Praatgroep - Blije lapjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Mei 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik koop nooit pakketjes
    Koop geen supermest susi en supervoer
    Ik haal bijna alle events
    Behalve die met die 2 kolommen en dan nog haal ik het bijna
    Ok ik werk niet helaas
    Maar er is een paar jaar geleden verzoek gekomen van de geroutineerde spelers om wat meer uitdaging in de events te leggen
    Zodat het niet in paar dagen af is
    Nou die uitdaging hebben we gekregen (zoals nu bij het fokevent anders in uurtje klaar)
    en meestal is de wolkenrij redelijk te doen om te halen
    En ja ik mopper ook wel eens op de drops of de aantallen
    Maar meestal lukt het wel
    Ik heb de lapjes op 4 farms gespeeld van verschillende levels
    De ene kreeg mega meer blauwe als de andere maar alle 4 hebben ze de wolk en de upgrades van joe en sieritem binnen gesleept

    Mijn tactiek was als volgt
    Eerst kijken hoeveel verschillende lapjes er waren
    3 dan gebruikte ik vaak de knopen om zover mogelijk op de plaat te komen
    4-5 soms een knoop en heel goed kijken als ik dat lapje daar leg heb ik daar dan wat aan en ik legde meestal blauw vaak met de niet blauwe kan aan de start knoop zodat ik zoveel mogelijk blauwe bij elkaar kreeg als ze kwamen. Als ze niet kwamen dan sloot ik vaak af en ging naar de volgende kaart.
    6 verschillende lapjes was meestal hopeloze zaak.
    meestal probeerde ik dan 2 te leggen dat ik toch nog iets kreeg van de andere prijsjes
    En vaak genoeg mezelf voor de kop geslagen van chips ik had hem op die andere plek moeten leggen voor betere kansen op meer blauwe bij elkaar.
    Verder is een goede voorbereiding het halve werk. Ikhoor boertjes soms ja maar ik ga niet alles verbouwen..... Voor een goede start van een event is dat toch wel errug belangrijk vooral als je vaak een drops probleem hebt.

    Dit zijn zo mijn gedachten over dit probleem

    Verder worden er heel vaak goede adviezen gegeven in de klets draadjes over de events en als boertjes bij wie het niet echt lukt dan roepen ik ga niet alles terug lezen dan denk ik daar het mijne van. En als je het antwoord niet kan vinden dan moet je dat gewoon vragen.
    Er zijn er genoeg die het uit willen leggen.
     
  2. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    @miekje9:D:inlove:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.