Praatgroep Blije lapjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Nooit en te nimmer je wachtwoord op het forum schrijven hoor ...gelukkg heeft een modje al weggehaald...

    Echt nooit meer doen ...en zijn ook niet lieve mensen 8)

    Probeer het nu eens zoals het hier staat...Je kan het vast ...:)
     
    Klaartjuh vindt dit leuk.
  2. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Ik heb je inloggegevens verwijderd, dit is niet toegestaan om die op het forum te plaatsen en ook zeker niet aan te raden.

    In de FAQ staat ook een filmpje van hoe te spelen, had je die al bekeken? En anders komen we er hier ook met behulp van je medespelers er vast wel uit.

    edit nog even ter aanvulling, deed net snel omdat ik niet wou dat er rare dingen met je account zouden gebeuren. Helaas is het niet zo dat iedereen te vertrouwen is, bedenk ook dat iedereen met internet dit forum kan lezen en dus ook jouw gegevens kon zien. Wachtwoorden moet je altijd privé houden, het is ook niet voor niets dat als je een ticket naar support zou sturen wij ook niet om je wachtwoord zouden vragen. Als we iets op je account na moeten kijken hebben moderators daar een andere methode voor.

    Betreft het spel, lees goed wat hofvandromen uitlegt aan je. En mijn tip is dat de plek waar je een lapje mee pakt (dus aan welke kant van het lapje je hem aanklikt) ook de kant is die je moet aansluiten, in dit geval om te starten bij die ene knoop.
     
    Laatste bewerkt: 27 Augustus 2019
    HofvanDromen vindt dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    http://www.farmerama-fan-speciaal.nl/downloads/pdf/domino.pdf

    misschien helpt dit een beetje
     
  4. [jeanet]

    [jeanet] Regelmatige auteur

    :D:D:D wat een leuk event was dit. complimenten
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nog twee velden gewas staan, en als die op zijn is het einde event. Ik vond het echt één van de leukste events die ik ooit gespeeld heb, samen met het kruidenmysterie natuurlijk. Mijn complimenten!
     
  6. Tonnie-Hovenier

    Tonnie-Hovenier Junior expert


    Hoi Klaatju bedankt voor jullie reactie,s en mieke en hofvandromen ook voor jullie reactie,s zal even jullie tips nalopen en dan nog 1 keer proberen laat jullie wel weten als het is gelukt en hoeveel munten ik heb verzamelt..... sorry en mijn excusses dat ik mijn inlog gegevens online had gezet....zal het niet weer doen....ik vraag het nu voor de volgende keer wel in het draadje van het event..wens iedereen nog een hele fijne avond
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Succes Tonnie en met alle tips hier gaat het je lukken ik weet het zeker:inlove:
     
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    De staak is binnen, de molen kan nog 6 lapjes maken, maar ik heb er nog 8 nodig voor die 550 lapjes. Helaas heb ik mij net vergist door gewassen te zaaien ipv een kort gewas. Hierdoor kan ik dus de lapjes dus niet maken voor die 550... zucht...
    Dus de velden nog maar even vol en morgen voor werk oogsten, molen aan zetten (scheelt dat het een kort molen product is) en dan hop de lapjes wegspelen.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Nog de een paar drops voor de laatste 3 lapjes en dan heb ik 561 keer gespeeld. Veel muntjes verzameld (geen idee meer hoeveel :oops:), maar heb de stallen, stekjes, bananen, supervoer, farmmunten, de susimest en nog wat bomenmest kunnen kopen xD Wanneer is de volgende???:p:inlove:
     
  10. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Dit was echt een heel leuk event! De wolkenrij is binnen en veel leuke "kleine" prijsjes mee gewonnen. Dit event mag zeker terugkomen voor mij! Succes voor degene die nog de laatste loodjes moeten.
     
  11. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    super, dit event mag zeker nog terugkomen. wat heb ik veel prijzen gekregen (en gekocht)
    nu nog tijd vinden om de bomen en stallen te plaatsen. xD:D
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  12. ghs4

    ghs4 Junior expert

    784 lapjes gelegd daardoor mooie prijzen gewonnen en in de winkel uitgezocht. Leuk event :inlove:
     
  13. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Heel leuk event ......
    Mag nog een keer zo komen.
     
  14. -tonio76-

    -tonio76- Forum prof

    :inlove: wat een Super leuk event was dit weer ... helemaal gehaald.. en nog leuk om te spelen ook.. jammer dat het voorbij is
    mag van mij zeker terug keren
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.