Praatgroep Carnavals-event 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat moet zeker goed komen en je hebt al mooi veel mandjes verzameld :)

2. sanne22011

sanne22011 Regelmatige auteur

Wat een tof event, vooral het vangen met de mandjes.
    89 bananen en verder veel supermest, BD, Ep's ,TEP,s. supervoer enz.
    o_Ok heb ik al 6340 snoepgoed over, kan ik daar nog wat mee doen?
    Voor de bedenker petje af.
    seiny22011

daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  3. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Geweldig! 8)xD Heb 30 mandjes gebruikt van de 105 die ik tot nu toe heb verzameld...
    16 gouden bananen, geleveld op Farmerama en Bahamarama en een heleboel handige spullen gevangen en de 2500 punten behaald!
    Nu lekker doorspelen voor de vele extra's:inlove:

4. bearke89

bearke89 Actieve auteur

staat in de FAQ;

Iedere punt wordt na afloop van het event omgezet in 3 EP + 2 BD.

daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

9335 snoep overpunten hehehe, hoeveel bij jullie? Die worden ingewisseld voor een luttele 3 EP + 2 BD per punt.

28.005 EP en 18.670 BD.

Hahaha dat is één mandje spelletje spelen :p Maar goed, leuk leuk! Ik ben verslaafd eraan nu hahaha maar mandjes op inmiddels mweehh... Morgen weer vangen joepie!

Ik denk eigenlijk echt dat BP dalijk komt: 1 april! Alles wat je hebt verdiend wordt weer verwijderd met een script. Dachten jullie echt dat het waar was? Jullie zijn dronken, teveel carnavals biertjes gedronken! Hahahahah

Is toch veeel te mooi om waar te zijn dit...

5,8 miljoen TEP, 3,8 miljoen EP, 1,8 miljoen BD, 90 GB, 296 SV, 845 SM, 384 SSM, 296 STM...

Just wow... :D Deze prijzen bij elkaar zijn meer dan dat je in één heel jaar normaliter met de tijdelijke queesten verdiend denk ik? :p

daisy17858, BoerAnnelies, katbla en 4 anderen vinden dit leuk.
  6. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ben net ook eindelijk begonnen met vangen.
    Heb vooral moeite om de muis op de lijn te houden, waardoor hij af en toe blijft hangen. :p
    Ik had maar 33 mandjes en kom nog een kleine 100 punten tekort voor de 2500, maar alles staat nu vol met stallen, dus we gaan morgen vrolijk verder vangen. Hoop dan ook te kunnen levelen op de farm;)

7. bearke89

bearke89 Actieve auteur

haha dat zou een stunt zijn, maar ik denk eerder dat ze wel iets van plan zijn, nieuwe dingen om vrij te spelen etc :p
    overwaarde momenteel 14.282

Maar hee.. wat een geweldig event :music:

farmermikkie, sproetje06 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  8. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ja dat was al aangekondigd nieuwe apentempel toch?

Aghja, ik heb nu alles vrijgekocht. Dus moet nu weer opnieuw beginnen met bananen verzamelen. Heheheh! :D

De drie laatste bomen en 4x fokdieren dinges vrijgespeeld. Dus bij mij is nu heel de tempel (op 2 dingen voor bestellingen na) gevuld :D

Nu bananen verzamelen en dan zien we wel wat we ermee kunnen in de toekomst. :D

Ik vind het wel gek eigenlijk dat we geen sterren konden verzamelen... En TG, Stekjes en Mysterie Stallen mis ik ook :p

daisy17858, sproetje06 en bearke89 vinden dit leuk.
  9. Alextheman95

Alextheman95 Regelmatige auteur

Zo, +/- 170 mandjes verspeeld (met de laptop):
    99 GB (+20 GB door level up/cadeau)
    280 SV
    925 SM
    262 SSM
    242 STM
    5.399.200 TEP
    3.715.500 EP
    1.433.340 BD

10.990 punten aan overwaarde.

Zo meteen nog 9 vlinderstallen, 5 marmottenstallen, donsveer rood en varken rood oogsten. Daar zal ook nog wel een paar uit komen. Moet zeggen dat de laatste paar stallen die geoogst zijn wat minder mandjes uit komen dan eerder. Dan morgenochtend weer volle bak 5 velden oogsten, hoop ik weer rond de 40 mandjes te scoren! xD

10. Lokerengirl

Lokerengirl Forumleerling

Ik denk dat de bedenker van dit event morgen niet meer aan de slag moet.xDxD
    Ik ben nog volop bezig met de gewassen.

Groetjes en succes iedereen

11. tinus138

tinus138 Teller

Zo hier ook even 75 mandjes weg gespeeld volgens mij iets van 40 gb over de 1000sm de nodige ep tep en bd heb er nog 50 mandjes staan maar die komen morgen wel weer, plus wat er nog weer uit de stallen komen. door de tep 2x geleveld nu op baha:D

12. mmans

mmans Forum-hertog

ik heb net eens zitten kijken naar de prijzen van de mandjes en de prijzen van SV. Als je 100 mandjes koopt, kost dat 200 TG. 1 SV kost 1 TG. Dus als je in ieder mandje een SV (telt dubbel) vangt, maak je winst. Of zien jullie dat anders??

Ik heb net met 1 mandje weer 4 SV gevangen. Mijn topscore waren 10 SV in één mandje!!! En dan de rest van de spulletjes er nog bij!

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  13. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik denk dat je dat goed ziet. Heb eigenlijk geen idee of supervoer 1 TG kost. want ik koop nooit supervoer, en heb ik ook geen TG op voorraad. Maar wel slim gezien.

daisy17858 vindt dit leuk.
  14. gdlady

gdlady Forumleerling

Goedemorgen.
    Na alles gedaan te hebben , moet ik nog meer dan 70 papiertjes hebben .
    Dit keer is het wel heel erg ben de hele dagen bezig en haal het bijna niet.
    Wie kan mij helpen met papier .
    Alvast heel erg bedankt

15. PeterS**

PeterS** Forumleerling

Hoe werkt het met de snoepjesmanden? Onder benodigd telt hij de waarde van de gevangen snoepjes alleen maar verder op en het te verkrijgen beloning blijft staan?

16. joy1978

joy1978 Gelegenheidsauteur

Wat een verslavend spelletje. Vanmorgen de laatste papiertjes binnengehaald, dus eindelijk begonnen met vangen. De 2500 punten heb ik al gehaald. Nog 100 mandjes om te vangen. Stallen staan op de meeste velden, dus vanmiddag komen er nog meer bij. Hopelijk veel supervoer en supermest, want dat moet nodig aangevuld worden.

17. enk52

enk52 Levende forumlegende

Dit staat er in de faq:
    Voor de snoepjes, chocorepen en de lollies geldt een kleine wijziging.
    De punten per snoepje worden opgeteld en je ziet hun totaal (vanaf voltooien van de 2500 punten) linksonder staan.
    Helaas staat er "benodigd" boven maar deze heb je dus behaald.
    Iedere punt wordt na afloop van het event omgezet in 3 EP + 2 BD.

Aan de rechterzijde staat als beloning 1EP-hoedje. Dat heeft verder geen betekenis.

18. fifatien

fifatien Forumleerling

Er zijn al een heleboel mensen snoep aan het vangen zie ik.
    Ik ben nog steeds bezig met de wagens. Er komen veel te weinig papierrepen van mijn velden.
    Zo ga ik het denk ik niet halen. Hoe komt het dat jullie zoveel DI van je velden krijgen? Is daar een trucje voor?

19. sproetje06

sproetje06 Forumbewoner

Nog één papiermaché en ik ben ook zo ver......

Ik kan niet wachten na alle verhalen!!, terwijl we nog tijd genoeg hebbenxD

20. molletje45

molletje45 Forumleerling

Bij mij komen er ook maar weinig DI uit de lucht. Ben nog lang niet klaar met de wagens. Al twee keer rozen gezet op de akkers
    Maar goed we zien wel hoe ver we komen. Het blijft een leuk spelletje. Veel succes allemaal.

daisy17858 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.