Praatgroep Boerderij Droedels

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Hier ook het event afgerond en iedereen die nog bezig zijn veel succes
     
    dutchboy, -matthias1952- en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  2. gdlady

    gdlady Forumleerling

    De wac wat jullie zeggen heb ik niet veel .
    Ik probeer morgen de kleine veldjes neer te zetten , maar alsnog red ik het niet denk ik.
    Elke keer kom ik maar op de derde of vierde ronde uit.
    Maar wel bedankt voor het uitleg.
    gdlady
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  3. boesje46

    boesje46 Forum-commissaris

    In het begin van het event moest ik wachten tot de 10 verfpotplanten klaar was heb ik de vereedelde rozen op grote velden gezaaid met super mest duurde maar tien minuten op de overige velden en zo krijg je heel veel drop items binnen . Van daar zo snel klaar
     
    dutchboy, -matthias1952- en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  4. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Nou hoop ik echt dat ik me niet weer heb verteld, want ik denk dat ik de plantjes bijeen heb.o_O
    Nog 130 drop items en 10 boekjes en dan zit het event erop.:D
    Voor de avond en nacht lange gewassen neer gezet, ik ben benieuwd.
    Ik hoop dat het morgenavond klaar is.
     
    dutchboy, -matthias1952- en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Dan zijn wij even ver heen daisy ook hier nog 10 boeketten en 125 drops.
    Dus morgen klaar met dit event.
     
    dutchboy, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik Lees steeds iets over kippetjes en kistjes, wat is hiermee aan de hand. Ik heb denk ik iets gemist want ik snap maar steeds niet waar jullie het over hebben.

    Mijn di gaat erg slecht. Lijkt wel of Picasso mijn viltstiften meeneemt. :wuerg: Moet er nu nog 400, krijg soms uit 4 velden 12 stiftjes :oops:.
    Ik ga ganzen inzetten om mijn land met viltstiften xD te beschermen.
     
    dutchboy, -matthias1952-, tooske58 en 4 anderen vinden dit leuk.
  7. snietje1

    snietje1 Levende forumlegende

    Ik werk ook 5 dagen en ben van 7.00 uur tot 17.15uur bezig, ik kan dan ook niet inloggen. Ik heb al verschillende events gehaald met kleine akkertjes en WAC. In het weekend kan je zo ook meestal de gewassen bijtrekken. Daarna veredelde rozen voor de DI en voor het event begint ook zoveel mogelijk stallen die veel EP geven erop zetten.
    Succes !
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je kunt een WAC kopen op de markt. En in een verdere fase krijg je er 4. Als het je lukt dit event te halen, krijg je per 2 dagen 1 wac.
    Dit event kun je halen met 2 dagen wac en kwartakkers.
    Er is een huisdier, ik dacht even de regenboogkip, maar het is een andere kip, die dagelijks een gereedschapskistje geeft. Sinds een paar weken/maanden komt dat gereedschap niet gelijk in je schuur, maar komt dat in de inventaris bij het bloemetje. Omdat de vermelding daar niet goed ging, krijg je nu van je buren de omschrijving 1 stuk gereedschap, terwijl je in de lijst wel 10 stuks ziet staan.
    Ik hoop ook dat het vanavond goed gaat. Ik had uitgerekend dat ik aan 2 velden genoeg had, stond de WAC op 0 minuten. Ik toch gauw oogsten, helaas zonder WAC. Dus nu nog een keer gezaaid.
     
    dutchboy, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  9. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Kan iemand mij even uitleggen:

    Ik heb bij de plantenhal mijn rozen gepot e.d. en heb nu eerder klaar, meer effect met water en meer XP.

    Maar ik moet op die symbolen drukken om ze te activeren, maar hoe werkt dat? Kan ik ze zo vaak activeren als ik wil of ... Heb nog nooit gedaan namelijk.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je kunt deze activeren, maar er zit wel een maximum aan het aantal dat je kunt activeren. Deze blijven actief tot 24 uur nadat je deze uit het slot verwijderd. Wanneer je eentje verwijderd, houd je deze wel gewoon en kunt die later weer activeren.
     
    dutchboy, -matthias1952- en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  11. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Dus eigenlijk ik activeer hem, hij blijft 24 uur actief. Vervolgens kan ik weer opnieuw activeren voor 24 uur?

    Ik kan ze permanent gebruiken?
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  12. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Nee, je activeert hem en deze is permanent actief. Als je toch liever een andere veredeling actief wilt hebben, kun je een veredeling verwijderen. Deze blijft dan nog 24 uur actief.
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ah, dank je wel Coco van het kippetje. Ik maar zoeken naar kistjes 8), hihi, die kip bezit ik niet. xD Nu maar weer op zoek naar de viltstiften :).
     
    dutchboy en daisy17858 vinden dit leuk.
  14. moontje68

    moontje68 Regelmatige auteur

    het is een kippenhokje die gereedschap geeft

    [​IMG]
     
    dutchboy en -Coco1968- vinden dit leuk.
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Hier nog 9 schetsboeken, nog 44 viltstiften + natuurlijk de vilstiften voor de schetsboeken en nog 1200 verfplanten + de planten voor de schetsboeken. Ik ga het wel halen
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb er voor gekozen om 1x maaidorser en zaaiknecht aan te schaffen voor half geld. Nu heb ik een 1-uurs coupon aangezet om alle kwartvelden weer te verwijderen en mijn boerderij weer om te bouwen. Alle molenprodukten heb ik gisteren al afgemaakt. Morgenvroeg ga ik zoveel mogelijk inleveren en dan met de maaidorser oogsten. Ik hoop morgen de laatste drops te krijgen voor het event, tot de voorlaatste fase heb ik nu in ieder geval genoeg.
     
    dutchboy, -matthias1952- en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  17. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Nog maar 15 boekjes, 1.500 plantjes en 225 drops in totaal met de benodigdheden van de boekjes meegerekend. Dat moet ik halen toch? Heb nu veredelde rozen aan staan, dus die oogst ik morgen en hoop ik op extra drops!

    Dan zet ik nog een keer plantjes op en weer rozen, dan hoop ik het gehaald te hebben. Spannend!

    Slaap lekker boertjes en fijn weekend!
     
    dutchboy, -matthias1952- en owl. vinden dit leuk.
  18. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Hier zijn de laatste schetsboekjes en gewassen ingeleverd. Morgen komen die laatste 42 DI wel uit de grond en dan is het event weer klaar 8) Iedereen veel succes met de laatste loodjes ;)
     
    dutchboy, DarkDevilDude en -matthias1952- vinden dit leuk.
  19. boerinnetje70

    boerinnetje70 Gelegenheidsauteur

    Vandaag uit twee velden rozen alle stallen en bomen laten staan +wac ,cat en paasjam totaal bij twee acounts
    66 DI,s ik had gedacht dat ik vandaag klaar zou zijn als het zo gaat duurt het nog wel een dag voor ik klaar ben
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Fase 1 t/m 4 ingeleverd. xD
    Nog 6000 plantjes te gaan, nog 320 aan di nodig en 20 schetsboekjes maken.

    Ik ben al zeer tevreden met fase 4. De stripfans is binnen, daar speelde ik voor.:music: Die staat nu op het land. Nu kijken of ik fase 5 nog kan halen :).
     
    Laatste bewerkt: 30 Mei 2015
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.