Praatgroep Carnavals-event 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Je doet het echt super goed Jan. En eh zoals Coco al zegt, als je zo door gaat red je het ook nog. Want je hebt gemiddeld 154 papier per 24uur gehaald. Je moet er nog 127 dus dat is te doen. Als je al 93 mandjes hebt, dan heb je tussendoor ook al stallen er op gehad. Die mandjes lijken mij meer dan voldoende om die 2500 punten te halen. Als ik jou was zou ik vandaag (mocht je stallen er op hebben staan) ze er eerst af halen. Dat kan net die DI schelen en dan kun je morgen de mandjes gaan vangen.

Moet lukken en met een beetje geluk krijg je hier ook nog van lieve boeren een DI toegestuurd. o_Ok ik heb je een papier toe gestuurd :).

Succes

jan110116, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  2. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Wat is dit toch een geweldig leuk event! Heb tijdens het spelen met de mandjes de stallen en stekjes opgezet en geoogst...
    Oranje bever, wasbeer, ooievaar en rode bij, ben blij met de oranje en rode stallen en de rest komt ook altijd van pas. :D
    Stekjes volgen...
    Edit: geen nieuwe bomen, maar wel een paar XXl erbij waar ik blij mee ben zoals de lychee en papaja. :inlove:

daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  3. pandarum12

pandarum12 Forum-analist

Poeh, nog 70 papier. We zwoegen nog even door.... we komen er wel. ;)
    Met dit soort eventen merk je steeds duidelijker dat de groepen die sm in overvloed hebben door de bomen snel klaar zijn en daardoor veel meer extra's kunnen binnenhalen. Ik klaag niet hoor, ik heb ook veel moeten werken zodat ik eerst met relaxakker heb moeten werken, daardoor lig ik ook wat achter. Ik hoop morgen ochtend ook eindelijk snoepjes te kunnen vangen. Met bijna 70 mandjes hoop ik de 2500 wel te halen:p

daisy17858, Borkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  4. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Uitslag 50 mandjes nieuw:
    TEP: 1.672.560
    EP: 1.214.480
    BD: 560.040
    GB: 32
    SV: 98
    SM: 225
    SSM: 96
    STM: 96

Uitslag 50 mandjes gister:

TEP: 1.667.840
    EP: 1.223.200
    BD: 541.200
    GB: 22
    SV: 76
    SM: 270
    SSM: 108
    STM: 106

Uitslag 50 mandjes eergisteren:
    TEP: 1.608.120
    EP: 1.116.600
    BD: 517.360
    GB: 33
    SV: 76
    SM: 185
    SSM: 118
    STM: 84​

tinus138, jan110116, daisy17858 en 4 anderen vinden dit leuk.
  5. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Klopt, maar we redden het wel hoor!
    Ik moet nog 6 papier machè, dus nog 42 papieren repen. Vanavond de rozen oogsten en dan moet ik er gewoon zijn. Als je rozen hebt (evt. met veredeling) duren ze met water ca. 8 uur. Met 2x oogsten moet ook 70 haalbaar zijn. Zal je morgen een DI sturen. Ben er voor vandaag al doorheen. Maar mocht het morgen niet meer nodig zijn, geef het dan even door. Dan kan het naar iemand anders die er nog om zit te springen.

6. farmervrouwtje

farmervrouwtje Regelmatige auteur

:oops: Lang geleden dat ik zo omhoog zat met de drops, nog 182 repen papier nodig, iets te veel gevraagd denk ik voor nog 24 uur.:eek:

Mochten er boertjes nog repen weg te geven houd ik me aanbevolen, hoop toch nog met de 160 mandjes die ik heb staan te kunnen gaan spelen.

Laatste bewerkt: 8 Februari 2016
    BoerAnnelies en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  7. yvon61

yvon61 Forum-analist

Leuk he, heb het niet meer bijgehouden na 200 mandjes, maar ik vind het een topevent.

8. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Hehehe ja op mijn iMac speel ik spelletje en dan op mijn MacBook zet ik het in excel en bij 50 mandjes dan ga ik weer optellen bij elkander. :p

Vind het altijd leuk statistieken en gemiddelden te bekijken. :D

daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  9. ndvdschee

ndvdschee Gelegenheidsauteur

Zojuist weer een level van de trap gedaan. Moet nu net als mijn moeder (m.kreuning),er nog maar 1!
    De molen draait nu 5 machè, dus nog 7 te gaan (7x7=49 papier repen). Veredelde rozen er op gezet met water en mest. Over 7.12 uur te oogsten. En straks is Baha klaar met amarant op de ene en pinda op de andere. Moet dus ook lukken vanavond.
    Mandjes komen ook niet zo goed. Brandkraanfabriek, 2 gordeldier, kiwi en eend neon: geen één mandje....... (krijg trouwens heel vaak niets uit de neon en rode (geit)/roze (konijn) stallen>:(). Op Baha uit 2 panda en tapijtknoperij maar 1 mandje. Niet echt veel, terwijl ik lees dat pandastallen regelmatig een mandje geven bij anderen.
    farmervrouwtje, ik zal mijn moeder vragen of ze jou vannacht een reep stuurt van mijn account. Voor vandaag heb ik ze al gegeven.

Laatste bewerkt: 8 Februari 2016
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  10. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Vind ik ook leuk... heb echter 1 probleem! Begin altijd enthousiast en dan verwaterd het... xD Maar de Gouden Bananen houd ik wel bij... tot nu toe 39 stuks uit 70 mandjes!

11. kiny53

kiny53 Forumleerling

Heeft er iemand misschien nog een reep papier over? Ik kom net wat te kort om snoepjes te mogen vangen. o_O

mijn spelernaam is kiny53

12. popje4

popje4 Levende forumlegende

voeg me maar toe dan stuur ik je nog een rolletje popje4

13. BoerinRietje

BoerinRietje Forumkenner

Erg leuk om te doen, ik wordt er alleen wat hebberig van xD

tinus138, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  14. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

ben vandaag aan het vangen:inlove:, geweldig onderdeel, nu bijna 100 GB gevangen en veel meer van alles!

BoerAnnelies, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  15. msMaybecouple

msMaybecouple Forum prof

Ik heb zojuist op advies van iedereen toch maar de veredelde rozen op comfortvelden gedaan om alle dropitems binnen te halen.
    Gisteren was ik nog een weekendje weg met vrij slecht internet. Weekendje was wel heerlijk :D
    Wel wat kunnen doen, maar nu thuis gaat het toch wel iets sneller :p
    Nu nog 21 minuten wachten op de molen :p en dan kan ik ook snoepjes gaan vangen.

daisy17858, DarkDevilDude en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

is er ook wat aan te doen dat het mandje niet steeds blijft hangen? de pc schoongemaakt maar niks helpt

17. mandje09

mandje09 Forumleerling

Heeft iemand nog papierreepjes voor mij? Ik moet nog 31 papiermaché maken, ik ben bang dat ik niet aan de mandjes toekom. En die wil ik zooo graag..

18. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Wat een leuk event, heel veel leuke prijzen, mijn super mest was op de bodem, maar door de mandjes is hij weer aardig gevuld, net als de supermest, de BD is ook geweldig en ik ben 2x geleveld op bahamarama, echt leuk!!! :D :D

19. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Hoe stuur je een DI naar iemand die geen buur is ?
    heb er nu nog over.

20. Wandermans

Wandermans Gevorderde

heel leuk event, alleen jammer dat mijn mandje geregeld blijft hangen, of zelfs helemaal blokkeert. Op andere momenten gaat het dan weer prima.
    Gelukkig heb ik nog een mooie voorraad mandjes, maar met die rond vliegende banaantjes en dat supervoer wordt een boerin als eens hebberiger dan anders ;) en dan is het blijven hangen wat frustrerend, zeker als het begeerde er dan net naast valt.
    Maar niet getreurd, ik heb al heel wat gekregen en het is dus al een geslaagd event.
    En uit één van de stekjes een grapefruitboom gekregen, super blij mee, want die had ik nog niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.