Praatgroep - Buitenaardse Snake Eyes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Maart 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier net de laatste paar keer gedobbeld, waarbij de laatste 12 sterretjes (op het laatste moment) heb binnen geharkt.

    Vergeet de muntjes niet te verzilveren en s6 voor wie nog bezig is.
     
    doberick01 en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. Lieve

    Lieve Halfgod

    Het is toch tot vanavond nog
     
    doberick01 vindt dit leuk.
  3. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Dankzij een paar oogstbonussen dit keer zonder problemen de wolkenrij gehaald, met een overschot aan eventgewas. Nu staat de witte lelie voor de quest, waaraan ik bezig ben er weer op. Wat ik daar nog als drops uitkrijg gebruik iik nog om verder te dobbelen tot vanavond.
    De munten heb ik vooral uitgegeven aan stekjes, want ik mis nog wat bomen. Daarna nog wat knechtencoupons aangeschaft.

    Nu even afwachten of er morgen met het fokevent meteen morgenavond een babyboom bij zit. Anders sla ik het over, ben het weekend niet thuis.
     
    doberick01 vindt dit leuk.
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Klopt, maar heet ging mij om de sterretjes. Ik kan nog 1 keer de velden leeg halen vanmiddag.
     
    doberick01 vindt dit leuk.
  5. doberick01

    doberick01 Gelegenheidsauteur

    Vandaag de honderd keer dobbelen rond gekregen en tevreden met de beloningen welke ik binnen heb geharkt.
    Wel een tegenvaller dat ik slechts 1 keer 5 dezelfde ogen heb gedraaid.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  6. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik heb het iets beter gedaan namelijk 2 keer 5 dezelfde, maar zonet de laatste keer (van de 128 keer dat ik gegooid had) gedobbeld voor dit event.
     
    doberick01 vindt dit leuk.
  7. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik heb voor de eerste keer dat yahtzee voorkomt alle vinkjes gehaald.
    ik heb 156 keer kunnen dobbelen. totaal 21270 punten gehaald en heel veel prijzen kunnen scoren.:p
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  8. Woow niet verwacht maar ik ga het waarschijnlijk net halen, heb nog 7 beker drops nodig hoop dat ze uit mijn fok stal komen! Dan kan ik nog 1x dobbelen en heb ik 65 x gespeeld en het event gehaald! Trots op mezelf, hopelijk haal ik de 7 bekers

    Yeah gehaald! Wolkenrij binnen, helaas niet de items voor de wolkenrij gekocht maar andere dingen... na ja was toch leuk
     
    Laatste bewerkt: 15 Maart 2023
    kakelot69, Huhmmie38 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  9. rickvenema

    rickvenema Forum-overlever

    Items voor wolkenrij heb je tijdens spel gekregen
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  10. Ze staan niet in mijn inventaris is de melding als ik erop klik
     
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Misschien een keer verversen kan helpen.

    En trouwens ter aanvulling op reactie#50; De laatste 2 vakjes mag je naar eigen keuze invullen.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  12. Ja heb de eerste gevonden! Stond in mijn speelweide! Nu gelukkig de wolkenrij vol! Bedankt voor je hulp!
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  13. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Wat ik in dit soort gevallen doe met sieritems, ik laat ze in het inventaris staan t/m het moment dat ik de wolken rij binnen heb. Misschien heb je iets deze tip.

    En graag gedaan.
     
  14. Ja ik heb um denk ik per ongeluk geplaatst.... nu is het opgelost
     
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    als je die maar niet op een of andere wolkenrij plaatst, dan kan je er lang naar zoeken
    misschien heb je nog een plaatsje op een of ander sierveld. dan kan je de items bij elkaar plaatsen en ze later gemakkelijk terugvinden
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.