Praatgroep Boerderijkampioenschappen 2018

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 13 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Super miekje. Dank je wel. Wij kunnen voorlopig voor en jij nu lekker uitrusten hoor.
     
    Borkie, boermars en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  2. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Ik sla deze keer over ga voor het aanvullen van mijn reguliere gewassen die ik voor dierenvoer nodig heb
     
    Borkie en boermars vinden dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    DAt doe je tegelijkertijd sintra......
    tip al gelezen??
     
    Borkie vindt dit leuk.
  4. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Dat kun je gewoon doen samen met het event want dat wordt gespeeld op de eventakker.
     
    Borkie, rikmark en bepsels vinden dit leuk.
  5. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Verder gegaan met het volgende deel van de FAQ lezen. De teamkleuren hoef je helemaal niet te maken voor de wolkenrij met sieritems.
    Dat doe je met het andere molenproduct.
    En in de questen moet je ook eventgewas en drops inleveren, dus ga ik helemaal geen teamkleuren maken, alleen maar inleveren wat uit de questen komt. En dat zijn er al veel meer dan 15, dus de mooiere prijzen haal ik wel uit de winkel. De eerste 2 weken dus helemaal niets.
    En pas de week dat ik die andere molenproducten in kan leveren ga ik die maken, zodat ik niet per ongeluk geen gewas heb voor de quest.
     
    Borkie en boermars vinden dit leuk.
  6. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Misschien over heen gelezen maar de muntjes kunnen we die opsparen tot de laatste week?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, de winkel blijft open.
     
    Borkie en hendrika73 vinden dit leuk.
  8. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Bedankt dan lekker sparen voor het vliegend hert. :D
     
    Borkie, boermars en farmermikkie vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Die staat ook boven aan mijn verlanglijstje. Dan de kc, en vervolgens zijn een extra apenboom en roodborstje ook erg welkom.
     
    Borkie en hendrika73 vinden dit leuk.
  10. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het ziet er eigenlijk wel te doen uit. Alleen spelen op het eventveld (extra veld), buffs werken niet dus hebben ook geen nut om te eten. Wat dus inhoud dat knechten niet nodig zijn en je met de hand er een veld bij hebt.
    Verder breid het spel zich elke week uit en krijg je er een ondersteunende quest en winkel bij.

    De winkel heb ik even goed bekeken, voor mij zit er niet heel veel tussen waar ik super veel belang bij heb. Ga voor de sterren, KC en de bomen. Verder kijk ik wel wat haalbaar is en hoe het event verloopt.
     
    Borkie, rikmark en boermars vinden dit leuk.
  11. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Kom net in mijn voorraad een +1 booster tegen van 8 uur voor eventgewas, zou die ook niet werken?
     
    Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    dat is de enige die wel werkt
    zo staat het in de faq
     
    Borkie en boermars vinden dit leuk.
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    zo....de eerste 7 gezaaid....
     
    Borkie, rikmark en boermars vinden dit leuk.
  14. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Heb alles met kleine veldjes gezaaid met eventgewas ben benieuwd of dit meer drops geeft dan grote velden.
    Na deze kleintjes doe ik grote.

    Ben benieuwd

    Iedereen veel succes

    Wel alvast voor 5 stermunten de 200 oleander gekocht rest bewaar ik voor later
     
    Borkie en rikmark vinden dit leuk.
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Heb de eerste op grote velden gezet, niet nagedacht over de DI. Maar ach ik lees hierboven wel wat het resultaat voor de DI is. Heb de quest van deze week uitgespeeld. Nu een aantal spelletjes staan. Ben ook van plan om de gewassen uit de shop te halen, de rest zie ik later. Deze week weinig interessants voor mij.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  16. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Als ik jou was, zou ik die pas inzetten nadat je alle velden tot je beschikking hebt. Het is zonde om hem voor dit stukje in te leveren.
    Maarre... hoe kunnen we aan zo'n booster komen? Ik heb nog wel een stuk of wat EP-booster voor eventgewas, maar geen +1 booster
     
    Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Zo quest is klaar
    200 oleander opgehaald voor 5 munten
    6 keer gevoetbald
    nu 2210 gewas verzamelen en 78 stokjes voor volgende week de quest
     
    Borkie, -Coco1968-, boermars en 4 anderen vinden dit leuk.
  18. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik heb de quest gedaan, alles geleverd en dergelijke. Toen gevoetbald. In week 4 gaan we pas voor de staak toch, daar hoef ik nu toch nog geen rekening mee te houden?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    zie mijn post boven de jouwe dat is het doel voor nu
     
    Borkie en -matthias1952- vinden dit leuk.
  20. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik was blij met je berichtje. Ik begreep mijn doel niet zo goed. o_O Nu wel, gewoon zaaien oogsten en zo maar door. Tot die 2210 gewas.
     
    Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.