Praatgroep Boerenmarkt

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 8 Mei 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    jeetje wat zijn jullie snel!

    edit: ik zit nu op 8
     
    Laatste bewerkt: 11 Mei 2019
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb er nu 10 gedaan, en ik ga lekker door tot de 40. Het spelletje gaat ook fantastisch, ik heb elke keer 6 muntjes extra en één keer zelfs 8. Dat tikt toch lekker aan, op 40 spelletjes.
     
    -Pillow_ vindt dit leuk.
  3. Margreeth

    Margreeth Forum-expert

    Nou volgens mij uitzonderlijk snel hoor. Zelf zit ik "pas" op 11 spelletjes op dit moment en 2 in de maak in de molen. ... maar we hebben nog ruim 4 dagen de tijd dus komt helemaal goed. En het is een leuk spelletjes vind ik :D

    Die tractorshow vind ik minder want de drops lopen wat achter. Maar ook daar nog tijd genoeg, dus zal wel goed komen. En ik heb al lekker wat BD verdiend met de verkoop van m'n beestjes ook dus mij hoor je niet klagen :music:
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zojuist 100% gedraaid, joechei xD

    Ik ga proberen er vijf keer mee te oogsten, dan heb ik de gewassen morgenochtend op een haar na binnen. De ontbrekende DI komen dan vanzelf wel uit de stallen.
     
    Margreeth vindt dit leuk.
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Wat een geluk weer of niet. Ik draaide 3uur 100% EP bonus :(
     
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De 40 keer spelen is gelukt. En ik ga nog even door, want ik heb nog wel wat wensen in de winkel.
    Het zijn leuke prijzen :)
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  7. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Wow jij bent wel snel zeg!

    Hier is de wolkenrij binnen. Ik ga nu verder voor de upgrade van de boomhut denk ik.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De laatste twee spelletjes voor de rij heb ik nu in de molen zitten, en de gewassen voor de 40 spelletjes heb ik bij elkaar. Het wachten is nu op de DI, maar dat komt wel in orde. Straks nog even de turbomest weghalen en dan ga ik verder voor de boomhut-upgrades :D
     
  9. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Wolkenrij is binnen, dus nu alles vol gezet met stallen voor het andere event, alleen op de hoekjes (waar normaal de bomen staan) nog kwartjes met eventgewas om nog wat meer muntjes te kunnen halen.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier is de rij ook binnen. Op dit moment staan er nog vlinders, en als die klaar zijn ga ik op één veld andere stallen neerzetten en op de andere twee afwisselend eventgewassen en lange gewassen voor de drops, want ik wil ook na de 40 spelletjes nog wel even verder spelen.
     
  11. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    stand hier 38 spelletjes en wolkenrij gevuld.
    Op grote broer 34 spelletjes wolkenrij ook gevuld
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier nu 41 keer gespeeld en still going strong xD
     
    janniekwak en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. boermars

    boermars Forum-hertog

    Eeeeeeeen ook klaar 41 x gespeeld en heb 1735 muntjes, ik ga de wolkenrij kopen en heel veel lekkers.
    Hoop een chinchillastal te oogsten(als die in de mysteruestal zit)
    De trekkerwolkenrij is er ook bijna, nog even stallen oogsten.
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  14. gj1234

    gj1234 Gevorderde

    wolk is binnen. heb 14x gespeeld.xD
    Ik vind het goed zo. ik ga me even op mijn boerderij storten.:p
    succes allemaal!
     
    Gretha45, boermars, kakelot69 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Wolkenrij ook binnen heb nu 38x gespeeld de laatste 2 zijn straks aan de beurt:) dan beide events afgerond:)
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    51 keer gespeeld nu. Ik moet nog 4 spelletjes voor de derde boomhutupgrade, en dan hou ik ermee op. Alleen de ylang-ylang XXL en de sticker heb ik dan niet, maar daar kan ik mee leven xD
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  17. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb zo mijn 22x spelen binnen, dan 1 sieritem kopen en de staak is binnen. Evenals de kc, sv en een deel van de stekjes en stallen. Prima event.
     
  18. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    ik heb 3 op een rij dubbel, mocht er iemand zijn die niet de hele wolkenrij kan krijgen, kan ik hem wel ruilen tzt, stuur maar duifje
     
  19. chriki65

    chriki65 Gelegenheidsauteur

    hallo medeboeren,
    ik vraag mijn af hoe je aan de boomhut kom krijg nu de upgrates
    maar ik kan de boomhut zelf niet vinden tussen mijn sieritems
    alvast dank je wel voor het antwoord. heb wel gevonden inmiddels dat je hem kopen kan maar hoe kan ik dat kopen en waar kan ik dat dan vinden.
    groetjes corrina
     
    Laatste bewerkt: 14 Mei 2019
  20. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.