Praatgroep Blije lapjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 21 Augustus 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    schaapje52 vindt dit leuk.
  2. walter25000

    walter25000 Forumleerling

    Lijkt erg ingewikkeld en tijdrovend, ik kijk het nog even aan.
     
  3. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Ha, komt weer helemaal goed
    Heb er wel zin in, puzzels zijn echt mijn ding.
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Lekker Schaap! Je hebt het verdiend!
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank je wel. :D Ik sla dit event toch maar over. Ik lees dat het veel tijd kost en dat heb ik nu wel :music:, maar ik wil gewoon even lekker tijd voor mijzelf na een drukke en verdrietige tijd.

    Iedereen veel succes en speelplezier! :music:
     
    Reggaefeeks, BoerAnnelies, pipelepo en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. hwjstolwijk

    hwjstolwijk Alwetend orakel

    fijne vakantie schaapje je hebt het verdient
    ik moet nog 1,5 week werken en dan heb ik ook vakantie
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik hou van puzzelen dus ik ga lekker meedoen en als ik er 1 vol heb dan maak ik wel plaatje ervan in andere draadje
     
  8. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    update 21-8-2019 12:30 uur
    Hallo boerinnen en boeren,

    Naar aanleiding van de terechte feedback dat er twee events deels tegelijk op dezelfde velden plaatsvnden is er nu besloten dat de vierde quest van de vruchtenpunchfontein gespeeld zal worden op Bahamarama.
    Daarvoor moet de quest wel opnieuw worden ingedeeld en gebalanceerd.

    Die informatie volgt later (maar tijdig genoeg voor de start).

    Jullie Farmerama Team


    Daar is je antwoord probleem opgelost ;)
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  9. Roos

    Roos Forum-hertog

    Poeh zeg... ik ben blij. Dat scheelt wel even wat hoofdbrekens.
     
    kakelot69 en janniekwak vinden dit leuk.
  10. tajtoh

    tajtoh Forumleerling

    Ik laat dit event maar aan me voorbijgaan, ga onverwacht nog een weekje op vakantie:D
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  11. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Ziet er leuk uit, ga er in ieder geval aan beginnen. Doe met de deel 4 toch niet mee, heb de andere delen ook al een stuk gemist door vakantie.
     
  12. RennieG

    RennieG Forumleerling

    op het duitse forum (in de FAQ en bevestigd door een mod) wordt geschreven dat de EP bonus alleen op de hoofdakker geldt. Dat maakt de wolkenrij wel een stuk minder waard. Kan een mod dit bevestigen of (liever) ontkennen?
     
  13. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Volgens onze informatie geldt dit (zoals ook in onze faq staat) voor allevijf de velden van het vasteland.
     
  14. RennieG

    RennieG Forumleerling

    3?? of 4 velden? Volgens jullie FAQ heeft het vasteland 4 velden. En volgens mij is de wolkenrij alleen maar een beetje interessant als ook de siertuin meedoet.
    Hebben jullie als mods geen contact tussen landen onderling? Is toch te gek dat de ene mod officieel bevestigt dat het alleen om de hoofdakker gaat, terwijl de andere mod blijft zeggen dat het om meer velden gaat?
     
  15. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Vijf velden zelfs. En ik heb mijn antwoord aangepast want de bonus geldt voor het hele vasteland.

    Ik kan geen verantwoording nemen voor de tientallen mods in de teams van andere landen.
    Wij baseren ons op de officiële informatie aangeleverd aan alle teams, en jawel, als er daarover twijfel bestaat dan vragen we het na.
    In dit geval vermoed ik dat een Duitse collega ‘Main farm’ en ’Mainland fields’ met elkaar verward heeft.
     
    Reggaefeeks en vinc05 vinden dit leuk.
  16. RennieG

    RennieG Forumleerling

    Het gaat er mij niet om dat jij verantwoording neemt voor al die tientallen mods, ik vroeg me af of er samengewerkt wordt. Maar je antwoord maakt het wel duidelijk.
     
  17. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Natuurlijk wordt er samengewerkt, maar niet op microniveau.
    En we lezen zeker elkaars forum niet na. We zijn geen Google-translate.
     
    LucieSchreurs en kakelot69 vinden dit leuk.
  18. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik sla over...heb vanaf vrijdag 3 weken vakantie en weet dus niet wanneer ik on line ben...:p...stuur kadootjes maar naar andere buurtjes.....ben ziek geweest en weeg nog 38,5 kilo dus heb even alle tijd voor mijzelf nodig.....:oops:...iedereen veel succes
     
    Reggaefeeks en -matthias1952- vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    He mikmak, zorg goed voor jezelf, dit is wel erg licht. ik hoop dat je vakantie je goed gaat doen en dat je met blozende wangetjes over 3 weekjes weer hier present ben.
     
  20. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    fijne vakantie en maak je hoofd leeg en je buikje vol. geniet er van
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.