Praatgroep Bommel verhuist

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 28 September 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. john-j

john-j Forum-hertog

Is er al bekend hoelaat dit live gaat op 1 oktober?
    Ik heb namelijk weinig tijd zowel zaterdag als zondag en zou jammer zijn als ik gelijk 2 dagen mis.
    Mvg john-j

2. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Ja hoor. Het gaat live om 0:00 uur.

3. ndvdschee

ndvdschee Gelegenheidsauteur

Ja, hier zijn wij ook benieuwd naar. Ik heb 'm al, maar mijn moeder heeft 'm nog steeds niet compleet.
    En die ik dubbel heb kan ik haar niet cadeau doen....

Dit is reactie (reageren) op de quote van tineke150. Maar de quote is niet zichtbaar?!
    Vreemd.

4. hoppetje

hoppetje Regelmatige auteur

Uit de FAQ : Wie Bommels veldje heeft gekocht ...

Wat wordt hiermee bedoeld?

5. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Ik zal er erg aan moeten wennen om nu bij de nieuwspagina te kijken.o_O
    Bommel kon ik nooit vergeten, die sprong meteen in het oog als je op
    de landkaart uit kwam.
    Nu maar hopen dat ik niet teveel cadeau's ga missen.

gelderblom, lovely en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. LadyFamerieke

LadyFamerieke Forumkoning

Dus Bommel wordt actiever in plaats van taart eten iedere dag! Lijkt mij wel leuk, tenminste zoals op het fillempie is te zien.
    Ben ook reuze benieuwd wat er op die plaats komt, ik denk dat wij allemaal wel weer een extra veldje kunnen gebruiken, maar wie weet krijgen we iets totaal anders. Spannend!:D

7. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Het is helemaal duidelijk. En werkt hier prima.

8. mariaschot

mariaschot Junior expert

Hallo, ik heb 7 accounts en bij 1 of 2 kreeg ik de 3 uur knechten label, deze werd gemeld, de andere wordt af gevinkt, ik zag niks, bij de 7de account heb ik gekeken hoeveel coupns ik had, ik kreeg niets te zien, er werd bij de 3 uur coupon een vink gezet en op de label geen bij telling. Hoe zit dit eigenlijk???? Groetjes, Maria

9. enk52

enk52 Levende forumlegende

Kreeg je die uit het rad? Je kan bij gewonnen prijzen zien wat je hebt gekregen. Misschien anders even opnieuw inloggen en als je dan nog het idee hebt dat het niet klopt dan kan je een ticket naar support sturen met vermelding van je usernaam en id.

10. ingrid7070

ingrid7070 Forum prof

hoi,ik snap het niet.waar kan het rad dan vinden.ik ben net terug van vakantie.
    wie kan mij helpen
    groetjes ingrid

11. enk52

enk52 Levende forumlegende

Het rad staat nog op dezelfde plaats maar Bommel vind je op de nieuwspagina links in het menu op je scherm.

12. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

Ik moet zeggen dat ik aardig heb moeten zoeken, maar gelukkig gevonden!

13. theav71

theav71 Levende forumlegende

Het leuke van bommel vond ik dat je af en toe eens een percentage ep/tep kreeg over je oogst. Dus hoop dat dat eens komt als cadeau of dat dat als prijs in het rad van de gratis draaien kan komen.

farmermikkie vindt dit leuk.
  14. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

de uitroep teken viel gelijk in het oog toen ik op de farm kwam gelijk binnen gehaald ;)

farmermikkie vindt dit leuk.
  15. laatstepoging

laatstepoging Forumleerling

Dankjewel, ik ga kijken.

16. bibi9999999

bibi9999999 Teller

:cry::cry:. Geen taart meer bij Bommel snik.......

annigjen en katbla vinden dit leuk.
  17. katbla

katbla Forum freak

ja, jammer, hij moet van BP op dieet :(...en wij ook dan........-.-

annigjen vindt dit leuk.
  18. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Echt he? Heb ook de taart gemist. Is even wennen. We zullen kilo's afvallen denk ik. Hoop wel dat Bommel het op zijn nieuwe stekje naar zijn zin heeft. Anders maar gauw terug verhuizen:oops:

katbla vindt dit leuk.
  19. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Het 7de cadeau vind ik wel mooi hoor, een KC van 3uur. Ik log toch dagelijks in en knechten zijn altijd welkom. Had wel begrepen dat de prijzen met de draaien ook zouden veranderen, jammer dat dit niet het geval is. Misschien een idee voor de nabije toekomst (nog wel in 2016 ;)).
    Wel jammer dat Bommel van het veld is verdwenen, nu moet je er wel echt aan denken. Eerder was het automatisch.

Benieuwt wat er op Bommel zijn plekje gaat komen...

20. bibi9999999

bibi9999999 Teller

Was eerst blij voor Bommel. Want ja om de hele winter buiten aan zo'n tafeltje te zitten..... maar hoop wel dat ie nu eten krijgt en niet vergeten wordt......

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.