Praatgroep - Blije lapjes III event

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 17 Maart 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier ook het doel de mier.xD Als ik bovenstaand zo lees met 107 keer spelen de mier gehaald, dan gaat het hier weer niet lukken.
    Sta nu op 18x gespeeld en 20 muntjes. Nog 30 te gaan. :music: Nu nog eventgewas op het land, maar als dat klaar is stop ik er maar weer mee. Doe ook niet meer mee met de events, schiet toch niet op zo. xD Gewoon te weinig tijd en op deze manier gaat de lol er toch wel een beetje af. Ga wel op mijn manier verder met de boerderij en het aanrommelen. 8)

    Iedereen nog veel succes. :music:
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    De rij is binnen, maar ik ga nog even lekker door met lapjes naaien xD

    Wel alvast de mier gekocht en in de zeppelin met een tweetrapsruil om weten te zetten in een rode els, want die had ik nog niet :inlove:
     
    schaapje52 en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Kon het niet laten en ben vandaag als een speer door de lapjes heen gevlogen. xD

    Schaap kan het wel. :music:Nu 47 muntjes, nog 3 te gaan. :D
     
    jolanda13, -matthias1952-, nenek43 en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    blij te lezen dat het vandaag goed gelukt is schaapje.
    hoop dat je nog even tijd kunt vinden om de laatste 3 muntjes te halen.
    wanneer het niet lukt mag je mij een mail sturen krijg je mijn mierenhoop....
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Heel lief hoor, maar het gaat schaap lukken. :D
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Hier de wolk binnen8) . En de mier en algeneter:inlove:.Nu nog steeds 47 muntjes om te spenden.
    Het gaat bij de muntjes niet om hoe vaak je speelt maar ook hoe creatief je met de lapjes spijkerstof omgaat :p.
     
    jolanda13, schaapje52 en gelderblom vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik had nu een rondje kreeg ik geen juiste lapjes voor de muntjes en kon ook niet meer ruilen. Dus sta nu op 48.
     
    jolanda13 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ja dat vind ik ook steeds spijtig8) . Ik had al heel veel meer muntjes gehad als ik zelf voor de spijkerstof lapjes kon kiezenxD.
    Het duurde ook 2 rondjes lapjes leggen voordat ik begreep hoe het nou precies werkt :oops::cry:.Anders had ik nu meer muntjes en knopen gehad. Gewoon op die pijltjes blijven klikken , slim Dax slim8)
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  9. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    261 lapjes gelegd, dankzij een bonus van 100%
    heb nu 304 stermunten, dus meer dan ik had gedacht
    ga nog even door, ook al willen de blauwe lapjes niet meer komen.
    Meeste munten zijn van twee lappen die ineens bizar veel blauwe gaven, zo maar meer dan 100 stermunten erbij.
    In het begin was het tragisch en nu weer, maar ik mag zeker niet mopperen.

    Op zich gaat een veld met 20-uur bomen, arboretum, menagerie en fabriek precies goed met aantal naald en draad wat ik nodig heb.
    Kan gewoon door zaaien en oogsten met event gewas op deze manier.
    Tijdens de bonus heb ik wat zakken turbo erop gegooid, maar nu loop ik weer precies in de pas met hoeveelheden. Denk dat het komt omdat ik vanaf het begin met die bomen heb gewerkt en niet gewisseld heb. Maar ik heb nog steeds wat turbo achter de hand, mocht het uiteindelijk toch niet genoeg zijn meer.
     
    Laatste bewerkt: 22 Maart 2020
    jolanda13 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  10. aida-71

    aida-71 Gelegenheidsauteur

    Snap jij het inmiddels corrina? Ik heb inmiddels een paar keer kunnen spelen. Maar waarschijnlijk ging dat per ongeluk goed. Nu wilde ik het weer even proberen. Maar ik krijg geen lapje meer geplaatst. Ze vliegen gelijk weer terug.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  11. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    zo,n lapje bestaat uit twee gedeeltes. als je op het bovenste deel klikte en sleepte en hij vloog gelijk terug probeer dan op de onderste deel te klikken en tegelijk te slepen naar het vakje waar je wilde proberen. zo lkt het bij mij dan toch wel.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  12. -Pillow_

    -Pillow_ Forumkoning

    Je moet het eerste lapje bij de knoop leggen.

    het vakje waar je op klikt is het stukje wat je moet aanpassen in de puzzel. Dus let goed op dat je de juiste kleur aanklikt. Je sleept als het ware een kant van het lapje naar de puzzel. Muis ingedrukt houden. Dan als het op de plek is waar je het wilt hebben, laat je de muis los.

    Als je het lapje op de plek waar je het wilt hebt gelegd dan kan je het nog bewegen naar onder boven en opzij door met je muis te bewegen.
    Ligt het goed dan moet je er weer op klikken en dan pas ligt het vast en kan je het volgende stukje pakken. Je kan alleen dezelfde kleur aanleggen (zoals bij domino met cijfers) of een nieuw stukje bij de knoop.
     
    Laatste bewerkt: 23 Maart 2020
    jolanda13 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  13. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Had net 47 stermunten in een spelletje , denk toch
    dat ik die mierenhoop ook nog maar binnenhaal.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja ja het is gelukt. Ik had 51 muntjes en gauw de mier binnen gehaald. xD
     
    jolanda13, LucieSchreurs, Sanham en 9 anderen vinden dit leuk.
  15. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier de wolkenrij binnen
     
    jolanda13 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  16. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Geweldig schaapje, ben je al voorzien van algeneter of paling meer .
    Ik zou je er voor 14.00 uur nog kunnen sturen....
     
    jolanda13, schaapje52 en -Pillow_ vinden dit leuk.
  17. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Gefeli Schaapje
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Totaal 285 lapjes gelegd alles binnen wat ik wou hebben ben er klaar mee.
    Ga weer verder met gewone farm opbouwen.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Lees nu pas je bericht. xD Dank je wel voor het aanbod, maar die heb ik ergens gescoord. Ik heb nu de paling, algeneter, mier, manta, kolibrie en zebra. Dan mis ik toch niks meer?

    Ik heb nu 71 links staan. Andere keren ook meegedaan met die lampjes, maar toen lukte het niet zo met neerleggen. Nu ging het stukken beter. :music:Of schaap snapt het nu pas met dat klikken en neerleggen. 8)
     
    Laatste bewerkt: 23 Maart 2020
  20. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    Helemaal fijn hoop dat je nog wat extra lapjes kan leggen en
    nog een aantal stermuntjes kan verzamelen voor een " extra" stal van deze of gene.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.