Praatgroep - Buitenaardse Snake Eyes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Maart 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    allemaal bomen gezet, waarvan 31 Geluksruimtedobbelstenen en 38 Ruimtedobbelbekers.
    Mijn account is niet echt voor bomen gemaakt om te droppen.
     
  2. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Di verbod van bomen afroepen doet -.- ...
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  3. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier kreeg ik van me bomen 46 ruimtedobbelstenen en 41 geluksdobbelstenen, vannacht maar een rondje hortensia erop,
    door die 41 geluksdobbelstenen heb ik hier 2.050 minder eventgewas nodig om de wolkenrij te halen
     
    nientje1950 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier was het 38/21 van bomen, en na het leegtrekken van de 110 fokjes die nog in de fokstal zaten is het 124/31 geworden.

    Na het vermeerderen ga ik xxl bomen neerzetten met turbo, en dan tot zaterdagochtend nog twee keer 20-uurs bomen met turbo. Uitgaande van 20 geluksdobbelstenen per oogst (20-uurs bomen) zou ik dan ongeveer genoeg dobbelstenen moeten hebben om er 65 spelletjes mee te kunnen spelen. Aantal benodigde oogsten is dan 11, dus dan heb ik ook nog tijd genoeg om een paar keer lange gewassen te zetten voor de ontbrekende drops. Mocht het allemaal helemaal niet willen kan ik altijd nog wat SM of SV inzetten, maar vooralsnog is de de opzet niet ;)
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Net begonnen met 73 dobbelstenen en 84 bekers van een veld 20-uurs bomen, maar wel met al mijn Howies erop:oops:xD
     
  6. Yzaura

    Yzaura Commandant van het forum

    ik was helemaal vergeten om amarant te zaaien maar de drops lopen gelukkig aardig gelijk aan de eventplanten.
     
  7. klakje

    klakje Oudgediende

    gebrek aan drops, zondag fokken voor 1 supervoer en babyboom vanaf 14.00uur
     
  8. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    En fijne kortingsdag (oa. supervoer voor 50% korting) op zondag tussen 14:00 en 22:00.
     
  9. GerwinenElise

    GerwinenElise Actieve auteur

    Nou dit event moeten de meesten de wolkenrij volgens mij makkelijk kunnen halen, ik ben al bij 45, nog 20 te gaan en dan heb ik de wolkenrij. Ik gebruik amper bonussen en heb het veld vol met 1x1 veldjes met wac. Krijg geen geluksdobbelstenen maar zo ga ik die wolkenrij ook wel halen. Dus als ik het kan, kunnen jullie het zeker!!! :D
     
    Huhmmie38, janniekwak, kakelot69 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier is de rij binnen, dus ik ben klaar xD . De rij is nog mooier dan ik al dacht: naast die Kung Fu krat zit er ook een kist bij die iedere week kans biedt op een mammoetboom :inlove::inlove:
     
    Borkie, GerwinenElise en schaapje52 vinden dit leuk.
  11. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Dat is interessant... had ik nog niet gelezen:music: Heb een paar van die bomen, dus een XL of XXL versie is welkom:p

    Inmiddels 62x gespeeld en rechts op 10.860 punten... Heb veel geluk met de dobbelstenen. Bijna van alles nu de extra punten behaald en zelfs een aantal Flush meerdere keren gegooid8) Wat zegt dat over de liefde...? o_O
     
    Laatste bewerkt: 12 Maart 2023
  12. even een vraagje... wat kopen jullie van de stermunten? ik heb er nu ruim 600 maar ik weet niet wat ik moet aanschaffen...
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb er in hoofdzaak alle mestprijzen, de partytickets en zo veel mogelijk knechtencoupons uit gehaald, dingen die je altijd kunt gebruiken dus. Stallen en stekjes heb ik links laten liggen, want de dieren en bomen die daar uit komen heb ik al in ruime mate en ik had geen zin om te blijven zitten met een keur aan oranje bevers en suikeresdoorns XXL xD Maar als je die nieuwere beesten en bomen nog niet hebt kan het wel de moeite waard zijn om stallen en stekjes te kopen.
     
    tafeltennisster79 vindt dit leuk.
  14. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier heb ik net de wolkenrij binnen gehaald, terwijl ik in eerste instantie niet eens van plan was om mee te doen. Maar vrijdag avond jl. 2 keer 100% en gisteravond 1 keer voor 24 uur gedraaid te hebben op het rad hebben me van gedachten doen veranderen.

    Nu nog even verder gooien met de stenen voor (hopelijk) wat sterretjes te krijgen.

    Ik vind dat ook (als ik al aan een event mee doe) lastig, maar ja in dit geval zou je keuzes moeten maken welke stallen of bomen het beste bij jouw farm passen. Denk daarbij aan bv. welke stal of boom heb je nog niet/weinig

    Ik ben er zelf ook nog niet uit hoor en ik heb nu al 1300 muntjes en nog niks geruild.
     
    GerwinenElise en tafeltennisster79 vinden dit leuk.
  15. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    zelfde hier de stallen en bomen zijn hier ook ruim aanwezig...de sieritems krijg je zo wie zo wel ( wolkenrij ook binnen) dus vind het ook een lastige keuze jammer dat er niet meer dingen in zitten die wat nieuwer zijn...ga denk ik ook voor de mest en dat soort items ...
     
  16. GerwinenElise

    GerwinenElise Actieve auteur

    Wolkenrij binnen :music:.

    Gewoon hetgeen kopen van je stermunten waarvan jij denkt dat dat waarde heeft. Ik heb eerst wat mysteriestallen gekocht en met het overige koop ik mest enz.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  17. fairie

    fairie Commandant van het forum

    Ik heb standaard een paar bomen staan en dacht er een paar extra neer te zetten voor de geluksdobbelstenen. Gisteravond op 33 bomen er maar 2 gekregen en net op 36 bomen er maar 1. Wanneer de extra bomen weer klaar zijn dan haal ik ze er af en ga op die plekken weer verder met de gewassen. Met wat ik al heb opgebouwd haal ik het event wel en hoop morgenavond klaar te zijn. Woensdag heb ik alleen in de ochtend misschien nog even tijd.
     
  18. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik heb vaak goede resultaten met bomen aan de start van een event. Heb in het begin zoveel dobbelstenen daarop gekregen dat ik er 66 spelletjes van heb kunnen spelen en nu nog 7 over... Heb dus alleen bij de start van het spel de 20-uurs bomen geoogst en ben daarna overgegaan op het eventgewas. Wel met behulp van mijn Howies, maar na de start heb ik die van het veld gehaald om zoveel mogelijk eventgewassen te kunnen verbouwen:music:

    Edit: Wolkenrij net behaald en er zaten twee zakken Susi's Turbomest in de Kist vol Boerderijbenodigdheden XI:cry: Over 168 uur nieuwe ronde, nieuwe kansenxD
     
    Laatste bewerkt: 13 Maart 2023
    kakelot69, -matthias1952- en GerwinenElise vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Het event is hier uitgespeeld. Het kostte me 187 spelletjes met een gemiddelde van ruim 134 per spelletje.

    Nou die lading stermunten maar eens uitgeven in de winkel.
     
    daisy17858, GerwinenElise, Borkie en 3 anderen vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Bij mij droppen bomen altijd waardeloos, dus ik zet ze bijna nooit neer voorafgaande aan een event. Dit keer was een uitzondering, vanwege de geluksdobbelstenen. Gelukkig dropten de eventgewassen prima dus ik hoefde geen lange gewassen neer te zetten tussendoor.
    Ghe, ik kreeg ook twee turbo. Dat is dan zeker de Prijs van de Week xD
     
    Borkie en Boeretrien1 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.