Praatgroep - Bordspelletjesavond

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 22 November 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amazedrain

    Amazedrain Forumbeginner

    Hoe wordt de kat of pad van een heks ook genoemd? Beschermgeest
     
  2. milansfarm

    milansfarm Gelegenheidsauteur

    Hallo Moet je ook de wolkenrij en de sieritems zelf kopen ?
     
  3. jopie

    jopie Forumkenner

    ja die moet je zelf kopen in winkel van het event
     
  4. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Hoeveel spelletje moet je spelen voor de wolkenrij?
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je hebt 76 stermuntjes nodig voor de rij met items en je krijgt 2 stermuntjes per spelletjes, dus 38 spelletjes.
     
    vinc05 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  6. MESA

    MESA Junior expert

    42 is ook fout
     
  7. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Is 40 zie andere draadje met vragen……
     
  8. janjoke

    janjoke Doorzetter

    heb 2x 2 spellen gespeeld en kreeg beide keren maar 2 ipv 4 munten!!
    Heeft iemand dat ook?
     
  9. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Je krijgt 2 stermunten per spelletje en daarnaast kan je nog triviamunten halen
     
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik dacht ook dat je ook stermunten kreeg voor de vragen> Maar dat is helaas niet zo. Dat zijn triviamunten. Hier nog ff doorbuffelen. Nog 8 stermunten te gaan. Gewas heb ik al bijeen
     
    wolters63 vindt dit leuk.
  11. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    dat had ik ook 2 stuks in plaats van 4 als de vraag goed is krijg je 4 punten ik kreeg er maar 2

    en nu dus ook weer 2 vragen goed krijg maar 4 stuks
     
    Laatst bewerkt door moderator: 28 November 2023
  12. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Als je de vraag goed beantwoord krijg je 4 triviamunten, dat zijn die met het vraagteken erop.
    Als je het einde van het speelbord bereikt, krijg je twee stermunten die je nodig hebt voor het aanschaffen van de wolkenrij en de bijbehorende sieritems. Dat zijn de munten met de ster erop:music:
    Als je bedoelt dat je per goed beantwoorde vraag maar 2 triviamunten krijgt, dan adviseer ik je om dat te melden bij Support.
    Als je bedoelt dat je per bord met twee ronden maar 4 stuks stermunten hebt gekregen, dan klopt dat. Daarvoor hoef je namelijk geen vragen te beantwoorden, maar alleen het einde van het speelbord bereiken.
     
  13. tulpboer

    tulpboer Forumkenner

    ik bedoel ik heb 2 goede vragen en maar totaal 4 stuks gehad ik zal het gaan melden dank je wel
     
    Borkie vindt dit leuk.
  14. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Ik oogst mij suf en krijg echt zo weinig frisdrankjes :cry:... heb genoeg wildcards maar steeds helaas te weinig frisdrankjes om een pizzakaart te maken.. gaat echt zo langzaam op deze manier. Iemand een tip? Ik gebruik kwart akkers en WAC
     
  15. jolanda13

    jolanda13 Teller

    het is ook erg karig de drop items,zelfs met anjers nog geen 60 stuks,dus ik zou zeggen 1 land lang gewas en de andere kortere gewassen,succes,mijn wolkenrij staat al
     
    Feelosopher vindt dit leuk.
  16. sanne22011

    sanne22011 Regelmatige auteur

    Boven bij de klok staat dat het bordjes event nog 34 uur duurt. KLOPT DIT WEL??
     
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ja dat klopt :) , alleen als je aan het nieuwe event mee wilt doen wat morgenmiddag start heb je helemaal niks aan de dag verlening van het huidige event -.-
     
    Laatste bewerkt: 29 November 2023
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  18. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Als je al heel veel wildcards heb, even geen eventgewassen meer zaaien op de hoofdakker, maar op de hoofdakker en woelige weide lange gewassen zaaien op kwartakkers (of als je genoeg tijd, supermest en versnellers heb op hele velden of comfortvelden) zodat je de drops kan aanvullen. Ik weet niet of je al een lang gewas hebt, waarvan je met veredeling versnellers heb gekregen, dan zou ik die gebruiken.
     
    Feelosopher en -matthias1952- vinden dit leuk.
  19. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    bedankt!! Ik heb wel al lange gewassen maar snap helaas ff niks van het veredelen, dus ik zaai ze wel gewoon dan.
     
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Voor mij wordt het spannend of ik genoeg muntjes ga krijgen voor de hele wolkenrij. De drops heb ik, maar ik moet nog 3x oogsten om de gewassen te halen. Ik ga nu werken en weet niet of ik in mijn pauze kans heb om 1x te oogsten en vanavond op tijd thuis ben om nog 2x te oogsten voor de eindtijd.
    Als er iemand is die een sieritem extra heeft en deze met het cadeau- en ruilevent met me zou willen ruilen, zou ik hier heel blij mee zijn (als ik het toch net wel haal is er vast iemand anders blij mee).
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.