Praatgroep - Boerderijklusjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 27 April 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Neem af en toe een pauze tussen de klusjes door en bespreek hier dit event met elkaar.
     
  2. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ik ga deze overslaan.
    Succes voor degene die wel meedoen.
     
    Dorette58 en Butsmuts vinden dit leuk.
  3. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    geen wolkenrij, maak ik doe toch mee.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  4. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Goedemiddag all
    o_Ok ik ga wel proberen het te halen s6 iedereen
    Gr Tineke
     
  5. saraooms

    saraooms Forumleerling

    ik heb deze formule precies nog niet gedaan. Zou je alleen de 'beer' kunnen doen?
     
  6. Waterofvuur

    Waterofvuur Forumbeginner

    klopt het dat je zonder het regenwoud dit event nog niet kan spelen?
     
  7. jopie

    jopie Forumkenner

    je kunt het event meedoen maar om de dieren dan wakker te maken moet je 2 supervoer geven
    s6
     
  8. Waterofvuur

    Waterofvuur Forumbeginner

    Dan sla ik deze over. Net gestart met me boerderij. Paas event kwam ik wel een heel eind op weg. Genoeg andere opdrachten nog te vervullen
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik sla ook een rondje over.

    Iedereen veel succes en speelplezier. :music:
     
    Roadrunner14 en janniekwak vinden dit leuk.
  10. Roadrunner14

    Roadrunner14 Forum-expert

    Succes allemaal
     
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik sla ook over.
    Paasevent niet gehaald, doordat ik bijna 2 weken ziek ben geweest. Gelukkig nu sinds gisteren koortsvrij.
    Zaterdag gaan we op vakantie, dus gelukkig net op tijd beter om toch te kunnen gaan en daar lekker rustig aansterken, dan log ik alleen 1x per dag in om er zeker van te zijn dat ik mijn dagelijkse inlog/bommelcadeautje meepak.
     
    schaapje52 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. mmans

    mmans Forum-hertog

    Helaas, je kunt niet slechts 1 dier kiezen, je moet de dieren om beurten wakker maken. Je kunt wel de beer helemaal doen en dan met de andere 3 wisselen, al naar gelang je de gevraagde spulletjes hebt. Als je al pompoenen hebt, zou je er iedere dag 100 kunnen bijkopen en dan van alle dieren de laagste 2 kunnen doen, voor de afwisseling. Maar je moet ze ook kunnen wakker maken! Dus OF telkens 2 SV of toch genoeg zaaien op baha.

    Suc6 ermee.
     
  13. jopiem

    jopiem Forumbeginner

    goede morgen , help, sleep de dieren naar de klussen, maar ze vliegen steeds terug, hoe plaats ik ze? of wat doe ik fout? boerderijklussen. groetjes jopie
     
  14. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    als je het dier bij de klus houd kun je zien wat je in moet leveren.
     
  15. jopiem

    jopiem Forumbeginner

    ja, dat weet ik, maar dan moet ik het dier er toch plaatsen en dat mislukt 9 van de 10 keer. haha
     
  16. slang69

    slang69 Forumleerling

    Rekenend vanuit de FAQ kom ik op deze aantallen:
    20x zaai training: 11000 boerentasjes
    20x snoei training: 664 gieters
    18x oogst training: 2620 pompoen

    58 trainingen dus:
    58x ontwaken: 15080 kenaf, 870 ananas en 870 bananen, OF 116 supervoer, OF een mix van die twee.

    bij 1x1 veldjes, water, mest en WAC:
    11000 boerentasjes is ongeveer 18 oogsten, 4.5 dag bij 4x per dag oogsten.
    15080 Kenaf is ongeveer 26 oogsten, 6.5 dag bij 4x per dag oogsten, krap maar af te kopen met wat supervoer.
    Misschien is 5 oogsten per dag te doen bij zorgvuldig timen en een uur of 7 slaap :)

    Ik weet niet meer of ook na de laatste ronde de dieren ontwaken moeten, anders zou het 54 keer worden en dus iets minder kenaf of supervoer nodig. Kloppen mijn aantallen? Mijn aantal drops lijkt me al laag, gezien ze uit 3 velden komen...
     
    -farmerbert- vindt dit leuk.
  17. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    als je bij de klus bent en genoeg spullen hebt om in te leveren dan op het dier klikken
     
  18. mmans

    mmans Forum-hertog

    Ha, dat had ik in het begin ook :)
    Je moet ze niet meteen slepen, maar eerst goed vastpakken. Dus eerst op het beest klikken en dan pas slepen. Als je ze in een ruk pakt en sleept, vliegt hij inderdaad terug.
    Suc6!!
     
  19. boerwimmels

    boerwimmels Forumbewoner

    Event afgerond; gesmeten met SV en supermest en dubbele oogstbonus.

    Je moet na de laatste opdracht inderdaad ook nog laten ontwaken.

    Suc6 iedereen die nog bezig is.
     
  20. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Hallo, Ik heb de 1e vd Gans af maar heb niet de beloning gekregen? Iets verkeerds gedaan?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.