Praatgroep - Blije lapjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 25 Mei 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ja de blauwe lapjes voor de sterren zijn schaars en je moet al 200 hebben voor de update van het sieritem
     
  2. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Gisteren al de wolkenrij? Hoe dan???
     
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    tactisch leggen
    En als ze niet komen gewoon 2 lapjes leggen en naar de volgende kaart gaan
     
    riekje111 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    ik geef niet meer vaak commentaar. Maar dit is toch wel een erg slecht event. Nog erger dan het vis-event. De stermunten zijn gewoon niet te krijgen. Al 144 lapjes gelegd en nog maar 45 stermunten. Dat is toch heel triest. Alle middelen gebruikt . Ik denk dat ik maar stop met dit event. Niet te doen
     
  5. hanweij

    hanweij Gevorderde

    Hier gaat het iets beter. Ik heb vanaf het begin geprobeerd om zoveel mogelijk blauwe lapjes te leggen. Zojuist is het me gelukt om uit 1 patroon 96 stermunten te krijgen! In totaal heb ik nu 236 lapjes gelegd. De beide upgrades voor Tuinrobotica zijn reeds binnen. Zit nu op 122 stermunten. Ik hoop tot 200 te komen, zodat ik ook de 4 upgrades voor het restaurant van Joe kan ophalen.
     
  6. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Daar moet je toch eerst 250 lapjes voor leggen, ongeacht het aantal spelletjes?
    Ik ben nu bij de 153, een dag later.
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  7. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Onvoldoende blauwe lapjes om aan te leggen tegen een ander blauw lapje?
    Je kunt na 2 lapjes gewoon op het V teken rechtsonder drukken .
    Dan krijg je een nieuw speelveld.
    Je moet wel de blauwe kant aan een blauwe kant leggen leggen.
    Hoe meer blauwe kantjes aan elkaar hoe meer stermunten.
    Kijk misschien ook even bij #3 van onderstaande URL
    https://board-nl.farmerama.com/threads/blije-lapjes-v-event-farm-domino-mei-2021.38717
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik doe niet mee voor de rij, die vind ik namelijk helemaal niet zo interessant, ik ga voor de bijprijzen. De PT leverden niet veel spectaculairs op maar het eerste verbeteringenkistje dat ik vanmiddag kocht gaf zo maar een Inkomstenbonus voor Planten, en vanmorgen kreeg ik ook al een 200% bonus uit een ander kistje dus die ga ik mooi bewaren voor de verborgen objecten over een paar weken xD
     
    -matthias1952- en vinc051 vinden dit leuk.
  9. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Ben zo dom geweest >:(, met de wolkenrij in zicht dacht ik; ik ga eens in de winkel kijken, had ik munten genoeg voor twee dieren stallen en zo gekocht. Blijkt dat je voor de wolkenrij ook de upgrade van tuinrobotica moet hebben, dat gaat mij nu denk ik niet meer lukken. Balen!
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  10. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Dat is sneu! Ik zal duimen dat je het misschien toch nog voor elkaar krijgt, klein wonder.
     
  11. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Net een upgrade kunnen kopen maar de 2e zit er niet in dus is de wolkenrij waardeloos :cry:
     
  12. mariaschot

    mariaschot Junior expert

    Hallo, hier hetzelfde probleem, ik heb er een gekocht voor 100 stermunten, nog 1 munt over, er was gewoon GEEN tuinbotica2 te koop
    Dus hier ook een waardeloze wolk.
     
  13. vinc05

    vinc05 Forum freak

    We hebben nog tot morgen om muntjes te verzamelen doe mijn best
     
  14. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    De 2 upgrade staat op dezelfde plaats als de eerste, moet je ook weer voor 100 stermunten kopen. Ik had het ook niet gezien dus zit er nog tegen aan te hikken.
     
    vinc051 vindt dit leuk.
  15. the_liberty

    the_liberty Forum-ambassadeur

    jullie hebben tot morgenavond 22.00 uur
     
  16. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Bedankt, wie weet lukt het me dan nog wel. Wolkenrij is binnen maar nog 37 stermunten nodig voor de tweede upgrade.
    Bij het vorige patroon kreeg ik bijna alleen blauwe lapjes, dan verzamel je snel veel munten, maar bij de meeste spelletjes zijn het er maar enkele blauwe...
     
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Na het leggen van twee lapjes even op het stapeltje gaan staan met je muis. Dan kun je zien welke lapjes er meedoen in het betreffende spelletje. Als het er vier of meer zijn is de kans op blauwe lapjes klein en kun je beter meteen aftikken. Maar er zitten ook spelletjes tussen waar alleen roze en blauwe in meedoen en dan kun je echt heel veel stermuntjes halen.

    O
     
  18. bommelbij

    bommelbij Regelmatige auteur

    • dubbelposten is niet toegestaan. Gebruik de 'bewerk' knop als je iets toe wil voegen
    met de lapjes begin je naast! de knoop op het speelveld. dan geeft het systeem evt. aan hoe je het lapje wilt leggen. je moet zelf even puzzelen hoe je de meeste lapjes kunt leggen.

    volgens mij ( en anders corrigeert men mij wel ) voor 110 gelegde lapjes de tuinrobotica I en voor 2 x 100 stermunten de upgrade naar II
     
    Laatst bewerkt door moderator: 1 Juni 2021
  19. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ja hoor klopt:inlove:
     
  20. #Stoffie78#

    #Stoffie78# Oudgediende

    Hier de wolkenrij en de upgrades binnen.
    Wel jammer dat de muntjes nu bijna op zijn, de stallen uit de winkel heb ik ook nog allemaal niet
    (kan niet kiezen ;))
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.