Praatgroep - Borsteltje's nieuwe huis

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik stuur mijn buurtjes om de beurt kadootjes maar wil wil morgen wel een tiki masker sturen naar iemand
     
    BoerAnnelies, riekje111 en bepsels vinden dit leuk.
  2. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Heb ik de kristalwatervallen voor niets omgebouwd. Het is zo'n rotwerk om het vol met verschillende bomen te zetten :p
    Ik probeerde een duifje te sturen naar reggaefeeks maar die bestaat niet. Wat is je gebruikersnaam?
     
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Hetzelfde, maar dan met een hoofdletter.
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  4. bepsels

    bepsels Forummeester

    zo, de eerste beelden zijn gebouwd. Drops gaan wel lekker denk ik, nu weer gewassen maken!
     
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    vangen
     
  6. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Voor deze leuke wolkenrij en beloningen wil ik wel een gooi wagen om alles proberen binnen te slepen. Dus ik al mijn akkers omgeploegd tot kwart akkers. Maar wat een werk gaat daar inzitten wanneer je geen knechten heb zeg...

    Maar goed, aangezien ik toch voldoende WAC in mijn voorraad heb, toch maar blijven proberen. Inmiddels al drie beelden gemaakt en voor de 4e heb ik nog enkel 1 goudstaaf nodig. Naar mijn idee ga ik lekker op schema. (heb ik dan wel niet, maar toch)
     
    riekje111, farmermikkie en nientje1950 vinden dit leuk.
  7. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik weet niet of je er geld aan wil besteden, maar er sinds een klein uur geleden een knechtenaanbieding van kracht.
     
  8. Arvonvan

    Arvonvan Levende forumlegende

    Nee, ben er een die er geen geld in steekt. Heb overigens wel nog knechtencoupons klaarstaan, maar ik heb momenteel ook weinig motivatie om die in te zetten. Het voordeel is wel dat ik er momenteel voldoende tijd voor heb om het lekker handmatig te doen. Daarbij heb ik ook gewoon nog bomen en stallen staan, dus het is niet enkel en alleen akkers.
     
  9. thea1963

    thea1963 Forum freak

    ja ombouwen met de hand is best veel werk (spreek ik uit ervaring :oops:xD ) voor 3 TG zou je de bouwkundige kunnen kopen daarvoor, weet niet of je nu knechten hebt lopen maar als je ze niet hebt kan je ook voor 30 oranje farmmunten de maaidorser kopen in de shop-o-rama (scheelt weer wat klikken) die zijn er deze maand voor het laatst, het gerucht gaat dat daar voor in de plaats 12 uurs knechtencoupons voor terug komen
     
    lonnie57 en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat zijn nog een geruchten waar we blij van worden....
    o_Ok ikheb genoeg tikimaskers in de schuur om weg te geven stuur maar igm
     
    riekje111 vindt dit leuk.
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier 1 x beelden klaar.....ben er weer van tussen...tot zondag......:p
     
    -matthias1952-, riekje111 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  12. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    O ok hier meer dan genoeg tiki maskers, wie er 1 wil stuur me maar een duifje. Ik heb er 1550 zag ik:) .Heb 7 beelden klaar nu :D .
     
    BoerAnnelies, riekje111 en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  13. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Oh oke, dat had ik idd niet gedaan.

    Dankje!

    Nu 6 beelden gemaakt, maar ik ben door mn DI's. Dus dat wordt morgen rozenbottel zaaien. Komt wel goed uit want morgen ben ik toch weg.
     
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zes beelden klaar nu en alles is zo'n beetje op. Maar geen nood, de lablab is alweer bijna klaar en de eventgewassen droppen prima, dus het komt vast wel goed allemaal xD
     
    bepsels vindt dit leuk.
  15. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    hier nog niets gemaakt. ben wel aan het zaaien en oogsten maar nog de fut niet gehad om te kijken welk beeld ik ga kiezen. alles wel op voorraad en morgen nog maar een beetje fokken, misschien doet de markt het zondag of maandag wel goed.
     
  16. thuva1

    thuva1 Commandant van het forum

    ik heb nu 7 beelden klaar en nog één goudstaaf en dan is nr. 8 ook klaar
    Gaat best wel lekker ondanks dat ik weinig tijd heb gehad om echt achter de laptop te zitten
    Eventgewas duurt lang dus je hoeft ook niet geregeld te oogsten en de drops komen prima uit de bomen en stallen dus hier hoor je mij niet klagen
     
  17. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb hier al 8 beelden klaar, die gingen lekker. Nu gaat het wat langer duren omdat er meer gewassen of staven worden gevraagd. We gaan rustig verder. Event is prima te doen.
    Had baha nog niet omgebouwd dus daar ga ik lekker door met lange gewassen op kwartveldjes. Overdag gebruik ik of een KC van 12uur of ik maak gebruik van het geen wat er in de kistjes zit en neem via de farm shop voor 30munten daar de maaidorser bij. Helaas gaat die er wel uit :(.
     
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb in de wandelgangen horen verluiden dat de maaidorser in de farmshop plaats gaat maken voor KC, dus er is nog hoop :p

    Qua event lopen we mooi gelijk op, ik zit nu ook op 8. Morgenavond heb ik ijs en weder dienende de gewassen bij elkaar. Voor de DI heb ik op Baha lablab staan, met diverse ambachten zodat ik ze twee keer per dag kan oogsten.
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier ook nog niks ingeleverd, wil eerst de benodigheden bij elkaar hebben voordat ik ga kijken wat ik ga leveren, heb nu 12.024 eventgewas en 2.337 di's

    heb wel aan het rad gedraaid :pxD , helaas geen oogstbonussen maar wel.....

    [​IMG]
     
    woeffie71, janniekwak, Katinka1700 en 8 anderen vinden dit leuk.
  20. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Dat zijn wel heel veel rad draaien achter elkaar met een mooie uitkomst . Heb ook nog 579 party draaien staan wie weet xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.