Praatgroep Boerderij Droedels

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Op mijn andere boerderij had ik al het hout (had er nog 18) op gebruikt met het maken van gele vleermuisgrotten en tapijtknoperijen
    Dus toen ik de f.a.q. zag dacht ik NEEE maar net gekeken en ik had er alweer 450 kan dus opgelucht ademhalenxD
    Heb je bij je questen niet nog verdwaalde kisten ??
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Wild eik net zeggen bibi
    Kijk eens bij je sieritems als je op de farm bent daar staan soms ook nog kistjes
     
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Goede tips! Ik ga zoeken ;)
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  4. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    jammer, krijg je echt meer planken van.
    het is het proberen waard om die te krijgen
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  5. nenek43

    nenek43 Forum-commissaris

    :p
    Bij de quest 'Magische snorren' zijn ook een paar gereedschapskisten te verdienen...............voor 't geval je de gereedschapskisten van andere questen al hebt binnengehaald.............
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  6. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Was ook al klaar maar heb toch maar even de plantjes er af gehaald en de anjers er op gezet. Geeft altijd aardig wat di. Kijk altijd en vanavond laat thuis en even vergeten eerst te kijken.
     
  7. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    toen ik de beloningen zag, had ik gelijk al zoiets van: deze sla ik over: waardeloos
    en toen zag ik de bonenstaak, oke, voor die EP en TEP punten die die geeft, ga ik er dan maar aan beginnen. WAC heb ik tijden geleden bij het betreffende event gewonnen, dus dat is voor mij geen toegevoegde waarde

    maar vind de rest van de beloningen toch echt beneden peil :eek:

    en nog iets wat ik niet zo prettig vind: net als bij het vorige event waarbij we de molen nodig hadden, heb ik net de avond voor de OA mijn molen voor SV voor 72 uur geactiveerd. gisteravond aangezet voor 72 uur. toen was er nog geen OA. tussentijds stoppen kan ik nu niet en dat stoort mij heel erg dat je niet meer tussentijds kan stoppen (kan natuurlijk wel maar voorheen kreeg je dan wat je al gedraaid had en nu niet, dus heb alweer tijd weggegooid)

    van mij mag de OA toch wel iets eerder komen dan met gods gratie een dag van te voren als we de molen nodig hebben, zodat we daar rekening mee kunnen houden
     
    Laatste bewerkt: 26 Mei 2015
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb 2 gereedschapskisten kunnen openen, kreeg mooi effe 95 planken, nu nog 60 zien te verzamelen. Ik heb wel 10 kisten nog over, maar kan er niet bij vanwege de spullen die ik niet heb, veel hoge fokdieren, pfff. :oops:
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  9. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Jij staat er beter voor dan ik ,ik moet nog 200 planken ergens vandaan schrapen:oops:.
    Gaat vast wel lukken en anders gooi ik de aardbeiveredeling in een slot;)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zal alle planken effe door de midden zagen. 1 voor jou en 1 voor mij. Een plank is een plank toch, groot of klein dat maakt niet uit xD
     
  11. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Doe maar , top ideexDxD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. farro

    farro Forumkenner

    ziet er leuk uit en we gaan ervoor.
    het eventgewas zal op 2 volle dagen binnen zijn.
    alles zal afhangen van de snelheid waarmee de DI zullen binnenkomen denk ik.
     
  13. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    misschien heb je nog een open staande quest waar gereedschap kisten tussen staan 8)
    idee: in de boom der wijsheid zit er ook 1
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  14. lammetjes

    lammetjes Actieve auteur

    In de AO staat dat je ook de BA molen kunt gebruiken. Hoop dat je het SV nog niet gestopt hebt. En wat de beloningen betreft: het kan niet altijd feest zijn en bij mij is alle TEP welkom.
     
    dutchboy en -doppie- vinden dit leuk.
  15. trudymeurs

    trudymeurs Junior expert

    Echt jammer dat we die planken en kleur niet op de markt kunnen verkopen, ik zou er heel wat mensen gelukkig mee kunnen maken ;)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  16. kerkdijk

    kerkdijk Forumkenner


    Vraag je buren de komende dagen een gereedschapskist te sturen :)
     
    dutchboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  17. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Gereedschap genoeg want ik was er tijdens de trein niet aanwezig.
    Ik wist ook niet dat je daar gereedschap bij nodig hado_O was dat altijd dan zo?
    S6 met het event
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  18. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    ja, want je kunt ook wat duurdere hokken bouwen om op de trein te zetten, en dat hebben veel farmers gedaan
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  19. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heeft iemand al berekeningen op het event los gelaten? Coco?
     
    dutchboy, FarmerBroek62 en lammetjes vinden dit leuk.
  20. catootje65

    catootje65 Junior expert

    Dat is een leuk idee, ware het niet dat je geen kist met 10 stuks meer kan geven als cadeau, dat is nog maar 1 stuk gereedschap geworden :(
     
    dutchboy vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.