Praatgroep Blije lapjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Het hangt van jezelf af hoe ingewikkeld je het wil maken.
    De bedoeling is om de prijzen die je krijgt zo groot mogelijk te maken en dat doe je door ervoor te zorgen dan je zoveel mogelijk tegeltjes van dezelfde kleur aan elkaar koppelt. Hoe meer tegels van dezelfde kleur aan elkaar liggen, hoe groter de beloning.

    Nu kan je het nog iets ingewikkelder maken door te kijken welke beloning jij het leukst vindt, en de tegels van die kleur vooral bij elkaar te leggen.

    Je kan ook simpel na 4 tegels naar het volgende patroon, zo ben je snel klaar en krijg je wel de beloningen van het aantal tegels en de wolk die daarbij hoort.

    Leuk spel dus, je kan alle kanten op.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  2. vinc05

    vinc05 Forum freak

    zoals al gezegd tijdrovend als je zoveel mogelijk eruit wilt halen maar erg leuk om te doen.
     
    -Pillow_ vindt dit leuk.
  3. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Vindt het een prima spel, leuke opzet. Kost veel minder tijd dan ik verwacht had. Heb nu 26 tegels gedaan.
     
    Reggaefeeks vindt dit leuk.
  4. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Superleuk om te doen! En ook erg handig dat je het spel weg kunt klikken en er even later weer mee verder kunt. Geen tijdsdruk en niet al teveel gepuzzel. Top:inlove:
     
  5. vinc05

    vinc05 Forum freak

    nou Paddington zo snel als jij gaat , ga ik niet ben met lapje 2 bezig.
    over 1 uur weer een oogst dan maar weer verder .....
     
  6. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Spel is goed te doen teller staat op 58.
     
  7. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Erg leuk om te doen.
     
  8. Lieve

    Lieve Halfgod

    Wou aangeven dat er geen schuifbalk is maar nu verschijnt hij toch met kopïeren
    probleem opgelost
    Alleen de aaneengesloten tegels nummering klopt niet moet opschuiven nr 4 is eigenlijk 2 alles dus 2 opschuiven
     
    Laatste bewerkt: 22 Augustus 2019
  9. jadiejadie

    jadiejadie Gelegenheidsauteur

    Ik krijg maar geen balk om de lapjes te verschuiven... De eerste lapje kan ik leggen en roteren, als ik dat wil, maar daar blijf het bij... en @Lieve : wat bedoel je als je zegt 'kopiëren', wat bedoel je? :(
     
  10. Katinka1700

    Katinka1700 Forum-hertog

    Het tweede lapje moet wel met een vakje raken aan het eerste, althans zo is het bij mij gelukt. En je legt ook het stukje dat je wil koppelen op het juiste vakje, daarna kan je pas roteren.
     
  11. Lieve

    Lieve Halfgod

    Had het in de faq gekopieerd en hier dan geplakt en dan kwam de schuifbalk tevoorschijn in de faq is geen schuifbalk te zien:(
     
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    zo ben bij patroon 7
    En nu 91 stermunten
    Gaat goed hier
    99 tegels gelegd
    :music::inlove:
     
    -Pillow_ vindt dit leuk.
  13. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Als een bepaalde browser geen schuifbalk laat zien kun je doorgaans verschuiven door met je linker muisknop in de table te klikken/vasthouden en dan naar links slepen.

    Het is een fout van de browser als die het niet goed weergeeft, in de meeste browsers is het geen probleem.
    Soms werkt het alleen als je je browserbeeld op 100% hebt staan.

    Overigens zijn de meest rechtse kolommen niet heel interessant want dan moet je wel heel veel dubbele tegels van één kleur krijgen.
     
  14. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Dit is veruit mijn favoriete event tot nu toe (naast de zoekplaatjes) :inlove: Heb 36 tegels geplaatst en nu 29 muntjes. Gewassen duren niet te lang, meer dan genoeg drops en de patronen zijn leuk en niet moeilijk. Gewoon zorgen, dat je er 3 hebt "klaar staan" en dus weet wat er komt. Nu gaan bedenken wat we met de muntjes gaan doen:p
     
    Huhmmie38 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    92 lapjes gelegd nu en 95 muntjes verdiend :D

    Ik vind het echt een heel leuk spelletje. Het kost inderdaad wat tijd als je het hele lapje vol wilt krijgen met zoveel mogelijk aaneengesloten blauwe lapjes voor de muntjes, maar daar heb ik wel lol in. Dropjes vallen ook heel erg goed. Lekker hoor :inlove:
     
    -Pillow_ vindt dit leuk.
  16. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Hier heb ik het ook naar mijn zin :) 106 lapjes gelegt en 101 muntjes . Di valt goed.
     
  17. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    beetje trage start, maar goed ingehaald.
    Leuk event !!! Heb nu 88 tegels gelegd en 105 muntjes, dik tevreden.
     
  18. Lieve

    Lieve Halfgod

    Ron de schuifbalk is in google chrome zowel als in fire fox niet te zien en het slepen helpt ook niet dan selecteer je alles
    maar voor mij is het opgelost
     
  19. jannynijenbrinks

    jannynijenbrinks Doorzetter

    Wil even vertellen dat ik het een heel leuk spel vind.
    Zou als ik jullie was allemaal meedoen.
    gr Janny
     
  20. Lieve

    Lieve Halfgod

    Hebben jullie ook problemen met leggen van de lapjes
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.