Praatgroep Carnavals-event 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 1 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

250 mandjes? Ik was al blij met mijn 90 mandjes.. :)

daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  2. bearke89

bearke89 Actieve auteur

Ik heb in het begin wel direct alles volgezet met stallen :)
    daaruit kreeg ik direct al 130 drops geloof ik :)

daisy17858, DarkDevilDude en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. LolaV1205

LolaV1205 Forumleerling

Voor het eerst dat ik een event echt af wil maken, erg leuk! DI wil alleen niet zo vlotten... Hopen dat het allemaal nog goed komt!

4. _Jeanie_

_Jeanie_ Teller

De stand na, ik geloof, ong 50 mandjes:
    EP 838.205
    Baha 1.734.410
    SV 66
    BD 391.100
    SM 180
    Susi supermest 48
    Susi turbo mest 78
    GB 27

Heb nog 50 mandjes staan en alles vol met stallen dus het zal nog wel lekker oplopen allemaal, vooral de TEP gaat erg hard :) Nog steeds relatief weinig SV en GB te zien met vangen. Nu maakt me die GB niet uit maar SV is altijd welkom, net als bij iedereen denk ik ;)
    Maar ben blij met alles wat ik krijg want dit is wel even meer dan wat we hadden verwacht, tenminste ik wel!

Laatste bewerkt: 6 Februari 2016
  5. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Nou ben benieuwd hoeveel mandjes ik morgen uit mijn stallen krijg (en uit de 40 panda stallen op Baha).

Slaap lekker iedereen en veel plezier met snoep vangen hahaha! :D

daisy17858 en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  6. tinus138

tinus138 Teller

Hier nog nodig 22 papiermache en ja hoor weer niet goed geteld nog 300 amaranten:cry:en dan pas kan ik snoepjes vangen.

7. boerbiet1981

boerbiet1981 Forumbeginner

bijna alle event-gewassen bij elkaar .... draai ik 100% oogstbonus aan het rad! hahahahaha had die niet ff wat eerder kunnen komen? maar goed, scheelt me morgen de helft van het laatste rondje eventgewassen

ben er blij mee xD

jammer wel dat ie niet van toepassing is op de DI, want die zijn echt niet uit de grond te stampen

8. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

okee, ik lees ..stol..witte onschuld..en zo.. die heb ik van ieder één. maar moet ik die inzetten vóór oogsten ?

tinus138 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  9. lammetjes

lammetjes Actieve auteur

oh mikmak toch, die moet je alleen gebruiken als je supermest gebruikt. stuur me maar een duifje krijg je van mij een DI

tinus138, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  10. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

:inlove:

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  11. Farmer121965

Farmer121965 Veteraan

He buufje,
    Hier straks de laatste amarant binnen en dan kan ik ook aan de snoepjes beginnen.:)

Groetjes en succes iedereen.

12. herma1234

herma1234 Forum-commissaris

Jaja de graafmachines hebben de bodem bereikt, :inlove: wat een cadeautjes alaaaf;)

13. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Ik geef het op o_O nog 170 repen papier , dat gaat hem niet meer worden:wuerg:

14. gdlady

gdlady Forumleerling

Goedemorgen.
    Mijn drops gaan echt langzaam, als iemand papier over heb mag ik ze dan ik krijg het niet voor elkaar .
    Alvast bedankt

15. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Tuurlijk wel. Je hebt er dus al 726 bijelkaar. In nog geen 2/3 van de tijd. Dan gaat het laatste deel ook lukken.
    Ik begrijp dat je ook graag snoep wilt vangen, ik ook. En als je de eerste ronde geen stallen op had staan, en nu nog 1,5 dagen voor het papier moet gaan, zul je misschien niet zoveel snoep kunnen vangen, maar bij de meeste spelers zijn 40 mandjes ruim voldoende voor de 2500 punten.
    Zelf moet ik er nu nog 121. Maar de mandjes liggen klaar bij mij, en die drops gaan lukken.

knoepertje, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  16. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

van 2 en 3 nog de laatste fase en daarna snoepjes vangen. Ben er benieuwd, door alle verhalen erg nieuwsgierig geworden:music:.
    -mikmak-, stuur even een berichtje dan krijg je morgen een witte onschuld van mij.

17. Alextheman95

Alextheman95 Regelmatige auteur

Hier nog maar 42 papiertjes nodig! :music: Dus dat komt wel gedurende de dag (twee velden bomen op baha + veld met rozen). Inmiddels ook 120 mandjes verzameld dus ben benieuwd.

18. BoerinRietje

BoerinRietje Forumkenner

ik ben nu bezig met het vullen van de manden, maar de mand blijft steeds haperen hebben jullie daar ook last van?:(

19. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Nog 14 repen papier...
    De stekjes heb ik al opgezet, en een heel mooi resultaat: Amherstia, Nectarine, Grapefruit, Baobab, Achacha, Kaki XXL, Cacao XXL, papaya XXl, Carambola XXL en Mandarijn XXL.

20. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Een goede tip die eerder werd gegeven en goed heeft geholpen voor mij: flashcache legen en zorgen dat je muis niet onder of boven het speelveld uitkomt. Succes

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.