik vind het gewoon lekker makkelijk en overzichtelijk.
     
  16. Lieve

    Lieve Halfgod

    wat ik niet begrijp die carnavalsbeer sommige hebben die al? een up grade kun je niet in een wolkenrij zetten zelf geeft hij ook heel weinig of moet je alles bijeen tellen?
     
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    beer 1 en 2 zitten in deel 1 tot en met 3 van het event

    en eevee ik hoop om een uur of 2100 of zo
     
    eevee60 vindt dit leuk.
  18. nuestra59

    nuestra59 Gevorderde

    dus ik begrijp nu overal stallen zetten en bomen met upgrades
     
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    nope
    de mandjes heb je pas nodig in deel 4 eerst 896 repen papier nodig;)
    Ik ga voor bomen van 20 uur en lang gewas
     
  20. -Dobbertje-

    -Dobbertje- Forummeester

    carnavals beer zijn 3 delen en was ook te winnen in 2012 , kan ineen gevoegd niet op je staak, is 1 x 1 vakje en leverd tesamen(3 in één) 275 ep op per 12 uur

    heb hem al, staat in mijn schuur om dat ik vele sier-items heb die meer op brengen per 12 uur
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.