Praatgroep - Borsteltje's nieuwe huis

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Hoe kan je meer dan 99 raddraaien hebben staan? Loopt hij gewoon door dan?
     
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dahlia76 vindt dit leuk.
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Je kunt wel heel veel kistjes bewaren, waar draaien uit kunnen komen. En die dan openen als je er weer 99 hebt weggedraaid.
    Zo kan je honderden keren achter elkaar draaien.
     
    Dahlia76 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik draai altijd alles meteen op, ik ben een echte raddraaier xD

    'Vroeger' had ik ook nooit muntjes, want daar kocht ik meteen draaien van xDxD

    Maar nu ik een paar rijen heb die elke dag draaien geven kan ik eindelijk muntjes gaan sparen, ik heb er nu al bijna 300 *hoera*
     
    Sintra98, gelderblom en lonnie57 vinden dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dat zijn mooie geruchten uit de wandelgangen. Ik hoop dat het klopt al was ik hier ook hier ook erg blij mee hoor. Want je krijgt vaak de uit kistjes een zaaimachine. Het is dan fijn om die aan te vullen zodat je beiden heb en makkelijk kunt spelen.

    Wat betreft de draaien, daar kom ik lang niet altijd aan toe. De 'normale' staan vaak rond de 80 en dan heb ik nog super veel kistjes waar wat in zit en de party staat hier op meer dan 400. Die draai ik wel regelmatig, maar nog niet vaak genoeg. De laatste tijd daar wel veel KC mee gekregen, dat is wel weer fijn :).

    Even terug on topic: Ik heb er nu 9 gedaan. Rechts heb ik te weinig aan zilveren staven, dus het duurt even voor we de volgende stappen kunnen maken. Maar we gaan gewoon door.
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hier zijn 11 standbeelden klaar.
    Morgen geen tijd voor de farm, dus morgenavond of overmorgen verder met eventgewas maken.
     
  7. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Ik moet nog 2 standbeelden doen, maar verloopt prima .
    Leuk event niet veel tijd nodig voor andere spelletjes en lang gewas.
    Strandstoeltje erbij en prachtig weer dus daar gaan we mee naar buiten in de zon.
     
  8. Guppy_34

    Guppy_34 Gelegenheidsauteur

    Hoera !
     
    Sintra98 vindt dit leuk.
  9. thea1963

    thea1963 Forum freak

    ja elke keer 50 a 75 raddraaien weggespeeld en een paar 100 verschillende kistjes open gemaakt

    de stand is hier nu 20.256 eventgewas en 3.610 di's, ga maar eens beginnen met leveren.
     
  10. breston18

    breston18 Forumkenner

    Heb het event klaar, had gehoopt wat extra beelden te kunnen maken, maar dat lukt helaas niet.
    Wel jammer zitten leuke prijzen in.
     
  11. Tonnie-Hovenier

    Tonnie-Hovenier Junior expert

    Goedeavond allemaal
    Ik ben sinds een paar maanden weer online na afwezigheid van 2jaar na ziekte....blijf dit spel altijd mooi vinden....
    ik heb me inventaris even bekeken en als ik wil kan ik alles leveren......wil graag voor de kistje,s gaan vindt ik altijd weer spannend wat er in zit......over 20 minuten kan ik weer leveringsblad oogsten lukt me 2 a 3 keer per dag.....heb dan 11.000 stuks en ik heb op dit moment 1600 smeltovens...wat denken jullie kan ik het halen of niet?...morgen weer de hele week werken dus kan dan maar 2 keer oogsten....en op Bhama heb ik labala staan en kan die maar 1 keer per dag doen......ik zag al dat je het kan verkorten met zalf en Tiki maar die heb ik niet..kan het niet vinden in me inventaris....Iedereen nog een hele fijne avond en succes met deze leuke Event
    Mvg tonnie
     
    farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Welkom terug!

    Of je de rij gaat halen weet ik niet, je hebt zo rond de 25000 gewas nodig en dat wordt wel krap. Maar je kunt natuurlijk wel gaan spelen voor de kistjes, die zitten in de vierde fase volgens mij en dat gaat je nog wel lukken. Doe me anders even een duifje, dan stuur ik je een geneeszalf voor de lablab.
     
    Tonnie-Hovenier vindt dit leuk.
  13. Tonnie-Hovenier

    Tonnie-Hovenier Junior expert

    hoi Kakelot bedankt voor je reactie
    ga me best doen om het te halen ....ja heb de kristallen eiland ook nog niet allemaal open...maar 1....maar komt goed hoor...
    heb inmiddels de geneeszalfje gevonden met me dop-ogen hahaha....heb er 36 stuks van dus daar red ik me wel mee....bedankt voor je aanbod
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ha, dan heb je er meer dan ik xD Succes!

    De stand van zaken bij mij: ik heb nu tien standbeelden af en voor de laatste keer eventgewas gezaaid (met een paar Susi's, dan kom ik precies uit). De DI lopen wat achter maar op Baha heb ik saguaro staan die morgenochtend klaar is, en wat ik dan nog tekort kom moet maar weer van de lablab komen en van de lynxen waar ik morgenochtend de farm mee ga vol gooien.
     
  15. Tonnie-Hovenier

    Tonnie-Hovenier Junior expert

    Oke hoop dat je het haalt.... ja zag dat de Lynxen ook heel veel geld waard zijn op de markt.... wens je heel veel succes
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Gaat wel lukken hoor, dank je wel!

    En wat die lynxen betreft: komende week begint er een fokevent met lynxen, vandaar die hoge prijzen.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier is de wolkenrij ook binnen, nu staat alles weer vol met lynxen
     
  18. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Vandaag de gewassen binnen voor de laatste 2 standbeelden. Nog even geduld voor de drops, maar die kan ik ook aanvullen met gewassen die voor de questen nodig zijn. Heb ik 2 vliegen in 1 klap :p Hebben jullie zoveel stallen van 1 soort, dat je je hele veld ermee vol kan gooien? Ik heb er meestal 1 of 2 van een soort staan, gecombineerd met bomen en veldjes. Spaar graag alles tegelijk :music:
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb normaal ook meerdere soorten staan, maar als er een fokevent aan zit te komen zoals nu zet ik alles vol met dat ene beest.

    Stand van het event: 11 beelden gemaakt, gewas binnen, nog 605 DI nodig :D
     
    Dahlia76 vindt dit leuk.
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo alles verhuisd en uitgepakt ik ga op vakantie tot over 2 weken:music:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.