Praatgroep - Blije lapjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Mei 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik zou dan voor de quokka kiezen, die zit nog niet zoveel in het spel. De andere 2 zijn makkelijker met ruilen te krijgen.
     
    #Stoffie78# vindt dit leuk.
  2. Koala46

    Koala46 Forumleerling

    Ik vond dit een lastig spel, heb net aan de 125 ( nu om kwart voor 2 op de 136 dus zelfs de decoratie niet)gehaald met wac en de eerste 2 a 3 dagen supermest en suzimest op voorraad en ook gebruikt. Dus geen robotica en geen upgrade ervan kunnen kopen. Zo jammer dit heb hard gewerkt en nog niet eens dat sieritem en zijn upgrades kunnen behalen. De blauwe lapjes voor die sterretjes kwamen te weinig heb veel knopen gebruikt wat wel veel kwam waren die voor xp en bahaxp. Niet leuk. Heel jammer dat het wil je het halen je veel geld moet kosten om spullen als supermest en suzimest moet kopen of mandjes. Heb ik dit keer dus niet gedaan, want vind het kolder dat een spel me 50 euro of meer per maand moet kosten om me een goed gevoel te geven dat ik iets heb af kunnen krijgen.ik stik btw in de knopen en naald en draad. Ik vind dat de makers toch wat meer rekening moeten houden met mensen die er niet zoveel geld in kunnen stoppen. Da's mijn mening. Ik kan me premium en om de zoveel tijd de werkers veroorloven en af en toe eens een aanbieding maar vind een pakket van 36 euries die me daarstraks en eerder al werd aangeboden te jouker
     
    Laatste bewerkt: 1 Juni 2021
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    quokka nemen
     
    #Stoffie78# vindt dit leuk.
  4. .Nietje.

    .Nietje. Junior expert

    Niet goed gelezen je moest 2 x een upgrade kopen in de winkel.
    Ik heb er één gekocht en een Quokkaverblijf (hier had ik er maar 1 van) van 80 punten
    Nu kom ik niet aan me 2de upgrade, heb nu te weinig punten, weer een wolkenrij niet weten voltooien.
    Maar er wel heel hard ervoor gewerkt, balen !!! >:( >:(
     
  5. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Ik baal met je mee. Haal ook de twee upgrades niet. Blijf dan zeker zitten met een wolkenrij waar ik de tuinrobotica niet op kan plaatsen. :cry: Hoop dat we de upgrades nog eens op een andere manier kunnen bemachtigen.

    Is het niet te veranderen dat we het item met tenminste een upgrade kunnen plaatsen? (vraagje aan mod)
     
  6. etoe51

    etoe51 Junior expert

    Nooit geweten dat je op de slinger upgrades kan plaatsen. Ik dacht dat we de sieritems alleen op de siertuin enz. konden zetten.
     
  7. dstek

    dstek Forumbeginner

    Voor mij zelfde verhaal. De wolkenrij gehaald en gedacht, ik ben er... kwam er toen pas achter dat je nog 2 upgrades nodig hebt. Ik hoop dat deze alsnog via een andere manier te verkrijgen zijn, anders is dit event voor mij voor niets geweest.
     
  8. inamargot

    inamargot Forumleerling

    Als er blijkbaar zoveel mensen zijn die de opdracht verkeerd hebben begrepen, lijkt me iets mis in de uitleg. Dat zou de mod zich toch moeten aantrekken. Misschien in een volgend event nog een mogelijkheid in inbouwen om de upgrades voor de wolkenrij binnen te halen?
     
  9. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Het is een kwestie van lezen want staat toch duidelijk in de faq.

    245Wolkenrij

    [​IMG]
    Elke 12 uur

    100 BD*eigen level
    Gedurende 1,5 uur 30% EP/TEP bonus
    bij het oogsten van alles

    Let op: op deze rij moet ook het sieritem met alle upgrades geplaatst worden. Dus zet het item eerst op het land, plaats de upgrades, zet het item terug in je inventaris en je kan hem op de wolkenrij plaatsen.
     
    kakelot69, LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. Peetstop

    Peetstop Gelegenheidsauteur

    Ik ben van mening ben dat het wat gortig is dat je minimaal 200 stermuntjes binnen moet harken voordat je het item op de wolkenrij kunt zetten (hoezo muntjes over voor andere prijzen? Ik niet hoor).
    Maar goed, dat is kennelijk hoe het gaat nu.

    Maar wat ik echt wat jammerlijk vind is dat het in de FAQ niet echt heel helder is aangegeven. Ik werd tenminste op het verkeerde been gezet doordat er in de FAQ bij het basis item (2x!) en ook bij upgrade I staat dat deze op de wolkenrij plaatsbaar zijn.
    Er staat weliswaar in hele kleine rode lettertjes onder dat je upgrade II op de wolkenrij moet plaatsen, maar ik vatte dit op als beschrijving wat je moet doen als je upgrades gekocht had en dat je dus alle drie de versies op de wolkenrij zou kunnen plaatsen.
    Het drong veels te laat tot mij door dat dit niet het geval was...
    Ik had dus beter moeten lezen maar deze FAQ had ook zeker wat duidelijker kunnen zijn.
     
    dannyelst en Sidonia99 vinden dit leuk.
  11. aubry47

    aubry47 Forumkoning

    Ik hoop dat een mod nog voor 22.00 uur kan reageren hierop. Zou dat kunnen? Anders kan ik voor de sterren ipv de eerste upgrade iets anders kopen.
     
  12. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Dank jullie voor de tip. Heb de Quokka gekozen
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier 276 lapjes kunnen leggen, maar wel straks een grijze wolk, ben het eens met de spelers die vinden dat er te veel stermunten werden gevraagd voor de upgrades, heb voor joe upgrades gekozen maar te weinig stermunten bij elkaar geschraapt om ook de 2 upgrades van het sier-item te kunnen kopen.
     
  14. boes64

    boes64 Forumleerling

    .. en m'n eerste grijze wolkenrij ooit gescoord. De sterren vielen niet genoeg. Toeval? Ik krijg de laatste tijd steeds vaker het gevoel dat ik met events richting een duur mandje geduwd word.
     
  15. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Duur mandje? Dat heb ik zeker niet gedaan, maar wel tactisch gespeeld met de lapjes:) en daarmee alle upgrades en nog knechten binnen geharkt op twee accounts. Het kon dus zeker wel. Tips genoeg gezien in dit draadje om het slim te spelen
     
  16. demi2u

    demi2u Gelegenheidsauteur

    Met gemak alle 245 stofjes (zeg ik maar) gelegd en helaas te weinig muntjes voor 2 upgrades. Had ook pas te laat door dat ik ze alle 2 binnen moest halen. Had dus net genoeg stermunten voor 1. Erg jammer weer. Vertik het om er veel geld in te gooien, want als het zo dus moet gaan in het vervolg, dan zoek ik een ander spel. Neem 1x per maand wat tulpguldens voor knechten en verder ben ik niet van plan om er ook maar een cent in te stoppen, moet wel leuk blijven :mad:
     
    Sidonia99 vindt dit leuk.
  17. Sidonia99

    Sidonia99 Regelmatige auteur

    Beetje bale, flink gespeeld, wat wel eigen schuld is is dat ik laat merkte dat ik beide upgrades moest kopen. Maar ik ging continu voor munten en EP, 11 of 12 munten te weinig op het eind.
    Ruilen van lappen met knoop hielp niks.
     
  18. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb helemaal niet voor de rij gespeeld want ik vond de rij stom xD

    Wel heb ik de verbeteringenkistjes weggeharkt waar iets heel leuks uit kwam en alle PT en vijf upgrades voor Joes Restaurant en nog wat SM en SV en farmmuntjes en zo dus ik klaag niet. Die twee upgrades voor de rij had ik trouwens ook gemakkelijk kunnen kopen, maar ik wilde ze dus niet. En zo verschrikkelijk fanatiek heb ik nou ook weer niet gespeeld, ik moest de helft van de tijd werken en ik geloof dat ik daar één keer de tijd heb genomen voor puffin.
     
  19. dannyelst

    dannyelst Actieve auteur

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    ook helaas verkeerd gelezen....... en dus geen wolkenrij terwijl ik ruim 400 lapjes had......en genoeg munten

    hoi peet je hebt het uitstekend omschreven en helaas hier hetzelfde probleem
     
    Laatst bewerkt door moderator: 4 Juni 2021
    Peetstop vindt dit leuk.
  20. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Dit spel is gemaakt om geld te verdienen en niet omdat wij het allemaal zo leuk vinden. Ik ben het met je eens dat het steeds moeilijker word om zonder pakketjes te kopen de wolkenrijen te behalen. Daarom ga ik eens een paar maanden op licht-actief. geen knechten meer , geen events . alleen nog langdurig gewas wat ik maar 1 x per dag eraf hoef te halen. Zeuren heeft geen zin want er word nauwelijks op gereageerd , eens kijken als de inkomsten dalen of er iemand wakker word .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.