Praatgroep Boerderijkampioenschappen 2018

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 13 Juni 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. marliza1

marliza1 Forum prof

Heb nu 770 gewas en 60 stokken, geen idee of dit op schema ligt, maar was eigenlijk niet van plan om mijn bed er voor uit te gaan snachts. xD

-butterfly-, -tonio76-, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  2. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Volgens mij doe je het erg netjes. Ik ga dus wel af en toe uit bed (plassen enz) en oogst dan even en ik zit momenteel op 654 gewassen en 69 DI. Heb nog niks uit de winkel gehaald, daar zou ik dus nog 200 gewassen uit kunnen halen. Dan zit ik op 854.

boermars, -tonio76-, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier 283 oleander...17 stokjes.......:wuerg:

rikmark, -tonio76- en Borkie vinden dit leuk.
  4. pino460

pino460 Forum-hertog

Tot nu toe 875 oleander en 72 stokken

-tonio76- en Borkie vinden dit leuk.
  5. Reggaefeeks

Reggaefeeks Forum-baron

866 gewas en 77 stokken. Ik speel vanaf het begin met kwartveldjes, en ik ga s'nachts geen wekker zetten voor een spelletje. En de laatste 8 dagen van de queste zijn we met vakantie en zie ik wel of puffin werkt.

-tonio76- en Borkie vinden dit leuk.
  6. klakje

klakje Oudgediende

hier 691 en 60 stokjes. Ga ook niet vaker spelen. vind 4 keer per dag al heel veel, omdat er ook nog veel andere leuke dingen zijn om te doen. Wolken rij of niet maakt niks uit. om met tegenzin extra naar de computer te grijpen hoeft van mij niet

bepsels, -tonio76-, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

917 gewas en 71 stokjes

gaat wel lekker hier:music:

rikmark, bepsels, -tonio76- en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  8. Toos123

Toos123 Junior expert

Tja het klinkt leuk 5 keer per dag oogsten maar als je gewoon werkt overdag valt dat niet mee. Ik zie wel hoever ik kom. probeer zoveel mogelijk munten te halen voor de shop.

Borkie en -tonio76- vinden dit leuk.
  9. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Ik heb ook niet 5x per dag kunnen oogsten, zelfs regelmatig niet eens 4x. Sta nu op 686 gewassen en 55 drops, spaar gewoon rustig aan verder.

Borkie en -tonio76- vinden dit leuk.
  10. -tonio76-

-tonio76- Forum prof

• dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik 'bewerk' als je iets toe wil voegen.
    klopt Ron 6 x oogsten dit met de ochtend oogst erbij dan 5 x zaaien en oogsten.
    maar als ik 4 x zaai en 5 x oogsten hou ik 9 uur over om te slapen en te werken xD, daar ik een gewone baan heb en 9 uur aan het werk ben en een reis tijd heb van 30 min per dag (woon dicht bij mijn werk met de fiets) ben ik dus per dag 9.30 uur kwijt met werken en dan ook nog slapen 5 uurtjes ben ik dus al 14 uur kwijt met werk en slapen dus hou ik 10 uur over en kan dus 4 x per dag oogsten, en kan dit event dus nooit halen zoals er berekend is.

maar goed ben al sinds 2011 actief aan het boeren, en is voor mij ontspanning en een uitdaging om zoveel mogenlijk te halen maar dit event slaat echt alles, heb trouwens begin dit jaar gelezen hier op het forum dat er een nieuw opzet van events kwam.
    Is dit de nieuwe event opzet van BP??? :(>:(:sleepy:

vragen help je altijd vooruit, want Domme vragen bestaan niet het zijn vaak de antwoorden die mensen niet verwachten, en van vragen word je slimmer en wijzer

Laatst bewerkt door moderator: 18 Juni 2018
    catootje65, Borkie, Toos123 en 2 anderen vinden dit leuk.
  11. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

882 oleander en 81 stokjes.
    Ik sla quest 2 en 4 zeker over, over 3 denk ik nog na en 5 ga ik zeker doen.
    We zien wel waar het schip strand. xD

Borkie, rikmark en -Coco1968- vinden dit leuk.
  12. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

Hier de stand 714 oleander en 63 stokken de drops zakken weer af een paar keer 3 gehad uit 7veldjes en gisteren een paar keer twee en nu vanochtend 1 dus ik weet niet hoe ver ik ga komen en waar ik voor ga ik zie het wel en maak me niet meer druk of ik het wel of niet ga halen

Borkie vindt dit leuk.
  13. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hier nu 770 aan gewas en aan di 56. xD

Wel fijn dat je nu op de andere velden kan werken om je voorraad aan te vullen of bezig zijn met een quest. Zojuist een quest afgesloten en naar de kelder gebracht.

14. rickvenema

rickvenema Forum-overlever

heb ook 882 oleander maar ik heb pas 66 stokjes wel een groot verschil vind ik zelf.

Borkie vindt dit leuk.
  15. LadyPig73

LadyPig73 Regelmatige auteur

854 gewas en pas 65 stokjes

Borkie vindt dit leuk.
  16. -carrie57-

-carrie57- Forumkenner

Hier nog minder, 866 gewas en pas 56 stokjes

Borkie vindt dit leuk.
  17. thea1963

thea1963 Forum freak

welke velden gebruiken jullie? (hele , halve of kwartakkers)

Hier staan er 7 hele velden en heb nu 654 gewas en 69 di's

Borkie vindt dit leuk.
  18. SnakeheadIII

SnakeheadIII Gevorderde

654 olé/ 73 stokjes. Alleen hele veldjes.

Borkie vindt dit leuk.
  19. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Ik gebruik op beide accounts 7 hele akkers.
    Ik heb de eerste ondersteunende rust gedaan dus veel fokdieren ingeleverd.
    Ik heb voor de 5 muntjes de 200 gewassen binnen gehaald.
    Verder alleen maar zaaien en oogsten .
    682(+200)gewas en 78 stokken op babyaccount
    681(+200) gewas en 69 stokken op grote broer

20. katbla

katbla Forum freak

dit vind ik echt een pieeeep...event:sleepy:....saai als wat, drops komen heel slecht, vanochtend van hele velden 0 drops , nu welgeteld 1-.-...schiet lekker op zo.....heb maar 64 stokjes .....:wuerg:

Laatste bewerkt: 18 Juni 2018
    Borkie en rikmark vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.