Praatgroep Boerderij Droedels

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 25 Mei 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    ik vind het leuk een event maar vraag me onderhand wel eens af waarom verbouwen wij eigenlijk prei rogge gerst enz? die worden nooit eens gebruikt. zou daar ook wel eens wat voor willen inleveren. en keldert de wac nou niet op de markt? straks is het zo dat alles wat je gekocht hebt niks meer waard is. ik gun het iedereen wel hoor daar niet van
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  2. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Het grootste nadeel is de opbrengst van de wolkenrij.
    WAC kan je nu gratis krijgen terwijl er mensen zijn die TG voor het recept betaald hebben (zoals ik)
    Ergens klopt het niet en ook niet dat men roept dat het ondernemersrisico is.
    Maar goed ik zal het wel weer verkeerd zien. Dat is dan maar zo/

    Verder is het niet al te ingewikkeld om de aantallen met een gewas van 4 uur voor elkaar te krijgen.
     
    dutchboy en popje4 vinden dit leuk.
  3. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    ik moet nog een plank dan heb ik precies genoeg dus kantje boord nu maar zien dat ik nog 50 kleur heb. zo niet dan doe ik niet eens mee met het event zo makkelijk is dat
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  4. Corrieveen

    Corrieveen Oudgediende

    Jammer dat er bij dit event geen sterren te verdienen zijn. Ik kan ze nog steeds heel goed gebruiken.
    Verder wel een leuk event en zo op het eerste gezicht heel goed te dpen.
     
    dutchboy en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik hoop dat ik het event ga halen, de wolkenrij die WAC geeft, is erg fijn!

    De prijs zal ongetwijfeld wat dalen, maar tijdens events stijgt de prijs van WAC toch wel weer, niet iedereen haalt dit event natuurlijk ;)
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  6. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    Gaan zeker weer meedoen. Ziet er weer leuk uit. Genoeg hout en kleur.
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  7. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Heb ook even gekeken, gelukkig voldoende hout en kleur. Ik doe weer mee!
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  8. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    hier ook genoeg op voorraad, jammer dat we dat niet kunnen verkopen, er zijn vast spelers met genoeg bd maar niet genoeg kleur in de schuur,
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    De prijs zal best blijven schommelen, maar net als pinky-pie en witte onschuld zal de prijs wel blijvend onder de kostprijs zitten. Dit is dus inderdaad jammer voor de spelers die dit jaar het recept hebben gekocht. Spelers die het recept al langer hebben, hebben er ook het voordeel van gehad. Net als van mysterieuze stallen, waarvan je gewoon weet dat de waarde toch snel daalt.

    Ik ga dit event zeker weer meedoen, maar het lukt me niet echt enthousiast te worden. Ik hoop dat we binnenkort iets van het koraalrif horen, zodat we iets echt nieuws hebben.
    Het gevoel dat er behalve de bonenstaakrij met bijbehorende sieritems ook niets in het event zit. Geen handel, we zijn alleen gereedschap, drops en eventgewas nodig. Geen andere leuke prijzen. De maaidorser met 4 uurs gewassen vind ik waardeloos. Je kunt de maaidorser niet gelijk activeren met de grote velden op de eerste dag, en je kunt deze niet bewaren voor als je weer klaar bent met het event. En met 8 uurs gewas gaat het nog om een 2 keer alle kwartveldjes te zaaien en bewateren met de hand, met 4 uurs gewas is dat 3x en daarna dan nog een knechtencoupon er achteraan.
    Ik kijk iedere dag trouw bij de partydraaien om mijn bloemenrij vol te krijgen, maar tot nu toe lukt dat ook maar steeds niet. Nog 14 partydraaien staan.
    Het hout heb ik ongeveer opgemaakt toen de trein langskwam. Gelukkig wel weer voldoende. Van kleur heb ik meer dan 1400 op voorraad.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  10. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik ga een poging doen. Leuk event weer. Maar heb weinig tijd.Moet de komende dagen veel werken. Weekend wel vrij maar zaterdag ben ik er de hele dag niet. Zondag wel, maandag cursus en dinsdag al vroeg onderweg naar Portugal. Denk dan ook niet dat het haalbaar voor mij is. Maar goed we zien wel hoever we komen. Ik heb morgen een middagavonddienst. Dus het begin is er maar daarna wordt het lastig
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  11. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Er zijn ook mensen die het recept hebben verdiend met een heel zwaar event.....
     
    dutchboy vindt dit leuk.
  12. Geertrui59

    Geertrui59 Forum-expert

    Ik heb het recept nu ook al een tijd, en net als de anderen die het al een poosje hebben, heb ik er lekker het voordeel van gehad. Het voordeel dan van x2 oogsten bij de gewassen. Want verkopen deed ik de wac's niet. Ik gaf er hoogop af en toe eentje weg als ik dacht dat iemand het echt kon gebruiken. En volgens mij zijn zij die het recept hebben nog steeds in het voordeel. Zij kunnen de wac's maken wanneer ze het willen, en gebruiken wanneer ze het willen, al zou het iedere dag zijn. Als je het alleen via de wolkenrij kan krijgen, dan kan dat niet iedere dag, want de wolkenrij geeft iedere 48 uur 1 wac. Er zullen dus altijd nog wel mensen blijven die ze op de markt willen kopen. Misschien minder, maar toch.
     
    dutchboy, -matthias1952- en lonnie57 vinden dit leuk.
  13. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Je zou ook comfort velden kunnen gebruiken. Ben zelf ook zaterdag de hele dag weg en leg er dan ook comfortvelden op.
     
    dutchboy en annigjen vinden dit leuk.
  14. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    xD
    ik hoopte er eigenlijk op dat dit event daarna toe zou gaan
    verder zijn de prijzen erg laag als ik naar de ep prijzen alleen kijk
    als je op bahamarama 1,5 miljoen ep nodig heb schiet dit niet erg op:cry:
    en de wac kun je over discuseren
    zelf heb ik het recept jaren terug verdiend met een event xD
    de prijs van wac zal wel dalen maar ik denk dat er nog veel spelers zijn die de magische boon nog niet hebben vrijgespeeld
     
  15. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Das wel een goeie. Niet aan geedacht
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb er weer zin in een event. Een wolkenrij met mooie ep en tep en een wac xD. Maar de plankjes moet ik effe zoeken, kom er veel van te kort. Dat wordt op een houtje bijten, ik bedoel plankjes zoeken. :wuerg: Nu maar op zoek naar meer dan 150 plankjes. pffff. Haal ik het qua plankjes niet dan probeer ik voor het sieritem stripfans te gaan, zit een schaapje in xD.
     
    daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  17. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb helaas net een heleboel hout opgemaakt met de trein, heb er nog 120......hoop dat er snel van alles bijkomt
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. Hetty1

    Hetty1 Junior expert

    Ziet er weer leuk uit, met goede beloningen :) of ik de wolkenrij haal weet ik nog niet maar ik kijk wel hoever ik kom.
    Iedereen veel suc6
     
  19. lijebouwman

    lijebouwman Forummeester

    heb je planken te kort? misschien heb je een veredeling bij de aardbeien of orchideeën waar je extra planken krijgt.
     
    Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Laat ik die nu net niet hebben. :eek: Ik ga maar jutten op het strand van Bahama, wie weet spoelt er een dozijn planken aan op het strand. :)
     
    FarmerBroek62 en Daxter1966 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.