Praatgroep Blije lapjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Neem alle tijd die je nodig hebt
    Mega knuffel voor jou
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oei, dat is wel heel erg weinig. Eet maar goed, de komende weken en heel veel plezier.
     
  3. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Heel veel sterkte en hoop dat er toch snel weer wat kilo`s bij zitten. Geniet van je vakantie
     
  4. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Groot gelijk heb je. Lekker dingen voor je zelf doen je niet meer druk hoeven te maken over het spel. Betere vakantie kan niet. Ik heb tijdens mijn vakantie helemaal niks gedaan. Heb dus ook geen idee wat ik heb gemist. Maar voor wat ik weet; NIKS haha.

    Met dit event ga ik beginnen en ik zie wel hoever ik kom. Mini games die veel tijd kosten heb ik de laatste tijd nier meer zoveel zin in, maar ja als je wat wilt moet je er ook wat voor over hebben he.
     
  5. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Mikmak en Schaap hele fijne vakantie geniet ervan.
     
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    vinc05 vindt dit leuk.
  7. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    485 DI ik vind het een prima begin.
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    418 DI van honingklaver en een half veldje werkstallen. Ik vind het helemaal niet gek :p
     
  9. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Ik heb er twee minder, 483. Niet slecht zeg

    Mikmak, even goed bijkomen dan!
    Schaapje, fijne vakantie.


    Pff 11 muntjes binnen en geen idee of dat het bord helemaal vol moest liggen, wel gedaan maar volgens mij hoefde dat niet. Ik ga de faq nog eens goed doorlezen of dat ik er wel wat van bak
     
    Laatste bewerkt: 22 Augustus 2019
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier van me 3 velden met kwartakkers hortensia 598 di's
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier 15 muntjes binnen. Ik dacht dat elke keer beide kleurtjes van een tegel aan moesten sluiten, maar dat bleek niet het geval. Zo verschrikkelijk ingewikkeld is het dus nou ook weer niet xD
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  12. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hier ook hortensia, maar had nog aardig wat bomen staan. Heb er 438 drops van gekregen.
     
  13. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik had 591 drops bij drie velden riet met een paar menagerien. Best tevreden hiermee.
     
  14. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    heb maar 140 di, maar had dan ook geen lange gewassen op staan. Snap trouwens niet precies waarom je na 4 gelegde lapjes zou stoppen? Je moet toch uiteindelijk een flink aantal lapjes leggen. Of gaat het er alleen om dat je dan een nieuw patroon krijgt?
     
  15. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Precies 600 met kwartjes hortensia, 1 fabriek en 1 menangerie.
     
  16. -Angelgurl-

    -Angelgurl- Grote forummeester

    Ik vind het spel veel makkelijker dan het eerst leek. Het is infeite gewoon lapjes leggen en de juiste kleur tegen de juiste kleur leggen. Kost toch helemaal niet zoveel tijd?
     
  17. klakje

    klakje Oudgediende

    Vraagje, krijg je alleen de muntjes van de blauwe lapjes. en ep en andere dingen van de andere kleuren
     
  18. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Je mag stoppen na 4 tegels, maar dan loop je de kans mis dat je grotere prijzen krijgt.
    Hoe meer tegels van dezelfde kleur, hoe groter de prijs.

    Bijvoorbeeld met de stermunten
    bij 2 tegels krijg je er 1
    bij 3 krijg je 3
    bij 4 krijg je 5
    en bij 5 krijg je er 8 etc

    Dus het heeft zin om zoveel mogelijk de tegels van de kleur die jij wilt hebben aan 1 stuk aan te sluiten en niet te stoppen na 4 tegels.

    En ja, het draait ook om heel veel lapjes leggen, maar in hoeveel patronen maakt niet uit, Als je bij de laatste bent dan kom je weer bij patroon 4 en begin je opnieuw. Dus als je zou willen dan kan je met 4 tegels ook je einddoel behalen.

    Er zijn twee beloningssytemen. de tegels zelf en het aantal tegels in totaal.
     
  19. Roos

    Roos Forum-hertog

    Als je je muis boven de stapel lapjes houdt, rechtsonder bij de kip, dan zie je wat je gebruikt hebt en wat dat oplevert.

    En zie net dat als je alles gelegd hebt en je muis daarover heen haalt, dat je dan per kleur ziet hoeveel je totaal gekregen hebt.
     
    Laatste bewerkt: 22 Augustus 2019
  20. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Niet wat je gebruikt hebt, maar welke stoffen in dit patroon zitten met welk type prijs zij geven.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.