Praatgroep - Blije lapjes IV event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 September 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    soms is het vastleggen van een lapje lastig
    dan goed opletten of de cursor echt midden in het plusje staat
    Heb ik zelf ook last van

    Hier 212 gelegd nu
    355 stermunten opgehaald tot nu toe
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  2. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    Ik heb een mierenhoop in de winkel van het event kunnen kopen :inlove::inlove:
    Dankzij alle wortel appel jam die ik van jullie heb gekregen natuurlijk
    Ik ga nog even door maar voor mij is dit event al heel erg geslaagd
     
  3. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    Goedemorgen allemaal, hier 261 keer gespeeld en er staat nog gewas op het veld en dan stop ik. Leuke prijsjes binnen gehaald.
    Succes iedereen met lapjes leggen.
     
    farmermikkie en lucki60 vinden dit leuk.
  4. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    ik heb spijt dat aan begonen het is alleen ergenis waarschuw de volgende keer dat het een ergenis spel is
     
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Bij deze waarschuw ik je, dat het domino event een ergernis spel is. Zo, kan je je daar nooit meer in vergissen.

    Ik vind het domino spel erg leuk, ik heb nu 201 lapjes gelegd dus ik hoop vanavond het laatste sieritem binnen te hebben.
    En dan ga ik lekker door, want de winkel waar we stermunten kunnen uitgeven, heeft nog genoeg leuks.

    Aan een moderator: het sieritem 'voor de draad ermee' geeft met alle upgrades ook nog 2 kistjes.
    In de FAQ zie ik de kistjes er niet bij staan.

    Voor de draad ermee! V
    [​IMG] [​IMG]
    Elke 22 uur
    3.450 EP/TEP

    Plaatsbaar op:
    0,1,2,3,4,5,6,9 en wolkenrij
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  6. Klaartjuh

    Klaartjuh Board Administrator Team Farmerama NL

    Dank je voor het doorgeven, heb ik per ongeluk overgeslagen. Is trouwens niet bij alle upgrades, maar ik heb het nu goed in de FAQ gezet.
     
    -freedom5555-, kakelot69 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hier ook geen ergernis hoor. Ik heb nu 217 lapjes gelegd dus vanavond zal ik het derde sieritem kunnen verwelkomen, en dan speel ik vrolijk verder want de winkel is nog lang niet leeg xD
     
    -freedom5555- en lucki60 vinden dit leuk.
  8. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    Ik heb nu 115 lapjes gedaan. heb al de voor de draad ermee met een upgrade en de mierenstal. o_Ok al veel gereedschap erbij en dat heb ik hard nodig om de ambachtsbuurt te kunnen openen. Ik vind dit een super event. ik hou ook wel van een beetje puzzelen. Ik ben benieuwd of ik nog een sieritem kan krijgen. zou ik erg leuk vinden. o_Ok zou ik voor de draad ermee graag met alle upgrades hebben dus ik ga nog even verder :))

    Haha er komen automatisch die schaapjes bij het woord ook. grappig :))
     
    -freedom5555- vindt dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Goed bezig Lucki! Welk level ben je nu? En kun je nog een wac gebruiken?
     
    lucki60 vindt dit leuk.
  10. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Heb je al eens geen ergernis gehad bij een event ik zie je alleen maar klagen hier daar is een apart draadje voor op het forum.
    Ik zou zeggen gezien je opmerkingen in het verleden.
    Geen events meer spelen dan
     
  11. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik vind jammer om het te moeten zeggen @miekje9, maar zo ben je net zo motiverend als @anniemax58 voor beginnelingen.

    En nee, ik ben geen bekende of familie van @anniemax58.

    En volgens mij mag een ieder zijn/haar mening geven over iets.
     
    Laatste bewerkt: 12 September 2020
  12. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    hier nu 23 muntjes....:oops:..krijg bijna geen blauwe lapjes.......maar we ploeteren weer vrolijk verder......:p
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Ik wil hier nog 1 ding over kwijt het is geen beginneling
    Lid op forum vanaf 2014

    En mijn antwoord was specifiek voor haar bedoeld
    Ze wil gewaarschuwd worden als het een drama event is
    Prima dat heb ik nu gedaan

    Ik heb zelf de grootste lol met spelen
    Hier geen probleem
     
  14. lucki60

    lucki60 Actieve auteur

    Ik kan natuurlijk zoals iedereen (denk ik) nog een wac gebruiken en ik vind het Super Lief van jullie allemaal maar begin me nu een beetje bezwaard te voelen om nog meer te krijgen. Ik heb echt al zoveel cadeautjes van jullie gehad :inlove:
     
    Laatste bewerkt: 12 September 2020
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    stuur maar pb heb er nog wel paar over
     
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Niet bezwaard voelen hoor. Toen ik een paar jaar geleden begon ben ik ook heel erg geholpen door de mensen hier en ik vind het leuk om die traditie voort te zetten.
     
    lucki60 vindt dit leuk.
  17. anniemax58

    anniemax58 Gevorderde

    als jullie blijven treiteren word ik heel grof dan kunnen jullie je lol op
     
  18. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Met heel grof worden schiet je helaas niks op Annie ...Je bent dan zelf de klos, je zal dan een forum ban of iets dergelijks krijgen en daar heeft niemand iets aan ... En bang wordt Hofje totaal niet van zulke posten ...
    Ik lees hier overigens niks van treiteren ...

    Wat betreft jouw posten, die zijn niet altijd erg leuk om te lezen ... Maar je mag ten alle tijden schrijven dat je iets niet leuk vind.
    Dat recht mag niemand je hier ontnemen bent Hofje van mening ...Spelers mogen dacht ik ook hun niet leuke dingen ervaringen met een event plaatsen ...Van alleen de halleluja verhalen wordt Hofje ook een beetje moe en flauw. En het is verschrikkelijk saai ook ...
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou ja eerlijk is eerlijk: ik word niet altijd even vrolijk van je gemopper. En net zo goed als dat jij mag mopperen (want dat mag inderdaad) mogen andere forummers aangeven dat ze af en toe een beetje moe worden van je gemopper. Dat valt immers allemaal onder dezelfde vrijheid van meningsuiting en zo.
     
  20. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Nee niet treiteren
    Maar als je hulp nodig hebt om een event te halen met adviezen van doorgewinterde spelers
    Dan ben je hier wel aan het juiste adres.
    Ik kan zien dat je al best lang speelt
    Dus eigenlijk is het heel raar dat het niet lukt om een event te halen.
    Kom bij volgende event de middag ervoor hier kijken als je tijd hebt of geef aan wanneer je tijd hebt
    Dan kunnen we kijken of we adviezen hebben die zorgen dat je het volgende keer misschien makkelijker hebt en het wel kan halen
    Annemieke
     
    lucki60, Maris2020, hendrika73 en 4 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.