Praatgroep - Borsteltje's nieuwe huis

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 26 Juni 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Daar kun je heel makkelijk achter komen : ga naar de markt, hang met je muis bij ambachtprodukten boven de geneeszalf en je leest:

    Geeft 4% kortere tijd op Bama Groenten. :)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. farro

    farro Forumkenner

    Is een groente op bahamarama.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. charme63

    charme63 Forum-ambassadeur

    Thnx Enk en Hofje...dacht ff wat mis ik hihihi :oops:
     
    jolanda13, boesje46, boermars en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    in deze faq staat het wat overzichtelijker bij elkaar

    https://board-nl.farmerama.com/index.php?threads/alchemist-2-0-tijdelijke-faq.20106/#post-284181

    naast de tikimasker en geneeszalf kan je ook nog essentie der wijsheid erbij gebruiken om de lablab (purpureus) te verkorten
     
    -freedom5555- en jolanda13 vinden dit leuk.
  5. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    eerst maar eens een tabel in excel geplakt en geprint en groengemaakt wat ik op voorraad heb. Gelukkig alleen eventgewas en drops nodig. Nu eens kijken wat ik hebben wil en welke route ik dus moet volgen. Dan uitrekenen wat ik nodig heb. Pff ben er nu al druk mee!

    Succes iedereen!
     
    jolanda13, Rumboontje en kakelot69 vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dat heb ik gedaan, maar bij mij popte er niks op xD

    Bedankt dus voor je antwoord!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Misschien een instelling die niet juist staat, zou je misschien even bij instellingen en dan uitgebreide instellingen moeten kijken.;)
     
    jolanda13, boesje46 en kakelot69 vinden dit leuk.
  8. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Oh zucht, weer alle bomen verwijderen?, ik ga eens kijken bij de prijzen, staat het me niet aan, dan laat ik lekker alles staan.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga weer vol meedoen hoor, want die kistjes lust ik wel xD

    Zojuist Baha vol gezet met saguaro, op de farm is het wachten nog even op de stallen en werkplaatsen dus dat zullen wel veredelde anjers worden.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ziet er weer leuk uit. Ik ga kijken hoe ver ik kom want zaterdag ben ik op een festival, dus dan weinig tijd om te spelen. Dat vind ik het enige nadeel aan de events. Vaak als je 1 dag weinig kan spelen dat je ze daarna lastig kan halen. Maargoed de andere prijzen vind ik vaak ook leuk, dus geen wereldramp :p
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik sla een rondje over. xD Ga lekker op mijn gemak rommelen op mijn boerderijtje. Nog veel quests te doen en vooral mijn voorraad een beetje aanvullen.

    Iedereen veel speelplezier en succes! :music:
     
    Sanham, jolanda13, boesje46 en 4 anderen vinden dit leuk.
  12. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    ik snap er nog niks van, volgens mij zijn er ook dingen die ik nog niet hen zoals koala.
    Volgens mij is dan de wolk kansloos voor mij en voor de rest zie ik nog wel.
    Moet eerst even doorkrijgen hoe ik het moet spelen.

    Volgens mij moet ik eerst kiezen tussen brons, zilver of goud.
    Daarna moet ik 2 beelden maken en dan 2x 5 dingen in leveren?
    Of moet ik als ik voor brons kies dan 1.1 t/m 6.5 inleveren?:oops:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Je kiest twee beelden (dus brons en zilver, brons en goud of zilver en goud). Voor die twee beelden lever je de bijhorende reeks van 5 in.
    Dan kies je opnieuw bij de tweede ronde. Dat hoeven niet dezelfde te zijn als in de eerste ronde. Weer 2x 5 inleveren en dan verder naar de derde ronde, de vierde, de vijfde en de zesde.
     
    jolanda13 en gj1234 vinden dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    jolanda13, gj1234 en Butsmuts vinden dit leuk.
  15. boermars

    boermars Forum-hertog

    ik sla over en ga achterover zitten in de zon.xD
    Beetje boeren op gemak zoals ik ooi begonnen ben, succes allemaal!
     
    jolanda13 en boesje46 vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    In elke fase kies je twee van de drie beelden, maar dat hoeven niet per se elke keer dezelfde beelden te zijn. Het enige waar je op moet letten is dat je, eenmaal gekozen, in die fase niet meer kunt wisselen. In jouw geval is het dus slim om elke keer de beelden te kiezen waar geen dingen worden gevraagd die je in de apentempel nog niet open hebt.
     
    riekje111, -freedom5555-, jolanda13 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    OK rustige uitleg
    Ga naar de onderstaande link
    http://www.farmerama-fan-speciaal.nl/downloads/pdf/borsteltjesnieuwehuis.pdf
    je ziet 3 kolommen
    om van 1 naar 2 te gaan moet je 2 van de kolommen leveren
    Je kunt nu dus rustig kijken per fase of je het allemaal kan leveren
    Is er 1 kolom bv bij de koala die je niet kan leveren geen probleem.
    Zijn er 2 kolommen waarvan je dingen niet kan leveren in een fase kun je kijken of je het kan kopen op de markt.
    Voor de Baha zaken geld dat je ze vaak vrij moet spelen in de tempel.
    Zo kan je voor jezelf bepalen welke je gaat leveren
    Eénmaal 1 gekozen bv fase 1 brons en je hebt de eerste ingeleverd (sla) en je komt er dan achter dat je geen kraaien hebt en ze ook niet op de markt kan kopen....
    Dan loop je vast
    Voor elke fase maak je opnieuw een keuze.
    Dus goed kijken wat er gevraagd wordt en niet blindelings beginnen met inleveren.
    Ik hoop dat dit stukje duidelijkheid geeft
    En anders roep je maar
     
    Laatste bewerkt: 27 Juni 2019
    riekje111, -freedom5555-, bepsels en 3 anderen vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Beetje jammer dat ik na het vorige event een lang gewas op grote akkers heb gezet en niet op kwartveldjes. Gisteren alleen bommel en burencadeaus gedaan. Maar ach we zullen zien hoever we gaan komen. Gelukkig heb ik baha niet omgebouwd en staat daar het 24uurs gewas op kwartveldjes. Dan zal wel lekker gaan met de DI.

    Even ziet er begrijpelijk uit. Totempalen hebben we al eerder gemaakt. Nu moet je alleen het molenproduct er op aan passen. Moet wel goed komen dacht ik zo.

    DI is hier lekker gekomen zeg. Totaal 494 en uit het veld kwartveldjes met 24uurs gewas en op de hoekjes XXL bomen kwam al 142 DI :).
     
    Laatste bewerkt: 27 Juni 2019
    riekje111, jolanda13 en boesje46 vinden dit leuk.
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 950 di's gekregen van me 6 velden met kwartakkers hortensia en saguaro, nu staat er op baha habanero met een tikimasker en geneeszalf die duurt hier nu 8,5 uur
     
    jolanda13 en boesje46 vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Bijna 300 DI, alleen van Baha want de anjers kan ik pas over twee uur oogsten. Dat is toch helemaal niet gek :D

    Ik heb op Baha nu lablab staan met een heleboel ambachten zodat ie voor middernacht nog klaar is xD
     
    jolanda13 en boesje46 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.