Praatgroep Boerderijklusjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 5 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Streptocarpus1

    Streptocarpus1 Forumleerling

    Ik heb 1 x 3 dieren laten trainen en zij gingen daarna slapen. De 4e kreeg ik niet verplaatst om te trainen. Heb de 3 dieren weer wakker gemaakt, maar ik krijg ze niet verplaatst. Ik heb voldoende spullen om te trainen. Weet iemand wat ik fout doe?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Als er geen andere dieren meer op de trainingsvelden staan, zou je deze gewoon moeten kunnen plaatsen. Alleen als hij slaapt moet je hem eerst wakker maken met 200 energiereepplanten of 2 supervoer. Als hij wakker is en je sleept hem naar het veld, maar hij wordt dan rood, dan heb je niet genoeg eventgewas, gieters of peren op voorraad. Als je hem naar net veld sleept en hij licht op, dan kan je hem plaatsen.

    Ik las dat een aantal mensen aangeeft dat ze de eerste fase nog niet voltooien, vanwege de tussenprijzen, maar ook daarna krijg je gewoon de tussenprijzen. Voltooien van fases kan volgens mij dus gewoon gedaan worden.
     
    Borkie, LucieSchreurs en bepsels vinden dit leuk.
  3. Streptocarpus1

    Streptocarpus1 Forumleerling

    Bedankt voor je antwoord. Ik lijk het wel goed te doen. Trainingsvelden staan leeg en ze zijn wakker en heb genoeg op voorraad. Het zal iets simpels zijn ;) . Ik heb net een muis bij snoeien neer kunnen zetten. Maar meneer kip wilt nergens wat leren. RaRa. Zal het BP maar vragen? ID 49502864
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    gewoon voltooien tussendoor
    en ja de balletjes blijven staan
    toch ben je wel lief hoor
     
    Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  5. NOOtje

    NOOtje Forumleerling

    Ik krijg de logica er totaal niet in. Ik zie 4 tabbladen en bijvoorbeeld bij de kip op tabblad 1 een blauw bolletje bij zaaien. Betekent het dan, dat ik die training moet doen met de kip en door kan naar tabblad 2 om daar de 3 bolletjes te trainen? Zijn die bolletjes, de minimale dingen die je moet afwerken (en dan het wakker maken natuurlijk).

    Edit: of, zo zie ik het nu. Hoef ik eigenlijk alleen maar te doen wat op tabblad (dus klas) 4 staat? Dus dat de tabbladen cumulatief zijn?
     
    Laatste bewerkt: 7 Juni 2018
    Borkie en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  6. Tuintje57

    Tuintje57 Forum-expert

    Tjee wat een gedoe, snapte het niet, snap het nu nog steeds niet en daarom doe ik hier niet aan mee.
    Het is tegenwoordig hier niet de belastingdienst die het ons makkelijker maakt.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende


    Eens rustig hier lezen
    misschien eens in de eerste post kijken van mij hier op het forum
     
    Borkie vindt dit leuk.
  8. NOOtje

    NOOtje Forumleerling

    Als iemand gewoon even snel bevestigd of ik het toch goed zie, hoef ik niet alle 6 blz door om jouw eerste post te zoeken. Dat is voor mij i.v.m. ziekte en zware medicatie niet te doen. Sorry.
    Dus nogmaals rustig de vraag, als ik de totalen van tabblad 4 doe, heb ik dan alle trainingen gedaan en is dat voldoende voor de bonenstaak? Al het andere dat ik doe, is voor extra cadeautjes?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je ziet het inderdaad goed. Zowel je eerste tekst klopt als je edit. Als je de bolletjes van de eerste opdracht doet, kun je door naar de volgende opdracht en als je op tabblad 4 kijkt zie je wat je in totaal in moet leveren. De volgorde maakt niet uit. Extra drops en gewassen kun je beter mee wachten tot je alle opdrachten af hebt, want ook dan kun je nog doorspelen. Als je voldoende peren hebt, kun je die opdrachten vast doen.
     
    Borkie, farmermikkie en NOOtje vinden dit leuk.
  10. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, je ziet het goed. Als je bij tabblad 4 kijkt van ieder dier, zie je daar de balletjes die je moet maken voor het hele event.
    Het is cumulatief, dus een balletje dat je bij lagere levels hebt ingeleverd, blijft staan.
     
    Borkie, NOOtje en -Coco1968- vinden dit leuk.
  11. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    De eerste post van Miekje staat altijd op de 1e pagina, dus daar kun je die altijd vinden,bij elke event. (voor de toekomst)
    Maar antwoord op je vraag. Dat klopt helemaal. Maar om bij tabblad 2 te komen moet je eerst de opdrachten van alle dieren van tabblad 1 afhebben.
    Dan kun verder met het volgende tabblad van alle dieren.
    Wil je nadat je tabblad 4 helemaal afgesloten hebt nog verder gaan gaat dat niet. En kun je niet verder voor de extra cadeautjes. Dus heb je extra tijd over en wil je ook nog extra cadeautjes vrij spelen kun je het beste bij 1 van de opdrachten waarvan je er 5 bolletjes vol moet krijgen deze open laten tot het laatst. Veel succes.
    Uit de FAQ: Tip Zodra je bij een leerling de vierde klas hebt voltooid kun je daar niks meer krijgen. Dus wil je meer tussenbeloningen dan moet je zorgen klas 4 zo laat mogelijk te voltooien.
     
    Borkie, boermars en NOOtje vinden dit leuk.
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Sorry, als je de hele praatgroep had gelezen, had je geweten dat hier een aantal dingen niet kloppen. Wanneer je de bolletjes van 1 dier afhebt, kun je met dat dier door naar de volgende opdracht. En ook wanneer je een dier helemaal afhebt, kun je nog door voor de extra prijzen. Op de eerste bladzijde staat niet het antwoord op de vraag, wel een link naar de website met de tabellen.
    Ik hoop dat je iets aan deze informatie hebt. Je hoeft je dus helemaal niet druk te maken over de volgorde, als je de wolkenrij wilt, kun je gewoon op het laatste tabblad kijken wat daarvoor nodig is en dat inleveren in de door jou gewenste volgorde.

    Edit: dat stukje uit de FAQ is achterhaald wat je in de volgende post zet. Miekje heeft het uitgetest en ik geloof haar op haar woord dat je nog door kunt als je alle 4 de opdrachten afhebt.
     
    Borkie, farmermikkie en NOOtje vinden dit leuk.
  13. msMaybecouple

    msMaybecouple Forum prof

    Het klopt inderdaad dat je met de opdrachten gewoon verder kunt. Het slotje gaat alleen maar van de tabbladen af als je alle 4 de opdrachten van de tabbladen ervoor af hebt. Maar je hebt gelijk, het maakt verder voor het spelen niet uit. En dat extra stukje van de FAQ. De post van Miekje heb ik gemist, maar als ze het uitgeprobeerd heeft en je kan doorspelen geloof ik haar ook op haar woord. Alleen maar fijn :)
     
    Borkie, NOOtje en -Coco1968- vinden dit leuk.
  14. NOOtje

    NOOtje Forumleerling

    SUPER dank je wel voor deze reacties, daar kan ik rustig mee aan de slag. Op naar tabblad 4 en stap voor stap afwerken. :inlove::inlove::inlove:
     
    Borkie, farmermikkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  15. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Vandaag krijg ik op beide accounts van Bommel +1 gewas.
    Geldt dit ook voor event gewas??
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    :D
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ja, de +1 werkt ook op eventgewas.
    Kies er een goed moment voor uit, dat al je eventgewassen tegelijk ongeveer klaar zijn, want het duurt maar 2 uur
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  18. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Dank Mikkie dan is dat vanavond alle velden zijn dan tegelijk klaar te maken
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
  19. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Het Probleem is de repen en die ga ik echt niet omruilen voor SV die prijzen staan in geen verhouding tot het gene wat geleverd moet worden
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    De kip hoeft in de eerste klas alleen maar 1x te zaaien . Dit heb ik gedaan, maar hoe kom ik nu in de tweede klas. Dat slotje blijft erop zitten. Al opnieuw ingelogd, maar helpt niet.
     
    Sintra98 en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.