Praatgroep Boerderijklusjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 5 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boerinneke.01

    Boerinneke.01 Junior expert

    Ik denk dat het wel een goed idee is van je, aangezien ik nu enkel uit ga van wat er wordt gevraagd, (op de bolletjes) maar ik zit bij de kip al in 3 en de andere drie dieren al in de 2e fase.
    Dus dan sla ik, denk ik, veel tussen beloningen over..

    Maar ik hoop , net als jij, dat iemand hier ook een zinnig antwoord op heeft, ….
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ik snap het ook niet....bv hier heb ik het eekhoorntje nu bij zaaien drie blauwe bolletjes...bij snoeien twee paarse...en bij oogsten twee groene maar ik kan niet door naar het tweede tapblad.....daar zit een slotje op....euh doe iets niet goed denk ik....of moeten alle dieren eerst alle drie de dingen hebben gedaan voordat je verder kunt?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  3. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik kan me niet voorstellen dat jij je eekhoorn al heb getraind in het zaaien. Dan had je dus al genoeg eventgewas over, zodat je die eekhoorn al 3 keer in het vak linksboven kon zetten?

    Ik vermoed dat jij bij de eekhoorn op de 2 (rechts van dat schema met bolletjes) hebt geklikt. En dat is niet wat je geleverd hebt, maar wat je moet gaan leveren bij level 2. En dan moet je eerst level 1 gedaan hebben (dus 1 blauwe, 2 paarse en 1 groen bolletje).
    Klik eens op de 1 daar. Dan zie je minder bolletjes.

    En wat je al geleverd/gedaan hebt, zie je niet daar, maar in het gele vak erboven.

    Hoop dat hier je oplossing bij zit.
     
    Reggaefeeks, Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  4. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ik doe bij elk diertje de 3 stappen en dan zie ik wel wat het wordt
    Op dit moment zie ik nog niet echt de uitdaging van dit event
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    ja ja ben niet blond hoor...maar ppppff klik net op de kip zeg deze voltooien klikte te snel en nu...zit die wel in het tweede tabblad geen idee hoexD
     
    rikmark, bepsels en Borkie vinden dit leuk.
  6. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Heb ook geen idee hoe jij al zo snel zoveel eventgewas bij elkaar kunt hebben. Tenzij je oogstbonussen hebt.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    nu zegt de kip nog een keer voltooien ...durf niet meer te klikken....dank je wel voor het meedenken....ik zal er wel komen denk ik hahahah
     
    farmermikkie en Borkie vinden dit leuk.
  8. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    3 is bij de kip met snoeien en oogsten 1 teveel
    voor de rest is het geen probleem
     
    popje4 en Borkie vinden dit leuk.
  9. FfrodoHera

    FfrodoHera Gelegenheidsauteur

    Dankjewel, hoe blind kan iemand zijn :cry:
     
    popje4 en Borkie vinden dit leuk.
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Bedankt voor de duidelijke uitleg, Miekje:inlove: begin het een beetje te snappen:)
    Heb nu alle dieren op het vierde tabblad of een keertje laten snoeien of een keertje laten oogsten.
    Vervolgens heb ik ze op het 1e tabblad weer gewekt met 2 SV en kreeg daarbij leuke tussenbeloningen.
    Nu bezig met het volgende rondje op het 4e tabblad... :music:
     
    rikmark en popje4 vinden dit leuk.
  11. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    :oops: Sorry maar ik vind dit boerderij klusjes event wel zo niets, de dieren blijven slapen, zou ze willen ontslaan die slaapkoppen xD
    ze willen alles opeten wat ik maak, en dan moet je ook nog eens met supervoer aan de gang om ze wakker te krijgen, want je heb je akkers nodig om het lange gewas te maken :D
    dus vraag me nu toch echt af wat de meer waarde van dit event is word er een beetje :wuerg: van
     
    Borkie en popje4 vinden dit leuk.
  12. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb bij het konijn van alle rijen een bolletje gedaan, voor het eerste tabblad is alleen zaaien en oogsten nodig. Toch springt mijn 2e tabblad niet open.....wat doe ik fout?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  13. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ben je, nadat de dieren klaar waren, teruggegaan naar tabblad 1 om ze weer wakker te maken?:music:
     
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik begin het te begrijpen, heeft mij even wat te veel gekost omdat ik niet door had ik dat ik de bolletjes moest doen zoals ze er onder staan. Maar nu heb ik die van het konijn klaar. Denk als ik hem weer ontwaak (word morgen ivm de gewassen) dat hij dan door kan met fase 2, of zie ik dat verkeerd?

    Kun je van tabblad wisselen?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  15. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik ga telkens naar tabblad vier en stuur het dier dan naar een veldje om te trainen... als ze klaar zijn, gaan ze slapen. Daarna ga ik naar tabblad 1 om ze wakker te maken met 2 SV en vervolgens weer naar tabblad vier om te trainen. De kip heb ik nu ook een keer laten zaaien, dus ik ga ervan uit als ik die nu weer wakker maak dat ik tabblad 1 moet voltooien. Dat ga ik vanavond niet meer uitproberen, maar morgenochtend als ik genoeg energiereepjes heb om die te gebruiken daarvoor.:p
     
  16. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    ben benieuwt of het zo werkt, bij mij slapen nu alle dieren (is dat slim) en kan dus niet naar een ander tabblad, overal slotjes.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    je hoeft niet te voltooien
    je kan rustig door spelen
    en telkens wakker maken
    en doorgaan met trainen
    net uitgeprobeerd:D
     
    boermars en Borkie vinden dit leuk.
  18. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ah okee, nadat de bolletjes branden moet je het dier weer wakker en maken en het tabblad voltooien.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik voltooi nog niets... ga eerst verder trainen en weer wakker maken om meer tussenbeloningen te krijgen.:p

    Bedankt voor het uitproberen, Miekje:D

    Die slotjes weerhouden me niet om te trainen, hoor!;)
     
  20. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Maar waarom zul je niet voltooien? Zonder te voltooien kun je namelijk niet naar het volgende tabblad. Bij mij blijft er staan dat ik eerst de vorige levels voltooit moet hebben.

    Dus echt eerst 1, dan 2 enz.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.