Praatgroep blije lapjes 2

Discussie in 'Overig archief' gestart door RonSchoof, 27 November 2019.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben ook erg blij met de lapjes. Ik heb er nu 245 gelegd, al een heleboel gekocht en nog 125 muntjes om over de balk te smijten xD
    Vandaag ga ik dus nog vrolijk even door.
     
  2. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Laatste bewerkt: 2 December 2019
    coolcat08 en copyshasta vinden dit leuk.
  3. Dahlia76

    Dahlia76 Forumbewoner

    Hier nu 140 lapjes gelegd en 204 muntjes verdiend:music: Voor de laatste loodjes toch maar al m'n stallen en bomen verwijderd. Het was toch iets meer gewas dan ik dacht:p
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    De tip op de fansite is aangepast voor komende event is hier nog niet online maar heb vertaald uit duits en engels
    Uiteraard volledig onder voorbehoud:p
     
    jolanda13 en pipelepo vinden dit leuk.
  5. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo, ik heb een eind gebreid aan de lapjes. Uiteindelijk heb ik er 266 gelegd, een mooi aantal dacht ik zo :inlove:

    Hoeveel muntjes ik heb verdiend weet ik niet meer, in ieder geval genoeg om de partytickets, de supermest, het supervoer en een zooitje losse knechten te kopen dus al met al vond ik het een zeer geslaagd event!
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  8. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    event klaar hier
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  9. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Staak gaat hem hier niet worden. Ik heb nog 12 lapjes nodig wat inhoud nog 60DI. Dat word hem niet. Jammer maar ach ik speelde het spel op zijn relax en heb van de munten een kc van 48uur gekocht en tussendoor toch mooie prijzen binnen gehaald.
     
    janniekwak en jolanda13 vinden dit leuk.
  10. boermars

    boermars Forum-hertog

    Ik heb het gered op tijd en net op tijd gezien dat ik muntjes had te besteden. Was alleen gefocussed op wolkenrij en die is binnen.
    Vond het event niet zo prettig met het oog op het leggen van de steentjes, ik heb maar wat zitten oetelen weer.
    Maar dat kwam ook misschien omdat ik het op mijn telefoon moest spelen via Puffin.
    Op naar de decemberevents en nu op de laptop weer:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.