Praatgroep - Blije lapjes IV event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 September 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja precies. Zo heb ik het ook geleerd hoor.
     
  2. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Dan ga ik ook mopperen dat ik al 275 lapjes gelegd heb en ik ga gewoon door tot ik geen lapje meer kan zien .xD
     
    gelderblom, lucki60, Maris2020 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik heb deze keer heel vaak vroeg afgebroken omdat er geen blauwe meer waren
    wel heel veel munten opgehaald dus
    Deed wel zeer maar was voor het goede doel
     
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja zo doe ik het ook. En ik heb een paar oogstbonussen gedraaid (zie juichtopic) dus ik ga gewoon die hele winkel leeg kopen xDxD

    Mopperdemopper.
     
    janniekwak en -mikmak- vinden dit leuk.
  5. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Ik krijg sinds de laatste paar spelletjes, donker grijze lapjes (zonder de streepjes), maar steeds als ik een spel allang ben begonnen, dus ik kan ze niet aansluiten, kom er ook niet achter wat die donker grijze "geeft". Weet iemand dat? Alvast bedankt
     
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ja hoor
    Dat betekent dat je kleuren van he tlapje dat je hebt gekregen niet voorkomen op je speelveld
    Met andere woorden je kan ze niet in het spel brengen en aansluiten
    Daarom maakt het spel ze donker grijs
     
  7. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Oke, bedankt :)
     
  8. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Ik heb voor het eerst vanochtend gewas over na het lapjes maken. Al die dagen had ik ruim voldoende naald en draad, maar nu is het omgedraaid.
    nog 245 gewas over, en maar twee di.
    Ik klik mij wel suf met die kleine veldjes, met de WAC die ik van jullie gekregen heb. 126 lapjes gelegd, en nu nog 21 in het vat.
    Nog niets in de winkel gehaald, ik spaar nog van alles.

    Nog een vraagje. Dat gordijn voor dat eerste item, kost dat 4x 4 munten, of is het volgende gordijn duurder?
     
    Laatste bewerkt: 13 September 2020
  9. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    4x4 munten ;)
     
    Maris2020 vindt dit leuk.
  10. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Top! dank je
     
  11. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    blijft steeds per upgrade 4 munten


    ik heb nu alle upgrades binnen van het eerste sieritem :inlove::D
    Nu 156 lapjes gelegd. Even kijken hoeveel munten en andere dingen ik nog kan binnen halen voor het event over is. ergens hoop ik nog een stal te kunnen kopen maar dat kan te veel worden.
    Veel succes allemaal nog
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Mijn DI beginnen nu ook achter te lopen, maar dat is geen wonder met al die oogstbonussen (ik draaide vanmorgen nog een +1 xD )

    Zo lang de 100% nog loopt blijf ik eventgewas zaaien, en dan gaan er aan het eind van de middag weer 20-uurs bomen op, met turbo.
    De upgrades en maaidorsers heb ik allemaal al gekocht, evenals de kistjes, de PT en 1 coupon voor 48 uur. En nu maar kijken hoe veel coupons ik er nog uit kan wieden.

    Leuk event weer!
     
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Zonder oogstbonussen heb ik nu 185 spelletjes gespeeld, met 125 muntjes die ik gespaard heb. Ik denk morgenavond klaar te zijn met de 245 spelletjes. Zit nog te twijfelen of ik daarna doorspeel, er staan ook nog genoeg questen open. :music:
     
  14. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Hi Sandra, ik ben gestopt, er staan inderdaad ook nog voldoende queesten open, waar ik graag mee verder ga
     
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga gewoon door hoor. Het is maar één veldje tenslotte, ruimte genoeg dus voor de quests.

    Edit: is er ook iemand die lange gewassen heeft neergezet in de voorbereiding en mij wil vertellen hoe die dropten?
     
    Laatste bewerkt: 13 September 2020
  16. marknicole

    marknicole Forum-overlever

    Hortensia, 200 drops
     
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Dank u :inlove:

    Zo veel zullen het er bij mij niet worden (want maar 1 Howie) maar toch meer dan de bomen dus. Dan zet ik mooi anjers neer vannacht xD
     
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Hortensia
    met wolkenrijen
    geen howies op het veld
    202 drops
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Kijk, dat zijn goede berichten xD

    Zie je, ik zit nu een beetje omhoog met al die oogstbonussen. Ze zijn natuurlijk heel fijn, maar de drops beginnen nu wel heel erg achter te lopen. Ik draaide vanmorgen naast die +1 ook nog weer even een 100%, dus morgenmiddag zit ik omhoog met een paar duizend eventgewassen waar ik ook nog even drops voor moet hebben xD Maar met lange gewassen gaat het zo te lezen nog wel lukken, dan maar geen knopen.
     
  20. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb een overschot van bijna 350 drops, kunnen we geen ruilhandeltje beginnen. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.