Praatgroep - Blije lapjes III event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb er nu 295 gelegd en nog een veldje eventgewas staan dat ik op ga maken, en dan hou ik er ook mee op. Met de blauwe lapjes wilde het dit keer niet zo erg, maar ik heb toch alle stallen kunnen kopen, de SM, de SV en de partytickets dus ik ben dik tevreden :inlove:
     
  2. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Extra algeneten ook binnen. Heb 159 lapjes gelegd. Zal er om spannen of ik de staak haal, gezien ik morgen en woensdag gewoon naar werk mag gaan.
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    waar ik dit moet plaatsten wist ik niet . Ik wil met dit bericht een :inlove: toevoegen die bezig zijn of in de zorg of ziekenhuis . Kanjers repect XXX
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. aida-71

    aida-71 Gelegenheidsauteur

    Dank je wel Pillow voor je uitleg. Helaas helpt het me nog niet erg ver vooruit. Want hoe kan het dan, dat ik op een 'nieuw' veld geen enkel lapje aan kan leggen (en dus ook niet naast de knoop). Wat doe ik toch verkeerd? https://www.dropbox.com/s/s9xzdocvl35u8v0/Schermafdruk 2020-03-24 00.20.07.png?dl=0
     
    jolanda13 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  6. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Heb je de juiste knoop? Probeer anders een andere knoop.
    Of klik een keertje extra.

    **En als je het vast wil leggen moet je in het midden van de tegel klikken, op de groene v, anders springt de tegel ook terug. Misschien is dat het?
     
    Laatste bewerkt: 24 Maart 2020
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Hier moet ik nog 23 lapjes verzamelen..doe er langer over dan normaliter..zullen wel meer boertjes last van hebben
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    En ik kom het spel niet meer in.

    ****
    Denk dat het aan mijn computer lag, was tijd om even alles weer op te starten.
    Meestal ben ik bijdehand, maar vandaag eerder blond :oops:
     
    Laatste bewerkt: 24 Maart 2020
    jolanda13 vindt dit leuk.
  10. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Kom hier prima op het spel.
    Ik heb mijn laatste lapjes op het kleed geplakt en de presentjes opgehaald.
    Ik vind dit een geweldig event, nu nog even alles stallen en werkstallen erop
    en met boosters de " extra" diertjes en producten halen.
    Morgen griezelen heb er zin in..
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Als iemand nog een DI kan missen, graag! Moet nog 15 lapjes maken. Ik heb met de gewassen uitgerekend dat het kan, maar vrees dat ik te weinig DI ga hebben.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. Vitani94

    Vitani94 Forum-expert

    175 lapjes gelegd, ik denk dat ik de wolkenrij niet ga halen deze keer :( . Ik heb meer dan genoeg gewassen, maar als de DI niet komen dan houdt het op.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Ik heb jullie allebei een dropitem gestuurd. Als iemand anders nog een dropitem nodig heeft: stuur maar een berichtje.

    Afgelopen 2 dagen 1 veld vol met 12-uurs bomen gehad, die ik 2x per dag oogstte. Wolken rij is nu binnen, nog 6 extra lapjes kunnen neerleggen. Nu nog even gaan winkelen. :music:
     
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank voor degene die al gestuurd hebben. Ik kan over 1uur 2 velden korte gewassen oogsten. Heb nog 3 lapjes nodig, dus nog 15 DI. Ze zijn nog steeds van harte welkom dus.

    Helaas 2 lapjes te kort, 9 DI te kort. Uit het veld kwartveldjes mais kwam geen 1 DI. Uit het veld met hooi kwam 1 DI. Jammer maar ga het niet afkopen voor TG.

    Iedereen bedankt voor de hulp!
     
    Laatste bewerkt: 25 Maart 2020
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.